11. fejezet

4.6K 65 0
                                    

🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞

- Haza vinnél Hero? -Töröm meg a csendet

*Már vagy fél órája a ház előtt vagyunk a kocsiban ülve, némán. Nem akartam ide jönni azok után, ami kiderült. Oda hívott engem arra a bulira közben előtte azzal a ribancal volt. Hagyjon engem békén és csinálja csak nyugodtan azt, amit akar! Drogozzon, igyon, verekedjen és keféljen mindenféle kurvával, aki az útjába kerül. Igazábol nem is vagyunk együtt! Azt csinál, amit akar de akkor engem hagyjon békén, mert én ezt így nem folytatom!*

- De Laura értsd már meg, hogy nem történt meg az, amire gondolsz!
- Én nem gondolok semmire! Elég az, hogy hallottam mit csináltatok! Meg amúgy sem érdekel, nem kell magyarázkodnod! Evant is majdnem megölted. Hiába szóltam neked, hogy hagyd abba! Egyszerűen nem hallottad, amit mondok, mint egy vadállat! Te ha ideges vagy mindig félholtra versz valakit vagy összetörsz valamit, leiszod magad, bedrogozol és megdugsz akárkit? Ez nem megoldás semmire! Csak szólok!
- Mi a francnak csókoltad meg?
Ne említsd előttem a nevét sem!-Belecsap a kormányba
- Te nem vagy normális! Én nem csókolózhatok mással. De te azt csinálsz, amit akarsz? Egyébként is! Nem járunk.
- Jaa ok. Nem szóltam semmit! Menj és dugj akkor azzal, akivel akarsz! Most, hogy már nem vagy szűz gondolom kíváncsi vagy másokkal milyen lehet. Én már unalmas vagyok ezek szerint! Ugye?
- Felfogod te egyáltalán, miket mondasz? Vagy még mindig ennyire be vagy állva? Engem akarsz beállítani hibásnak azok után, hogy mielőtt nekem írtál te megint azzal a Kellyvel voltál. Ha tényleg igaz lenne, amit mondasz nekem, hogy csak én kellek meg folyton rám gondolsz, akkor egyáltalán odáig sem jutottatok volna el, hogy fel mentél vele a szobába! De, ha jól tudom ennél több is történt! A kérdésedre pedig válaszolva: Nem! Nem vagyok kíváncsi senkire! Ja és hogy unnálak téged? Szerinted, ha így lenne, most itt veszekednék veled? Nem! Elmennék! Most is azt kéne tennem de valamiért itt vagyok még mindig.
- Láttam már akkor hogy néztél Evanra, amikor megkérdezte hogy hogy hívnak és te megmondtad neki! Tudom, hogy tetszik neked!
- Te azt nem érted, amit mondok neked? Csak a saját sülyeségeidre tudsz gondolni? NEM! Nem tetszik, sőt! Egyáltalán nem az esetem!
- Akkor miért csókoltad meg?
- Azért, hogy érezd milyen érzés volt nekem, mikor megtudtam, hogy azzal a ribancal voltál előttem!
- Azért csináltad, hogy féltékeny legyek? Amugy meg mégegyszer elmondom nem feküdtem le vele csak leszopott de közben téged képzeltelek el és, mikor megláttam őt hányingerem lett és ott hagytam!
- Igen, de nem akartam, hogy szét verd! Egyébként meg nem érdekel mitcsináltál vele! Undorító vagy!
- Megérdemelte Evan! Kelly meg értsd meg, hogy nem érdekel!
- Komolyan nem értelek! Vigyél haza kérlek!
- Nem! Nem foglak haza vinni!
- Néha tudnál saját magadon kívül másra is gondolni, hogy más mit akar vagy valami?
- Ja. Te nem akarsz velem lenni. Értem.
- Miért kell ilyennek lenni? Veled akartam lenni ezt nagyon jól tudod. Oda mentem az éjszaka közepén hozzád. Megint eljöttem a nagynénémtől és otthagytam Katát egyedül aludni azért, hogy veled legyek! Erre ilyet kell megtudnom. Tudod nem is érdekelne, mert nem tartozol nekem magyarázattal! De legalább akkor ne hazudnál nekem olyanokat, hogy az egyetlen dolog, amit akarsz az az, hogy velem legyél!-Elkezdek sírni. Nem tudom vissza tartani a könnyeimet.
Hero felemeli a fejem, mikor meglátja, hogy sírok.
- Csak ne sírj már megint miattam kérlek! Nem érdemlem meg egyetlen könycseppedet sem! Ne haragudj! Egy utolsó senki vagyok!
- Miért kell sírnom mindig, ahoz, hogy normális legyél?
- Nem bírom nézni, ha sírsz! A szívem megszakad ilyenkor...
- Haza viszel? Kérlek? Nekem ez nagyon sok volt!
- Ne kezd el megint, könyörgöm!
- Te ne kezd el!

