🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞
● Laura szemszöge ●
*Arra ébredtem, hogy majdnem bepisilek. Gyorsan kifutottam a wcbe és lementem a konyhába enni is. Nem tudom hány óra, de nagyon éhes vagyok és csak reggel ettem még Katáéknál.
Mikor végeztem az evéssel vissza megyek a szobámba. Veszek elő tiszta ruhát, amiben alszom és elmegyek zuhanyozni. Olyan rosszul érzem magam...fel kell frissülnöm!
Fél óra zuhanyzás után vissza megyek a szobámba. Megnézem a telefonomon, hogy mennyi az idő...01:25! Nem is emlékszem, mikor és hogy aludtam el csak arra, hogy sírtam. Gondolom annyit sírtam, hogy végül elaludtam. Rengeteg nem fogadott hívásom van Herotol és írt egy üzenetet is. Vissza hívom...tudom, hogy késő van de hallani akarom a hangját, mert nagyon hiányzik!Már ez az 5. hogy hívom de nem veszi fel. Biztos alszik, majd holnap reggel. Nagyon mélyen aludhattam, ha nem hallottam, hogy ennyiszer hívot. Remélem minden rendben van vele!
Vissza írok az üzenetére is.*~ Szia szerelmem ne haragudj de elaludtam és most keltem fel! Nagyon hiányzol és nagyon szeretlek! 💕
*Elküldöm és megpróbálok vissza aludni.
De nem sikerül folyton csak rá gondolok és egyfolytában sírnom kell...miért nem veszi fel? Remélem tényleg nincs semmi baja és csak azért nem veszi fel, mert alszik.
Valamit csinálnom kell, hogy eltereljem a gondolataimat egy kicsit, mert így tényleg csak sírni tudok és aggódni érte.
Tudom már...megnézek egy filmet!
• 8:40 •
Egész éjszaka alig aludtam. Reggel 6-kor sikerült elaludnom és most keltem fel.
Lemegyek a konyhába és látom, hogy csak anya van itthon, mivel apa dolgozik. Pedig nagyon hiányzott ő is, de nem szoktam sokat látni. Nagyon keveset van itthon a munkája miatt.*- Jóreggelt anya! -Oda megyek és megpuszilom.
- Jóreggelt kislányom! De jó, hogy végre itthon vagy...annyira hiányoztál kicsim! Apád már érted akart menni de én mondtam neki, hogy ne! Nem mintha én nem akartam volna, hogy haza gyere csak tudom, hogy már nagy lány vagy és nem lehetsz mindig velünk.
- Jézusom anya ez komoly? Olyan cukik vagytok, de már itt vagyok nyugi!-Nagyon aranyosak, de ezen elnevetem magam. Értem akartak jönni? Megölelem anyát újra de, amikor elválunk egymástól furcsán néz rám.
- Mi történt a nyakaddal? -Anya a nyakamra mutat...Jaj ne!
Hero megint kiszívta a nyakam, amikor...a repülőtéren...El akartam mondani anyának, de nem azt akartam, hogy így tudja meg.- Semmi...
- Semmi? Van valakid kicsim? Már nem vagy szűz? -Te jó Isten! Hogy kezdjem el? Elmondok mindet!
- Hát...igen. Van barátom anya és nem...már nem vagyok szűz.-Lehajtom a fejem miközben mondom. Muszáj volt anyának elmondanom. Igaz, hogy nem így terveztem dehát most már mindegy!
- És ki az? Ugye védekeztetek? Miért nem mondtad el? Egyáltalán mióta jársz vele, hogy már le is feküdtetek egymással?-Anya csak úgy bombáz a kérdéseivel. Azt sem tudom mire válaszoljak először.
- Egy fiú. Az nap ismertem meg, mikor Londonba mentem...és nagyon szeretem anya!
- Te jóságos ég Laura!! De én erről miért nem tudtam? Arra miért nem válaszolsz, hogy védekeztetek-e?-Most mondjam el, hogy rengetegszer lefeküdtem már vele és egyszer sem használtunk gumit?
- Nem a telefonban akartam elmondani...
- Szóval nem védekeztetek?
- Nem...
