2.rész

1.2K 108 4
                                    

A suliba vissza érve a Dateko is megérkezett, így elkezdték az edző meccset. Az első settet a Dateko nyerte, viszont a másik kettőt a mi csapatunk.

-Huu, el sem hiszem,hogy csak párszor sikerült blockolniuk-mondta, majd beleivott a kulacsába Kuroo. Az arca kipirult. Biztos kifáradt. Bár ennyi ugrálástól nem csodálom...

-Mindenkinek lehet rossz napja-válaszoltam, miközben az imént kapott jelző pólókkal indultam meg az ajtó felé.

Holnap lesz az a nap amire szinte az egész csapat vár. A Karasuno elleni meccs. Amit láttam belőlük a videóban az alapján egész jók. Van egy hihetetlen gyorsuk, amit eddig senki sem tudott blockolni. Remélem a mi csapatunknak menni fog, és akkor ők lehetnek az elsők akik megállították a két első évest.

Másnap elég nehezen keltem fel, viszont a tudat, hogy mivel ma is van edző meccse a csapatnak, így mind ki vagyunk kérve erre a három napra. Így ha belegondolok, akkor csak a meccsre kell bemennem, de amint vége vissza kell menni órákra, viszont ez akkor sem annyira nagy probléma, mivel az ezen a napon pont a három legutáltabb tantárgyammal kezdek. Ezeket pedig ha nem is az összeset, de az első kettőt szerintem tuti kihagyom. Lehet ez is közre játszott, hogy beleegyezzek abba, hogy leszek a csapat menedzsere. De ki az aki kihagyna egy ilyen lehetőséget?

A suliba érve a csapatból még senki sem ért ide. Lepakoltam a lány öltözöbe és bementem a torna terembe, azon bellül is a szertárba. Kihoztam egy labdát és elkezdtem a falnak settelgetni. Mint korábban is említettem, nem vagyok benne valami jó, de meg szeretnék tanulni játszani, viszont nem szeretnék mások előtt leégni ezzel a játék tudással, ezért csak egyedül szoktam "gyakorolni" ha ezt lehet annak nevezni. Álltalában olyankor, amikor még senki nincs itt, mint most.

A gyakorlásom egy ajtó nyitodás zavarta meg. Megfogtam a labdát és az illetőre néztem.

-B-bocsánat-mondta - eltévedtem.. és reméltem, hogy valaki itt lesz... Aki tudna segíteni-mondta, miközben a földet kezdte el nézni.

-Eltévedtél?-néztem rá értetlenkedve. Nem nagy az iskola ezért nem tudtam elképzelni, azt hogy tévedt el, de ez lehet csak nekem elképzelhetetlen. Mivel ide járok, így már hozzá szoktam ahoz, hogy mi hol van. Így bele gondolva lehet, hogy ő nem ide jár... szóval simán eltévedhet. Ahogy jobban megnéztem, akkor jöttem rá, hogy ő volt a "magasra ugró, narancs hajú, alacsony fiú" a videóból, és egyben az akivel tegnap beszélgetett Kenma.

-Hát tudod... Én csak a mosdót kerestem és...-mondta mostmár nekem a föld helyett- Gyakorolsz?-nézett a kezemben tartott labdára.

-Olyasmi-mondtam- A Karasunoba jársz, ugye?-erre bólintott.

-Hinata Shōyō vagyok első éves, a posztom pedig középső blockoló.

-[Név], a Nekoma ideiglenes menedzsere- viszonoztam a bemutatkozást, majd elkísértem a fiút a mosdóhóz, majd vissza a csapatához, ahol már a mi csapatunk is felsorakozott.

-[Név]! Hol voltál? Nem láttad, hogy írtam?-jött oda hozzám Kuroo. Írt? Általában ha megjön az a csapat akik ellen játszanak a fiúk, akkor egyből a torna terembe mennek. Éppen ezért, mivel épp ott voltam a telefonom a lány öltözöben hagytam... bár nem hibáztathatom, mivel ő ezt nem tudhatta.

-Nem volt nálam a telefonom-mondtam. A fekete hajú csak sóhajtott, majd felállt a többiekkel együtt egy sorba. Velük szemben pedig a Karasuno sorakozott fel. Kezet fogtak, mindenki a vele szemben lévővel.

