Merhabalar ballarım. Final bölümüyle karşınızdayım. Umarım bölümü beğenirsiniz. Vote ve yorum yapmayı unutmayın. Beklemeden hemen bölüme geçebilirsiniz.
Medya Şarkısı: Elyas & Taha - Hoşçakal
1 Ay Sonra
Mutlu olmak. Zor muydu? Gerçekten zor muydu?
Tek istediğim mutlu ve huzurlu bir hayat sürmekti. Sevdiklerimle beraber.
Ama her şey istediğimiz gibi gitmiyordu bazen.
Yorulmuştum. Çok yorulmuştum. Ailemi kaybettiğimden beri sanki her şey üstüme geliyormuş gibi hissediyordum.
Onların yardımına ihtiyacım vardı. Hem de çok. Ama yoklardı. Gelmiyorlardı bir daha.
Tek başımaydım. Ne kadar Batuhanlar yanımda olduklarını hissettirseler de ben yine tek başımaydım bu dünyada.
Keşkelerle dolu hayatımı İyikilerle süsleyen onlara minnettardım.
-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-
"Melissa! Melissa!" Koşarak yanıma gelen Meriç ile kaşlarım sert bir şekilde çatıldı ve hemen konuşmasını bekledim.
Ormanda kurt adamları, vampirleri ve büyücüleri toplamıştım. Savaşın yaklaşıp, müdürün avcılar için çalıştığı durumunu açıklamış ve bir plan yapmaya çalışıyorduk. Az zamanımız kalmıştı.
Beraber müdürü ve avcıları yok edecektik. Asker olmuş yaratıkları kurtarmaya çalışacaktık fakat artık geri dönüşü yoktu.
Eskisi gibi yaratığa tekrar dönemiyorlardı. Büyücülerin yaptıkları büyüler ve ettikleri enjekte sayesinde birer yaratık asker olmuştu onlar. Onları öldüreceğimiz için üzülüyordum.
Müdürün bir hafta okul yok demesinin ardından sonuncu gündeydik. Ne kadar şüphelenip araştırsam da bir şey çıkmamıştı.
Neden bir hafta okul yoktu anlamamıştım.
Meriç bana öyle bir bakıyordu ki ciddi ve kötü bir şey olduğunu anlamıştım. Aklını okumaya cesaret edemiyordum.
Ben aklını okumaya kalmadan anlatmaya koyuldu, duraksamadan.
"Hani müdür bir hafta okul yok demişti ya Melissa. Aslında okul varmış. Sadece biz yok diye biliyormuşuz. Sadece biz Melissa, sadece biz!" deyip ellerini kafasına bastırdı ve sağa sola ilerlemeye başladı.
"Meriç, neler oluyor doğru düzgün anlat!"
"Müdür herkesi bahçeye toplayıp bir hafta okul yok demişti ya. Biz eve gittikten sonra herkese haber gelmiş okul var diye. Bende bu iki üç haftadır senin evinde kaldığım için haberim olmadı. Herkes okula gittiğinde hepsini askere çevirmişler Melissa. Hepsini. Dört yılın bitmesini beklememişler."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SON MELEZ
FantasyAilesi öldüğünden beri yaşadıkları yeri terk etmişti ve Türkiye'ye gidip büyü ile yaptığı kulübesinden yıllardır çıkmıyordu. Uzun süredir insanlarla karşılaşmıyordu. Ailesini çok özlüyordu. Onlar öldüğünden beri kendini kulübeye kapatmıştı. Ama artı...