Yeni bölüm geldii!..
Arkadaşlar herkese merhaba. Sınırın dolmasını bekledim. Bu yüzden geç geldi bölüm. Öncelikle medyada James (Melissa'nın babası) var. Başlamadan önce hepinize iyi okumalar dilerim ballarım... :)
Bu arada 1k olduk. Hepinizin destekleri sayesinde. Çok teşekkür ederim. Yanımda olduğunuz için. Hepinizi kocaman öpüyorum... :)
Medya Şarkısı: John, HammAli & Navai - Без тебя я не я
1 Ay Sonra
Bu bir ay çok normal geçmişti. Sabah kalkıp okula, bazen de holdinge gidiyorduk. Şirket işleri büyümüştü ve artık her yerde tanınıyorduk. İş hayatında ve yeraltında. Kahvaltı masasında otururken Batuhan bana bakıp "Bugün holdinge gidelim. Toplantı var." dediğinde başımı salladım.
Ahmet abilerin şirketi de bizimle ortak olmuştu. Can ve Ahmet abiyle ortaktık ve bugünde ortaklık için başka birileri gelecekti. Yemeğimizi bitirdikten sonra benle Batuhan beraber arabaya bindik. Diğerleri okula gidecekti. Ahmet abi ise bu bir ay içerisinde şirket yüzünden yorulduğu için onu tatil yapması için Bodrum'a göndermiştik.
Holdinge yaklaştığımızda torpidodan silahları alıp birini Batuhan'a verdim. Arabayı durdurduktan sonra silahları belimize yerleştirip arabadan indik. Batuhan arabayı park etmesi için güvenliğe arabayı verirken ben içeriye girmiştim.
Herkes selam verdiğinde bende başımı sallıyordum. Soğukkanlılıkla. Bir - iki dakika sonra Batuhan'da bana yetiştiğinde beraber asansöre binip on ikinci düğmeye bastım. Holding on iki katlıydı. En üst katta teras, ben ve Batuhan'ın odası vardı. Birde sekreterlerimizin oturduğu yer.
Batuhan bana döndüğümde alnımı öptü ve "Toplantıda görüşürüz güzelim." dedikten sonra göz kırpıp odasına girdi. Bende hafifçe gülümseyip odama giriş yaptım. Arkamdan Nazlı girip kahvemi masama bıraktı. Benim iş zamanlarımda sağ kolum gibiydi Nazlı.
Batuhan için ise Onur'du. Nazlı ve Onur daha yeni evlenmişti. Üç ay olmuştu. Önce onları araştırdık. Daha sonra güvenilir olduklarına kanaat getirdik ve işe aldık. Şirket ile ilgili planlarımızı biliyorlardı ve bilgi sızıntısı olmaması için çok tedbir almıştık. Nazlı hemen sağ köşeme geçip anlatmaya başladı.
"Melissa Hanım. Bugün öğleden sonra üçte yani bir saat sonra ortaklık için Seyhan Holdingi gelecekler. Bu arada şurada-" deyip kağıtları uzattı ve devam etti. "İmzalanması gerekenler var." dediğinde kağıtları okurken Nazlı'ya "Seyhan Holdingi ile ilgili bilgi ver." dediğimde konuşmaya başladı.
"Seyhan Holdinginin sahibi Yücel Seyhan. Ama holdingin başına oğlu Emirhan Seyhan geçecek. Yücel Seyhan kırk yaşında. Oğlu Emirhan Seyhan ise yirmi yaşında. Sınıfta kaldığı için şu anda lise son sınıf. Maria Kolejinde okuyor. Büyük ihtimalle toplantıya da oğlu gelecek." deyip sustuğunda başımı salladım ve okuyup imzaladığım kağıtları verdim.
"Başka bir isteğiniz var mı Melissa Hanım?" dediğinde "Yok Nazlı. Teşekkür ederim." dediğimde Nazlı başını salladı ve odadan çıktı. Başımı sola çevirdiğimde Batuhan'ın Onurla konuşuyor olduğunu gördüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SON MELEZ
FantasyAilesi öldüğünden beri yaşadıkları yeri terk etmişti ve Türkiye'ye gidip büyü ile yaptığı kulübesinden yıllardır çıkmıyordu. Uzun süredir insanlarla karşılaşmıyordu. Ailesini çok özlüyordu. Onlar öldüğünden beri kendini kulübeye kapatmıştı. Ama artı...