🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞
• 1 héttel később •
*Már egy hete nem veszekedtünk semmin és folyton együtt vagyunk Heroval. Vagy ő jön hozzánk vagy én hozzá, ahogy most is. Itt vagyunk nála a szobában fekszünk. Már este fél 9 olyan gyorsan megy az idő vele. Ez a nap is úgy el ment, hogy észre sem vettem. Azon gondolkodom, hogy már csak 4 napot leszek itt. Fogalmam sincs mi lesz velem...velünk.
- Hero...tudom, hogy nem akarsz erről hallani sem, de már csak 4 napig leszek itt. -Hero a telefonját nyomkodja, de mikor ezt kimondom rám néz.
- Én nem fogom kibírni! Veled megyek!
- Mi? És a munkáiddal mi lesz? Nem jöhetsz csak úgy velem. Azt mondtad egy csomó divatbemutató meg fotózás lesz.
- Kit érdekel...nyár van. Nem megyek el a fotózásokra meg a divatbemutatokra sem aztán kész! Nekem te fontosabb vagy!
A film 3. És 4. Részét szerintem csak ősszel fogjuk elkezdeni forgatni! Azt csinálok, amit akarok!
- De nem lehetsz ilyen! Miattam nem mondhatod le!
- De! Érted megteszek bármit! -Nem akarom, hogy miattam ilyeneket csináljon, de persze nagyon örülnék, ha velem jönne. Meglepett, hogy csak így rávágta, hogy velem akar jönni. Pedig még sosem volt Magyarországon
- De ez az én hibám lesz. Így is azzal van tele a net, hogy barátnőd van és a miután rajongók szó szerint ki nem állhatnak engem, amiért én vagyok a barátnőd és nem Josephine. Így majd mondják, hogy miattam a munkáddal sem foglalkozol már.
- Ne foglalkozz az ilyen emberekkel! Ki nem szarja le mások mit akarnak? Én téged szeretlek!
- Tudom...de nekem ez fura, hogy hirtelen ennyien bekövettek és írogatnak nekem. Persze vannak akik kedvesek de a többség szerintem legszívesebben megölne. Na meg mikor megyünk valahova és mindenhol ott vannak a lesifotósok... csinálnak rólunk vagy száz képet, majd feltőltik a netre és utána rászerkesztik a fejemre Josephine fejét. Ettől tudok a legidegesebb lenni!
- Nyugodj már meg szerelmem! Olyan édes vagy mikor idegeskedsz! Hidd már el, hogy csak a tiéd vagyok! Te pedig az enyém! És megyek veled! Vagy nem akarod?
- De...persze, hogy akarom csak tényleg nem akarom, hogy emiatt bármi gondod legyen.
- Nem lesz semmi baby! Oda megyek ahova akarok! Nyár van és nyaralni megyek! Ennyi.
- Annyira szeretlek!
- Te vagy az életem! -Közelebb jön és megcsókol, majd megszabadít a ruháimtól és utána magát is...● Hero szemszöge ●
- Legszívesebben egész nap és egész este ezt csinálnám veled!
- Tudom... -Válaszol a szerelmem mosolyogva
- Elmegyek fürödni mindjárt jövök!
- Jó! -Kimegyek a fürdőbe és gyorsan megfürdök.*Mikor vissza érek a szobába Laura már alszik. Persze már 02:30 van és 9 óra óta folyamatosan szexeltünk. Tudom, hogy kicsit durva de még így sem elég belőle!
Legszívesebben felkelteném, hogy folytassuk de annyira édesen alszik, hogy hagyom aludni.
Elveszem a telefonom az éjjeliszekrényről és felmegyek az instára. Nem szoktam nagyon írogatni senkivel csak néha Evannel meg, ha munkával kapcsolatban írnak, de inkább hívni szoktak. Jobban szeretek telefonálni vagy személyesen beszélni mindenkivel.
Mikor le akarom tenni a telefonom hallom, hogy valaki írt. Ki lehet az ilyenkor?
Megnézem az üzeneteket és látom, hogy Castille Landon írt. Ő fogja rendezni a következő két filmet. Mit akarhat ilyenkor? Megnézem.*~ Szia Hero! Bocsi, hogy ilyenkor zavarlak de most értem haza és gyorsan megírom neked és a többieknek, hogy hétfőn Bulgáriába kell jönnötök, mert kedden kezdjük a forgatást! Tudom, hogy nem ez volt a terv és nem vagytok felkészülve de én is csak most tudtam meg! Csak így tudjuk megoldani! Ezért szólok még most gyorsan, hogy legyen legalább 4 napotok felkészülni mindenre! A forgatási idő olyan 2-3 hónap lesz. Tehát ősszel már mehettek haza! Remélem minden rendben és számíthatok rád! Üdv Castille!😊
YOU ARE READING
CSAK TE ♾
RomanceHero Fiennes-Tiffin rajongók! Remélem tetszeni fog❤ - Nekem csak te kellesz! - Csak én?..kérdezem vissza - Csak te! NAGYON 18+!!!! 🔞♾ 🥇 #sex 🥇 #herofiennestiffin 🥇 #miután 🥇 #after 🥇 #toxic 🥇 #london