- Hogy lehetsz ennyire felelőtlen? Apád érezte, hogy van valami! Érted kellett volna mennünk, de én hülye lebeszéltem, mert hogy már nagy lány vagy és tudsz magadra vigyázni! Meg had kapcsolódjál egy kicsit ki! Hát tessék!
- De anya...ne legyél már ilyen! 19 éves vagyok és igen! Tudok magamra vigyázni!
- Azt látom! Egy hónapja ismersz valakit és össze fekszel vele! Hallani sem akarom, hogy mennyi idő után feküdtél le vele!
- Most úgy beszélsz rólam, mintha valami ribanc lennék, aki mindenkivel össze fekszik. De tudod jól, hogy nem ilyen vagyok! Szerintem ebben a világban már nagyon ritka az olyan, aki 19 évesen szűz...és azt is tudod, hogy nagyon sok fiú akart tőlem sok mindent de sosem érdekeltek! De Hero más hidd el anya...ilyet sosem éreztem! Olyan, mintha mindig rá vártam volna! Tudom, hogy kevés 1 hónap de nem ez számit. Az ember, ha megtalálja az igazit nem ilyenek számítanak! Már az első nap tudtam, hogy ő az, aki kell nekem és senki más!
- Hero?
- Igen...így hívják.
- Értem...és azt is értem, hogy szerelmes lettél, de akkor sem kellet volna ilyen felelőtlennek lenned! Legalább védekezhettél volna és tudod, hogy nem csak az miatt, mert teherbe eshetsz, hanem nagyon sok rossz dolog miatt, amiről beszéltem neked! Úgy érzem magam, mint egy felelőtlen anya, aki nem világosította fel a lányát és nem beszélt vele az ilyen alapvető dolgokról, mint a védekezés! Pedig nem így volt! Én mindent többször is elmondtam neked!
- Igen anya tudom! Nem vagy felelőtlen anya! Te vagy a világ legjobb anyukája. Kérlek neharagudj rám!
- Nem haragszom de ezt fel kell dolgoznom, hogy az egyetlen kislányom már nem szűz és nem én voltam az, aki ezt legelőször megtudta...pedig így tereveztem.-Nagyon sajnálom, amiért nem mondtam el neki, de itthon akartam személyesen. Megölelem anyát.
- Csak azért nem mondtam a telefonban, mert tényleg személyesen akartam...
- Jó semmi baj! Ne harahudj, amiért ideges lettem!
- Dehogy haragszom! Nagyon szeretlek anya!
- Én is téged kicsikém! De most egyél valamit...látom tényleg betartottad és fogyó kúráztál.
- Mi? Nem fogyókúráztam. -Hero nem engedte.
- Akkor miért fogytál ennyit?
- Jaj anya nem is fogytam...szerintem híztam! Te már olyat is látsz, ami nem igaz. Biztos azért, mert rég láttál.
- Pont ezért veszem észre. Tényleg fogytál!
- Hát ezt jó tudni! De most tényleg eszek valamit, mert éhes vagyok!
- Rendben! Aztán öltözz fel, mert elviszlek a nőgyógyászomhoz! -Mi? Minek? Még sosem voltam nőgyógyásznál és mindig féltem, hogy egyszer majd el kell mennem.
- Minek mennék nőgyógyászhoz anya? Nem vagyok terhes! Pár napja múlt el a menstruációm! -Egyébként most jut eszembe...menstruáció közben lehet szexelni? Csak mert Hero akkor sem hagyott békén és persze én akkor sem tudtam neki ellenállni.
- Nem azért! Ilyenkor muszáj el menni!
- De miért ma? Csak tegnap jöttem haza anya!
- Nem érdekel Laura! Miután ettél öltözz aztán megyünk! -Hát jó...nem ellenkezek. Így is ahoz képest elég jól fogadta. Én rosszabbra számítottam.
YOU ARE READING
CSAK TE ♾
RomanceHero Fiennes-Tiffin rajongók! Remélem tetszeni fog❤ - Nekem csak te kellesz! - Csak én?..kérdezem vissza - Csak te! NAGYON 18+!!!! 🔞♾ 🥇 #sex 🥇 #herofiennestiffin 🥇 #miután 🥇 #after 🥇 #toxic 🥇 #london