*Miért nem visz haza? Miért ilyen erőszakos? Mindig csak az érdekli, hogy ő mit akar. Nem maradhatok vele azok után!*

- Gyere menjünk be a házba! Ott beszéljünk!
- Te mit nem értesz? Nem megyek be! Vigyél haza most!!!
- Nem foglak haza vinni! Itt maradsz és kész!
- Nem fogsz nekem dirigálni! -Ki nyitom az autónak az ajtaját de Hero vissza húz és be zárja az ajtókat. Erre nagyon ideges leszek.
- Dehogynem! -Ordítja
- Nem vagyok a tulajdonod! Senkid sem vagyok! Engedj ki!
- Nem! Itt maradsz, mert azt mondtam!
- Nyisd ki azt a rohadt ajtót, vagy betöröm az abakot! -Már hihetetlenül ideges vagyok és, ha nem nyitja ki én betöröm!
- Gyerünk törd be!!!
- Te akartad!

*Ahogy ezt kimondom vagyis inkább ordítom felemelem a lábam és kirúgom a mellettem lévő ablakot. Annyira ideges vagyok és ettől sokkal erősebbnek érzem magam. Kimászok az ablakon de Hero gyorsan kiszáll a kocsiból. Oda fut hozzám és megfogja a kezem, amit el akarok engedni de nem tudom, mert nagyon erősen szorít, majd neki lök az egyik fának, ami az udvarán van.*
- Engedj el! Ez fáj! -Mikor ezt kimondom már nem szorítja olyan erősen a kezem de nem enged el.
- Nem mész innen sehova! Mert én azt mondtam! Az enyém vagy és azt csinálod, amit én mondok!!! -Mi? Ezt komolyan gondolja? Mit képzel magárol?
- Én nem vagyok senkié! Főleg nem a tiéd! -Ordítom az arcába. Teljesen neki nyom a fának és az arcunk alig pár centire van egymástól, az orrunk szinte össze ér.
- De! Csak az enyém vagy és, ha azt mondom itt maradsz, akkor itt maradsz! Nem foglak elengedni!
- Utállak! Nem vagyok a tiéd és soha nem is leszek! Pszihopata vagy!

