28. fejezet

2.4K 41 6
                                    

🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞

Mikor megfordulok nem Hero áll előttem(sajnos), hanem T.Danny!

Miért ölelget engem? Te jó Isten!
Akkora ez a fiú, hogy az hihetetlen! Biztosan van vagy 2 méter...Heronál is sokkal magasabb. Nem szól semmit csak néz rám, ahogy én is rá. Majd egyszer csak lehajol és a fülembe súgja

- Kijönnél velem egy kicsit? Addig, amíg nem veszik észre a csajok, hogy itt vagyok, mert akkor tuti nem szabadulok innen! -Én? Menjek vele ki? Hirtelen, mintha kijózanodtam volna...annyira meglepett ez az egész! Nem várja meg, hogy válaszoljak csak megfogja a kezem és elindul a színpad mögé majd onnan ki egy ajtón, ami egy udvar szerűségre vezet.
- Elmondanád, hogy mit akarsz tőlem?-Kérdezem, mikor kiérünk.
- Nyugi...semmi rosszat nem akarok!-Elkezd nevetni...?
- Most mi olyan vicces?
- Semmi ne haragudj nem akartam nevetni! -Hát jó...nagyon furcsa ez a fiú!
- Rendben. Akkor elmondanád mit akarsz?
- Hát igazából, ahogy megláttalak eskü nem hittem a szememnek.
- Mi? Miért? -Szerintem látszik a fejemen mennyire meglepődtem...
- Jó de ne nézz hülyének kérlek!
Azt hittem, hogy ilyen nincs de full az ideálom vagy...de ilyen nagyon durván! Te szoktál benne lenni az álmaimban kb.
Eddig csak ott tudtam elképzelni, hogy létezik ilyen lány és most itt áll előttem. Szó szerint lesokkoltam és siettem le a színpadról, hogy megtaláljalak. Még lett volna egy dal de nem énekeltem el, mert láttam, hogy elmentél onnan és muszáj volt meg győződnöm arról, hogy ez tényleg igaz? Nem hiszek a szemeimnek!-Te jó Isten. Mit szívott ez a fiú? Fogalmam sincs hogy reagáljak erre az egészre...de máshogy nem tudok csak el kezdek nevetni.
- Tudtam, hogy totál idiótának fogsz nézni!
- Ne haragudj de ez nem bírom! Nem tudom erre mit mondjak és ez az egész szituáció...hagyjuk is! -Nem tudok tényleg mit mondani csak nevetni. T. Dannyval itt állok és azt mondja nekem, hogy én vagyok az ideálja...és még mit? Ja, hogy velem szokott álmodni? Annyira vicces ez az egész...meg az is, hogy szó szerint fel felé kell néznem még ahoz is, hogy csak lássam az arcát. Eddig még nem láttam őt élőben és nem gondoltam, hogy ennyire magas. Hány centi lehet? Hero is nagyon magas 188cm(persze miért is ne gondolnék megállás nélkül rá?) Na de ő...hány cm lehet?
- Hány centi vagy? -Jézusom...ezt nem akartam megkérdezni de kicsúszott a számon. Szóval részeg vagyok még csak nem érzem annyira.
- 198-199 cm nem tudom pontosan. Miért?
- Ja...semmi csak úgy megkérdeztem.-Úristen de gáz vagyok...
- Na és te? -Látom, hogy nevetni akar de vissza tartja. Nyugodtan nevethetne, mert tudom, hogy nagyon gáz vagyok. Ki az aki ilyet kérdez olyantól, akit nem ismer? Hát én!
- Én 165 cm vagyok
- Értem! Nem akarsz velem eljönni valahova? -Mivan?
- Nem...miért mennék veled bárhova is?-Keresztbe teszem a kezeim és így nézek rá.
- Hát nem tudom...csak úgy! Gondolom Missh vagy miattam vagy itt te is és most már uncsi lesz a buli úgyis.
