Arkadaşlar merhaba. Medyada Barış ve Burak var. Hepinize iyi okumalar dilerim...
Medya Şarkısı: Yedinci Ev - Anlat Ona
Barış'tan
Maç bittiğinde Burak ile birlikte köşeye yere oturup su içiyordum. Vampir olmama rağmen çok yorulmuştum ve bu kız maçta beni çok yormuştu. Burak ile konuşurken gücü daha yakından hissetmeye başladığım anda karşıdan o kız geliyordu. Bir türlü ismini öğrenememiştim. Bize doğru geldiğini fark ettiğimizde Burak ile ayağa kalkıp beklemeye başladık.
Kız yanımıza geldiğinde elini uzatıp "Tanıştığımıza memnun oldum vampircikler." dedi. Bir süre ne dediğini anlamadım. Kelimeler sonradan aklımda birleşince ne dediğini sonunda anlamıştım. Bizi bilmesine mi şaşırayım yoksa yakından bu kadar güzel olduğuna mı? Ne saçmalıyorum ben? Bu kız bizi nasıl biliyordu ve kimdi bu? Kendi içimde konuşurken kız konuşmaya başladı.
" Merak etme bugün öğreneceksiniz. Okul çıkışı bekleyin." dedikten sonra arkadan soru dolu ve şaşkın bir biz bırakarak gitti. Nasıl yani ben sesli konuşmuyordum ki. Yoksa aklımı mı okudu? Ama bu nasıl olur? Sadece büyücüler akıl okur diyebiliyorum. Bu kız büyücü müydü? Of aklım bir hayli karıştı. Düşünmemeye çalışarak sınıfa gittik.
-.-.-.-.-.-.-.-.-.-
Okul çıkışı olduğunda onları çıkış kapısında bekliyorduk. Sonunda geldiklerinde kız el işaretiyle beni takip et tarzı bir şey yapınca peşinden gittik. Üç tane motorun yanına gelince kaskı bana uzatınca "Al tak yarı ölümlüsün zaten şimdi bir şey olur falan." deyip güldüğünde bu sözüne şaşırarak "Sen-" diye başlamıştım ki "Sakin bir yerde konuşacağız zaten sabret." deyince sustum ve elinden kaskı aldım.
Burak'a bakınca "Al sende yedek kaskı. Batuhan'ın motoruna geçin. Bizi takip edersiniz." deyip konuşmasını bitirince başımızı sallayıp motora geçtik. Batuhan'da o kızın arkasına geçmişti. Motoru çalıştırıp ilerlediklerinde bende motoru çalıştırıp onları takip ettim.
Motoru park ettiklerinde bende yanlarına geçip motoru durdurdum ve geldiğimiz yere baktım. Güzel bir villaya gelmiştik. Galiba onların villasıydı. Villaya doğru ilerleyip içeriye girdik. Salon olduğunu düşündüğüm yere gelince herkes koltuklara oturdu. Bizde oturunca o kıza baktım.
"Artık o kız, bu kız demesen mi?" deyince "Aklımı mı okuyorsun?" deyip gözlerimi büyüttüm. "Evet aklını okuyorum. Bu arada benim ismim Melissa. Artık o kız falan deme." deyince 'Tamam' anlamında başımı salladım. Burak konuşmaya başlayınca ona baktım.
"Bizim vampir olduğumuzu nerden biliyorsun? Yoksa sende mi vampirsin?" dediğinde " Hayır. Yani kısmen. Söyleyeyim o zaman canım. Ben melez. Dünyadaki son melez." dediğinde resmen şoka girdik. Ama dünyadaki tüm melezler ölmüştü. Yani herkes öyle biliyor. Bu nasıl olur?
Melissa'dan
Söylediğim sözden sonra şok olmuş gibi bana bakıyorlardı. Barış konuşmaya başladı. "Ama nasıl olur? Dünyadaki melezlerin hepsi ölmüştü?" deyince "Demek ki ölmemiş" dediğim sırada Burak konuşmaya başladı. "Sana nasıl inanalım. Melez olduğunu kanıtla." deyince kahkaha attım ve ona bakarak melez yüzümü çıkardım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SON MELEZ
FantasyAilesi öldüğünden beri yaşadıkları yeri terk etmişti ve Türkiye'ye gidip büyü ile yaptığı kulübesinden yıllardır çıkmıyordu. Uzun süredir insanlarla karşılaşmıyordu. Ailesini çok özlüyordu. Onlar öldüğünden beri kendini kulübeye kapatmıştı. Ama artı...