🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞
De rég aludtam ilyen jól.
Mikor kinyitom a szemeim ő fekszik mellettem. Ez annyira hihetetlen! Én tényleg azt hittem, hogy ilyen már sosem lesz. Nem is kellett volna, hogy legyen, de az érzelmeim megint erősebbek voltak nálam.
Imádom nézni, ahogy alszik...annyira tökéletes!Elveszem a telefonom az éjjeli szekrényről és persze, hogy az instára megyek először. Látom, hogy Olivér írt ezért vissza írok neki. Nem írt semmi különöset csak, hogy hiányzom nekik és nagyon jól érzi magát. Nem mondom el neki, hogy megint mit műveltem, mert nem akarom felidegesíteni. Örülök, hogy boldogok Katával! Majd, ha hazajön úgyis mindent elmondok neki.
Tovább nézelődöm az instán. Vagyis...Danit nézem. Megnézem a napját, mert tett ki valamit. ⬇️Jaa persze...ő már bulizik. Ott volt egy csomó lány gondolom meg minden...hamar túl teszi magát rajtam tuti. Na várjunk...ez engem amúgy most miért zavar? Esküszöm már én sem igazodok ki saját magamon! De hiányzik Dani és iránta is érzek valamit. Heroba vagyok szerelmes, de akkor is rossz most, hogy látom ezt. De mindkettő nem lehet az enyém! Milyen beteg gondolat ez? Jézusom. Az a baj, hogy Danival nem tudtunk megmaradni csak barátoknak...pedig annyira jó lett volna. Egyszerűen nem értem. Nem barátság, mert annál több és nem is szerelem, mert annál pedig kevesebb...sokkal kevesebb! Egy hónapon keresztül így voltunk egymással...lehet, hogy ő azt hitte, hogy együtt vagyunk, de én egyszerűen nem tudtam belé szeretni...és tegnap mikor Herot megláttam még biztosabb lettem abban, hogy még mindig csak őt szeretem. Tudom, hogy én soha az életben nem fogok tudni szerelmes lenni másba!
De akkor is...zavar az, amit látok!
Írnom kell erre valamit...írok is! Most miért ne?~ látom jól érezted magad...
Csak ennyit írok. Lerakom a telefonom és tovább nézem Herot...meg sem mozdul olyan mélyen alszik.
Annyira hülye vagyok! Most megint minek írtam Daninak, mikor itt van mellettem életem szerelme?
Már vissza is írt! Ez gyors volt, mint mindig. Azt várja amúgy, hogy mikor írok?~ Miért sírjak vagy mi?🤨 -Igaza van...fogalmam sincs minek írtam neki. Már megbántam.
~ Igazad van...igazából nem tudom miért írtam! -Úristen ez nagyon gáz, de már elküldtem szóval mindegy.
~ Én tudom 🙄
~ Na?
~ Hiányzom neked...
~ Nem...nagyon nem. -Dehogynem...
~ 🤣🤣🤣 Ott a nagy szerelmed és nekem írsz?
~ Most miért vagy ilyen?
~ Én? Mit vársz ezek után Laura? Tegnap bocsánatot kértem, amiért csúnyán beszéltem veled, de attól még az, amit csináltál kurva undorító...és nagyon fáj!
~ Nem akartam neked fájdalmat okozni, de nem tehetek róla, hogy ennyire szeretem! Nem akarom, hogy haragudj rám, mert nagyon megkedveltelek és sajnálom, hogy nem tudtam irántad többet érezni.🥺
~ 💔
~ Összetörtem a szíved?
~ Amúgy nem, mert én igazából már szívtelen lettem csak olyan emoji nincs🤣
~ Sajnálom😔 Mégegyszer ne haragudj rám! Bocs, ha zavartam! Szia Dani vigyázz magadra!
YOU ARE READING
CSAK TE ♾
RomanceHero Fiennes-Tiffin rajongók! Remélem tetszeni fog❤ - Nekem csak te kellesz! - Csak én?..kérdezem vissza - Csak te! NAGYON 18+!!!! 🔞♾ 🥇 #sex 🥇 #herofiennestiffin 🥇 #miután 🥇 #after 🥇 #toxic 🥇 #london