Arkadaşlar medyada Can var. Hepinize iyi okumalar dilerim...
Medya Şarkısı: Yedinci Ev - Sevsene beni
1 Hafta Sonra
Eğitim tamamlanmıştı. Artık Barış ve Burak kan gördüğünde veya kurt gördüğünde hırçınlaşmıyordu. Bu bir haftada okul çıkışı direkt eğitim yapıyorduk. Günlük eğitim bitince akşam dövüş dersi alıyorduk. Barış ve Burak'ta bizim ile birlikte olmak istemişlerdi.
Artık bir grup haline gelmiştik. Hepimiz bu bir haftada çok iyi dövüşüyorduk. Bugün de silah dersi ve bıçak dersi öğrenecektik. Haftanın ilk günü olduğundan giyinip hemen aşağıya indim.
Bu arada evi temizlemesi ve yemek yapması için hizmetli tutmuştum. Aşağıya indiğimde kahvaltı hazırdı. Barış ve Burak'ta bizimle birlikte benim evimde kalıyordu. Artık düzen kurmuştuk. Her sabah 8.30'da herkes kahvaltıda olacaktı. Masaya oturdum ve diğerlerini bekledim.
Beş dakika erken gelmiştim. Diğerleri de geldiğinde kahvaltıya başladık. Büyü ile Burak'a, Barış'a ve kendime bardakta kan yaptım. Hizmetli insan olduğundan mecbur böyle yapacaktık.
Okul saati yaklaştığında dün Batuhan ile birlikte satın aldığımız bir sürü arabalara ve motorlara bakıyorduk. Herkes motorların yanına geçince motor ile gideceğimizi anladım. Herkes motoruna bindiğinde ilk ben çıktım evden.
Diğerleri de arkamdan geliyordu. Bu arada mafyaların bize hain planlar kurduğunu öğrendik. Onu da Ahmet Abi bize söylemişti. Neden bize yardım ettiğini anlamadım ama yakında çıkardı kokusu.
Şu silah ve bıçak dersini öğrendiğimizde her şey daha kolay olacak. Onu da 1-2 güne hallederiz diye düşünüyorum. Okula yaklaştığımızda bizimkilere korna çalıp işaret verdim. Arkadan bana korna çaldıklarında bunun 'Tamam' olduğunu anladım.
Bizim dilimizde bu okula veya bir mekana havalı bir şekilde girmek demekti. Biraz daha yavaşlayıp yan yana dizildik ve okula aynı anda girip dirft çektik.
Etrafı egzoz kokuları ve sis dumanlar kaplamıştı. Neredeyse görünmüyorduk. O sırada yine aynı şekilde yan yana park ettik motorları. Sis yavaşça dağıldığında herkes bize bakmaya başladı. Biz sadece motorların yanında durmuş benim talimatımı bekliyorduk. Ben ileriye doğru adım attığımda diğerleri yerlerinden kıpırdanıp arkama dizildiler.
Kendimi onların lideri gibi hissediyordum. Gerçi öyle değil miydim? Bizim yerimiz olarak ilan ettiğimiz banka geldik. Herkes yerine yerleştikten sonra sohbet etmeye başladık. Barış'ın sorusuyla ona doğru baktım. "Bugün silah ve bıçak dersi göreceğiz."
"Ama kendi çapımızda tanınmamız için bir holding kurabiliriz." dediğinde başımı sallayıp "Haklısın. Yarın işlemlere başlarız. Bu arada yer altında tanınmamız için de silah kaçakçılığı falan yapmalıyız." dediğimde Batuhan: "O iş bende. Onur bana yaptırıyordu bu işleri. Siz merak etmeyin. Ama asıl sorun korumalara ihtiyacımız var." dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SON MELEZ
FantasyAilesi öldüğünden beri yaşadıkları yeri terk etmişti ve Türkiye'ye gidip büyü ile yaptığı kulübesinden yıllardır çıkmıyordu. Uzun süredir insanlarla karşılaşmıyordu. Ailesini çok özlüyordu. Onlar öldüğünden beri kendini kulübeye kapatmıştı. Ama artı...