🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞
● Hero szemszöge ●
*Amikor felkelek és oldalra fordulok Josephine fekszik mellettem.
Szóval nem álmodtam...tényleg képes voltam ilyet csinálni. Az első adandó alkalommal megcsaltam. Hogy akarok én barátnőt? Hogy is képzeltem ezt az egészet, hogy majd én kapcsolatban leszek? Csak akkor nem csalnám meg, ha szó szerint magamhoz láncolnám és folyton együtt lennénk? Igazából ezt is akartam de ez lehetetlen. Nem csinálhatom ezt senkivel.
Mégis valamiért elhittem, hogy majd nem csalom meg.
Igazából azért, mert mióta össze vesztünk lett volna alkalmam megcsalni nem is egyszer de egyszerűen nem tudtam. Senki más nem kellett csak ő! Rá sem tudtam nézni másra! Most viszont, ahogy megláttam Jot nem tudom mi ütött belém, de csak arra tudtam gondolni, hogy nagyon megdugnám. Miért vagyok ekkora idióta? Itt fekszik mellettem egy másik lány miközben életem szerelme több kilóméterre van tőlem.
Én csak őt szeretem senki mást! Sosem tudnék mást szeretni.
Rohadtul megbántam, amit tettem de tudom erre nincs mentség!Megnézem a telefonomon az időt. Mindjárt dél. Laura rengetegszer hívott és az üzenetemre is válaszolt.*
~ Szia szerelmem ne haragudj de elaludtam és most keltem fel. Nagyon hiányzol és nagyon szeretlek! 💕
*Istenem...a szívem szó szerint megszakad. Hogy tehettem ezt?
Nem írok vissza és nem is hívom fel. Nem lenne pofám ezek után! Fogalmam sincs mi lesz de nem vagyok felkészülve arra, hogy beszéljek vele...nem tudnék neki hazudni. A telefonom leteszem az éjjeli szekrényre és elmegyek fürödni, mert 2-kor kezdődik a forgatás.
Le mosom magaról Josephine illatát. Bárcsak azt is így letudnám mosni, amit tettem...de nem lehet. Bárcsak vissza tudnám forgatni az időt de félek, hogy újra megtenném, mert akárhogy is sajnálom nagyon megkívántam Josephinet nem tudom mi volt ez. Nem érzek iránta semmit csak egyszerűen ezt akartam de nagyon...és ezért még jobban utálom magam!
Fél órán keresztül állok a vízsugár alatt és csak nézek ki a fejemből. Én vagyok az egész világ legundorítobb embere!
Szerelmes vagyok egy lányba és mégis megcsaltam. Nem hittem volna, hogy képes lennék őt megcsalni és, hogy akarni fogok rajta kívül valaha mást...ezzel nyugtattam magam, hogy úgysem tudok mással szexelni. Erre tessék! Megláttam Jot és mi jutott eszembe, ahogy rá néztem? Hát persze, hogy a szex, mert egy szexmániás faszfej vagyok és ezt nem én irányítom, ha én irányítanám sosem tudtam volna őt megcsalni. De sajnos, ahogy feláll nekem ott lent az agyam abban a pillanatban kikapcsol...és Jora sajnos felállt.
Most már biztos vagyok abban, hogy nem érdemlem meg Laurát! Nem tehetem őt tönkre...ha ezt megtudja biztosan összetörik.Mikor kijövök a fürdőből Josephine az ágyon ül és olyan fejet vág, mint aki megijedt valamitől.*
- Mi a baj? -Kérdezem tőle
- Semmi...nincs semmi!
- Ja akkor jó!
- Aha...figyelj Hero...tegnap nagyon sokat ittam és nagy hibát követtünk el!
- Csak azért voltál benne, mert ittál?-Jézusom Hero már megint miért kérdezel ilyeneket? Miért érdekel ez téged?
- Nem tudom...miért te?
- Én csak azért! Igazad van! Kurva nagy hülyeséget csináltunk! Úgyhogy kérlek most menj el Jo! -Igen! Ezt kell neki mondanom! Ha nem küldöm el...nem! Nem is gondolok ilyenre! De annyira szexi, ahogy ül az ágyon ruha nélkül és eltakarja magát a takaróval, mintha nem láttam volna tegnap meztelenül.
Már megint kezdem...az lesz a legjobb, ha most elmegy!*- Jó csak felöltözöm! Ki mennél addig?
- Minek? -Kérdezem idegesen. Azért vagyok ideges, mert megint azt akarom, de erősnek kell lennem!
Mi az, hogy minek? Megint előbb válaszoltam, mint gondolkodtam.*
- Azért, hogy felöltözzek! Vagy előtted öltözzek? Hát rendben! -Feláll az ágyról és nincs rajta semmi. Te jó Isten!
YOU ARE READING
CSAK TE ♾
RomanceHero Fiennes-Tiffin rajongók! Remélem tetszeni fog❤ - Nekem csak te kellesz! - Csak én?..kérdezem vissza - Csak te! NAGYON 18+!!!! 🔞♾ 🥇 #sex 🥇 #herofiennestiffin 🥇 #miután 🥇 #after 🥇 #toxic 🥇 #london