- Hát ő...nagyon nem! Egyikőtöket sem szeretem! Vagyis szoktam hallgatni nagyon ritkán Missht meg téged is hallottalak már párszor de így amúgy nem...érted. Szóval nem vagyok a rajongótok! Nem tudom miért gondoltad azt, hogy valamelyikőtök miatt vagyok itt...-Hát ezt jól megmondtam. De miből gondolja, hogy miattuk vagyok itt? Te jó Isten.! Amíg ide nem értünk és nem mondták a lányok, addig azt sem tudtam, hogy kik lesznek itt.
- Csak, mert a legtöbben azért jöttek. Főleg a lányok...és azt hittem te is. Nem nagyképűségből mondom tényleg!
Na de...ezek szerint  Missh jobban bejön mint én? -Ezen elkezdek nevetni...megint.
- A számai igen. Vagyis tőled talán egy dalt hallottam...Misshtől kb. 3-at.
- Külsőre gondoltam.
- Jaaaa! Hát úgy Missh egyáltalán nem jön be!
- És én? -Uram Isten...mi ez az egész amúgy?
- Van barátom! -Most ezt miért mondom...már nincs is szerintem, mert a barátom egy undoríto seggfej! Egyébként meg csak megkérdezte, hogy ő bejön - e nekem? De tudom, ha Hero ezt hallaná már kiborult volna...de sajnos nem hallja. Sajnos? Már megint szánalmas vagyok. De nem tehetek róla, hogy folyton itt van az eszemben!
- Reménykedtem benne, hogy nem a barátod de gondoltam, mert folyton ölelgetett. -Miről beszél?
- Ki?
- Hát az a fiú, akivel ott voltál elől.-Olivérre gondol? Hát ezt nem hiszem el.
- Te ennyire megfigyeltél?
- Igen! Komolyan mondtam, hogy nem hittem a szemeimnek, mikor megláttalak!
- Egyébkét nem ő a barátom...vagyis ő a legjobb barátom! -Minek mondom most ezt el?
- Akkor ki ?
- Hát az mindegy!
- Áhh értem! De most itt van ő is?
- Nem...nincs. -Bárcsak itt lenne...hidd el nem veled beszélgetnék!
- Én biztos nem engednélek el úgy bulizni, hogy én nem vagyok ott!
- Meg bízik bennem!
- Én is megbíznék, de nem akarnám, hogy fiúkkal beszélgess, ahogy most is velem!
- Miért nem beszélgethetek fiúkkal? Ő nem ilyen féltékeny azért! -Ezt még én sem gondoltam komolyan! Hogy Hero nem féltékeny? Még azt sem engedte, hogy rá nézzek egy fiúra. Sőt még azért is ordítozott, mikor a legjobb barátjának csak bemutatkoztam. Heronál szerintem senki sem féltékenyebb. Na de ezt neki nem kell tudnia!
- Értem! Amúgy én sem vagyok annyira féltékeny típus, de rád tuti az lennék.
- Most komolyan ennyire tetszem neked? Már fél órája itt áradozol rólam!
- Nagyon durván tetszel!
- Hát...az igen. Nem tudom mit mondhatnék. De szerintem én most vissza megyek és megkeresem a barátaimat, akikkel jöttem.
- Ne menj még kérlek! -Nem gondoltam volna, hogy ilyen furcsa ez a gyerek.
- Miért mit csináljak?
- Gyere el velem valahova! Esküszöm semmi rosszat nem akarok! Csak beszélgetni.
- De most is beszélgetünk. Amúgy meg...nem hagyom itt a barátaim.
- Kérlek gyere...ott az autóm. -Egy parkolóra mutat, ahol autók állnak. Biztos oda parkolnak a fellépők.
- Hát ne haragudj T. Danny de nem és most, ha nem haragszol bemegyek vissza a buliba. Szóval örülök ennek a kis beszélgetésnek!
- Csak mondd, hogy Dani...nem kell T. Dannyzni! -Mondja nevetve.
- Oké...mindegy. Akkor szia Dani!
- Téged amúgy hogy hívnak? -Még a nevemet sem mondtam el?
- Laura...na de tényleg megyek! Szia!
- Szia Laura! -Megfordulok és ott hagyom. Nem tudom hova akart menni de nem is érdekel igazából.

CSAK TE ♾Where stories live. Discover now