BÖLÜM-19

1.2K 76 43
                                    

Herkese merhaba. Yeni bölüm ile karşınızdayım. Tam da benim doğum günümde attım :) . İnşallah beğenirsiniz. Hepinizi çok seviyorum. Keyifli okumalar... :)

Medya Şarkısı: Dest & Chef Bi - Lavinia


Hazırlanmış şirkete gidiyordum. Bana ihanet edenlerin haddini bildirecektim. Sefa Cüneyt'i hallettiği için ona bir şey yapamayacaktım.


Telefonumu elime aldım ve Sefa'ya saat iki gibi şirkete gelmesini söyledim ve ne yapacağımı anlattım. Sefa ile konuştuktan sonra telefonu kapattım ve Akif'i aradım.


"Efendim Melissa Hanım."

"Akif, şirkette sana ihtiyacım var hemen gel."

"Tamam efendim."


Melih'i şirketteki çalışanlara bakması için görevlendirmiştim. Yani Melih şirketteydi. Şirkete yaklaştığımda torpidodaki silahımı aldım ve içine susturucu taktım. Arabayı şirketin önünde durdurdum ve silahımı belime yerleştirdim.


Arabanın anahtarını elime aldım ve çantama attım. Daha sonra da kapımı açıp indim arabadan. Güvenlik bana doğru geldiğinde arabanın anahtarını ona fırlattım ve şirketten içeriye girdim. Selam verenlere başımla karşılık verdim ve asansöre bindim.


Odamın bulunduğu katın düğmesine bastım ve bekledim. Asansörün kapıları kapatıldığında çantamı yere bıraktım ve içinden siyah tokamı çıkardım. Salık saçlarımı elimle tuttum ve yukarıdan at kuyruğu yaptım.


Çantamı bıraktığım yerden aldım ve doğruldum. Asansörün kapıları açıldığında dışarıya doğru adımımı attım. Onur ve Nazlı'ya dönüp gülümsedim ve yanlarına doğru yaklaştım.


Onlar benim geldiğimi gördüklerinde hemen oturdukları sandalyelerden ayağa kalktılar ve gülümseyip konuştular.

"Hoş geldiniz Melissa Hanım." dediklerinde "Hoş bulduk. Bugün ki toplantıları yarına ayarlayın. Odama Sefa, Melih ve Akif'ten başka kimseyi sokmayın. İmzalanacakları da şimdi getirin halledelim." dedim.


"Tamam Melissa Hanım." dedi Onur. Bende başımı salladım ve gülümseyerek yanlarından ayrılıp odama yöneldim. Şirkette sadece onlarla yakın olabiliyordum. Bana samimi geliyorlardı. Onlardan başka kimseye gülümsemiyordum şirkette.


Kapım tıklatıldığında "Gel." dedim ve kimin geldiğinde baktım. Nazlı elinde kahvesiyle gülümseyerek bana bakıyordu. "Gel Nazlı gel." dedim ve kahvemi bırakmasını bekledim.


Arkadan Onur elinde dosyalarla geldi ve yavaşça masama bıraktı. "Başka bir istediğiniz var mı Melissa Hanım?" diye Nazlı bana bakıp konuştuğunda başımı sağa sola salladım.


"Hayır teşekkür ederim. Olursa çağırırım. Şimdi çıkabilirsiniz." dediğimde başlarını salladılar ve odadan çıktılar.


Hızlıca dosyaları imzaladım. Bir zaman sonra kapım tıklatıldığında gelmesi için talimat verdim. Kapının oradan Akif gözüktüğünde gelmesi için el işareti yaptım ve önümdeki karşılıklı koltukları işaret ettim.

SON MELEZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin