Selamlaar. Bu bölümü @ceydahasss adlı kullanıcıya ithaf ediyorum. Güzel yorumların için çok teşekkür ederim bal. Okumaya geçmeden önce yıldızı parlatmayı unutmayın. Sizi çok beklettiğimin farkındayım. Kusura bakmayın lütfenn.
Keyifli okumalar... :)
Medya Şarkısı: Toygar Işıklı - Hayat Gibi
Bir insan sadece değer verdiği kişiler ile biriktirdiği o güzel anılarını hafızasından hiç silmemek üzere belleğine kaydederdi. Çünkü o anılar o kadar güzel ve özeldi ki hiç unutmamak isterdi.
Ama bazı kötü anılar vardı. Onları hiç aklında tutmamak, hatırlamamak isterdi. Ama ne olursa olsun o kötü anılar ister istemez hep hatırlanırdı.
Doğduğum günden beri ailemle o kadar güzel anılar yaşamıştım ki hiç unutamıyordum onları. Ailemin ölmesiyle resmen hayatım değişmişti.
Kulübenin içinden yıllardır çıkmamıştım. Hiç güzel anım olmamıştı. Daha sonra hayatımın aşkı ve kardeşi ile tanışmıştım.
Onlar ile birlikte güçlü dostluk kurduğum arkadaşlarım da beraberinde gelmişti.
Onlarla tanıştığımdan beri o kadar güzel anılar biriktirmiştim ki. Tabii ki de kötü ve hiç hatırlamak istemediğimiz anılarımız da vardı.
Ama o güzel anılar, yaşadığımız kötü anıları yok sayıp hâlâ belleğimizdeydi ve arada kendini hatırlatıp tebessüm etmemizi sağlıyordu.
Kötü anlılara rağmen...
Gözlerimi hızla açtım. Böyle bir şey olamazdı, olmamalıydı.
Kafam hâlâ Batuhan'ın göğsündeydi. Hızla ayağa kalktım. Batuhan ne olduğunu anlamadığından o da hızla ayağa kalktı.
"Ne oldu sevgilim? Bir şey mi oldu?!"
Cevap veremedim. Kafam o kadar doluydu ki. Sanki Meriç ile ilgili anılarımın hepsi teker teker hafızama aktarılıyordu.
Gözlerimi açtığımdan beri çıkan melez gözlerim ile kendimi ışınladım.
Onun yanına, kardeşimin yanına...
Etrafıma baktığımda sol tarafımdaki okulu gördüm. Gittiğimiz okul. Karşımda ise bir bina duruyordu. Yaratıkların kaldığı yurda benzer yer olduğunu anladım.
Bu sefer kendimi hızla oraya ışınladım.
Vampirler uyumadığından ayakta olmalıydı hepsi. Geldiğimde geniş odanın tam ortasında belirmiştim.
Meriç, grubuyla beraber aynı odada kalıyordu. Akınlar, odanın ortasında beliren bana hızla dönmüşlerdi ve vampire dönüşüp saldırmak üzere ayaklanmışlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SON MELEZ
FantasyAilesi öldüğünden beri yaşadıkları yeri terk etmişti ve Türkiye'ye gidip büyü ile yaptığı kulübesinden yıllardır çıkmıyordu. Uzun süredir insanlarla karşılaşmıyordu. Ailesini çok özlüyordu. Onlar öldüğünden beri kendini kulübeye kapatmıştı. Ama artı...