*Tényleg az! Félelmetes. Megint megszorítja a kezeim, amik a fejem mellett vannak, mert fel emelte őket és a csuklómat fogja. Egyre közelebb hajol hozzám közben a szemembe néz, majd hirtelen lecsap az ajkaimra és megcsókol.
Vadul csókolózunk egymással. Érzem, hogy Hero elmosolyodik de folytatja. Fogalmam sincs, miért engedem de annyira jó érzés, hogy nem tudom abba hagyni! Hero megfogja a melleimet én pedig megfogom neki...ott és erre halkan felnyög. Lenyúl a nadrágomhoz és lehúzza a térdemig majd onnan lerúgom magamról a bugyimmal együtt. Kigombolom Hero nadrágját és lejjebb tolom. Felemel majd a lábaimat átkulcsolom a derekán és már érzem, hogy bennem is van. Így csináljuk pár percig majd Hero leteszi a lábaim, megfordít neki nyom a fának az egyik lábamat fel emeli és újra belém helyezi a férfiasságát.*
- Még mindig azt mondod, hogy nem vagy az enyém? -Kérdezi
- Igen...nem...nem...va...vagyok...a tiéd! Hero...ez....nagyon...j...jó! Mindjárt...mindjárt... -A számhoz teszem a kezem, mert érzem, hogy mindjárt elmegyek ekkor érzem, hogy Hero abba hagyta. Megfordulok és rá nézek.
- Most mivan?
- Na? Ennyire jó vagyok? -Az egyik kezével a fának támaszkodik és mosolyogva kérdezi.
- A világon mindennél jobb! -Mondom neki, mert tényleg ezt gondolom!
*Nála nincs jobb pasi! Senki sem olyan, mint ő! El sem tudom mondani vagy nemis fér az agyamba, milyen érzéseket vált ki belőlem de egyszerűen mellette nem érdekel semmi!*
- De nem vagy az enyém ugye?
- Jajj Hero ne most kérlek! Miért hagytad abba? Már majdnem...-Nem tudom befejezni, mert a szám elé teszi a mutató ujjàt.
- Pszt..! Mondd ki, hogy az enyém vagy és én vagyok az egyetlen! És akkor dughatunk tovább! -Most tényleg ezért hagyta abba?
- Hero! Csináljuk tovább már kérlek!
- Na jó! Én nem bírom ezt, hogy itt könyörögsz nekem! -Mefordít, felemeli megint a lábam és újra belém hatol. Annyira jó érzés!
- Csak a tiéd vagyok Hero! Mindenem a tiéd! Senki másé! Te vagy nekem az egyetlen és mindig te leszel!-Kimondom ezeket a szavakat, mert nem tudok betelni ezzel az érzéssel és tényleg így gondolom!

*Tudom, hogy szánalmas és naív vagyok de nem tehetek róla. Csak ő kell nekem, de mindennél jobban és nemérdekel semmi! Hero megcsókolja a nyakamat és mosolyog, mert érzem. Soha éltemben nem éreztem ilyet! Elég csak rá néznem és az egész testemben érzem ezt a hihetetlen érzést.*
- Én is a tiéd vagyok baby! Senki más nem kell. Senki nem indít be így, ahogy te! Csak te vagy képes erre! Egyedül csak te kellesz nekem! Tényleg utálsz?
- Nem! Imádlak Hero!
- Imádlak baby! -Mikor ezt kimondja elélvezek és nem sokkal utánam ő is.
*Tudom, hogy nem úgy érti, hogy imád, hanem azt imádja, amit csinálunk de nem érdekel.*
- Gyere bemegyünk!
- Nem viszel haza?
- Ne kezd el megint vagy különben megint veszekedni fogunk és annak úgyis tudod mi lesz a vége! -Mondja Hero majd rám kacsint. *Tudom...egymásnak esünk és úgy szexelünk egymással, mintha most csinálnánk utoljára. Olyan, mintha mindig is együtt lettünk volna pedig csak 3 napja ismerem. Jézusom! Ez olyan hihetetlen...*
- Csak kíváncsi voltam mit fogsz mondani. Álmos vagyok és veled akarok aludni!
- Hmm ez jól hangzik! Én is pont erre gondoltam! -Megcsókolom, majd bemegyünk a házba, fel a szobájába

*Le vesszük a ruháinkat. Hero egy boxerban fekszik le én pedig felveszem a pólóját, amit a földre dobott. Befekszem mellé az ágyba, Kinyujtsa a kezét, hogy feküdjek a mellkasára. Szorosan átöleljük egymást.*

- Jóéjt baby! -Súgja a hajamba
- Jóéjt Hero! -Felemelem a fejem, megpuszilom az állát. Ő elmosolyodik, majd mindkettőnket elnyom az álom.

CSAK TE ♾Donde viven las historias. Descúbrelo ahora