Bementünk a torna terembe, majd segítettem a csapatomnak felállítani a hálót. Utána mindkét csapat bemelegített és elkezdték a meccset. Elsőnek a Karasunoból szervált a kapitányuk. Elég jónak tűnt így szemlélőként, azonban Yaku gond nélkül fogadta. A labda most Kenmához ment. Ő feladta Kuroonak, aki leütötte, de Kageyama blockolta, így az ővék lett a pont. A következő kettő pont a mienk lett, de ez sem tartott sokáig. Most a magas szőke blockolta, de ezzel nem szereztek pontot, csak lelassította a labdát, így könnyebb volt kivédeni a liberojuknak.

-One touches-mondta, majd a liberojuk fogadta. A labda a feladóhoz ment, de ebből semmit sem láttam. A labda épphogy odaért a feladójukhoz, de ő már tovább is küldte a tízesüknek, aki ugyan azzal a sebességgel leütötte, ezzel pontot szerezve a csapatának. Mindenki ledöbbent, Nekomata -sensei pedig időt kért.

-Ezt hogy?!-idegeskedett Yamamoto.

-Nem kell félni. Semmi sem megállíthatatlan-mondta nyugott hangján a sensei. Igaz őt is ledöbbentette, de nem tartott sokágig. Egyből azon kezdett el agyalni, hogy hogyan lehetne megállítani őket. Ahogy végignéztem a csapaton, szerintem nem volt ezzel egyedül. Mindenkiről lerít az, hogy valahogy, de megakarja állítani- A tízesük szeme csukva volt, ami azt jelenti, hogy nem látja, hogy hova, csak üt. Inuoka, tartsd rajta a szemed, kövesd és ha alkalmad lesz rá állítsd meg. Menni fog?

-Szerintem igen.

Mindenki vissza állt a pályára. Kageyama nyított, egyből szerva ász. Ők örültek neki, viszont a mi csapatunk nem annyira.

-Oh?-nézett körül az edző- hova raktam a telefonom? [Név]-nézett rám- nem láttad a telefonom?- elkezdtem gondolkodni, majd egy sóhajtás után rákérdeztem.

-Esetleg a tanáriban hagyta, miután beszélt Takeda sensei-el?

-Oh, [Név] ez egy remek ötlet! Ide hoznád nekem?-kérdezte. Ebben a három napban egy csomószor eljátszottuk már ezt. Néha nem tudom eldönteni, hogy az öregség miatt, vagy mert kihasználja, hogy van aki idehozza...

-Persze-mondtam. A hangomból lehetett hallani mennyire örülök ennek. Felálltam, majd a tanári felé vettem az irányt. Ebben egy felém vészesen közeledő labda gátolt meg.

-Vigyázz!-kiáltotta valaki, de akkor már késő volt. A labda eltalált, amitől én hátra estem. A fejembe belenyilalt a fájdalom.

-Jól vagy?-jött oda hozzám Kuroo, a kezét nyújtva. Elfogadtam kezét, majd felhúzott, de abban a pillanatban megszédültem. Kuroo még időben elkapott, így nem estem vissza a földre.

-[Név] jól vagy?-kérdezte Nekomata -sensei.

-Persze, csak az előbb kicsit megszédültem.

-Rendben, azért menj le a gyengélkedőre, biztos ami biztos-mondta. Eleget téve a kérésének elindultam a gyengélkedő felé. Ahogy az ajtón mentem ki még pont elcsíptem, ahogy a szőke és a kopasz beszólogatnak valakinek.

-Ez jobb, mint Hinata szervái- próbálta vissza tartani a nevtését a szőke.

-Kageyama. Nem így kell csajozni-csatlakozott a szőkéhez a kopasz is.

-Ezek a szervák~ nem birtad elviselni, hogy eddig csak téged találtak fejbe, így őfelsége neki ütötte egy lánynak?-mondta és itt már nem bírta vissza tartani a nevetését a szemüveges. Kageyama nem szólt semmit csak állta a beszólogatásokat. Szóval az ő szervája talált el...

Rivals' love - Kageyama Tobio x reader [Befejezett]Where stories live. Discover now