32. fejezet

2.4K 44 4
                                    

🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞

Egy hét telt el mióta haza engedtek a kórházból. Egész végig a szobámban voltam. Nem volt kedvem semmihez, de tegnap óta azért kicsit már jobban vagyok. Olivér végig itt volt velem és Dani is minden nap írt, felhívott és meg is látogatott. Egyre jobban szeretek vele beszélgetni...nagyon sok mindenben hasonlítunk és mikor vele vagyok csak úgy repül az idő.
De amint elmegy vagy leteszi a telefont újra érzem ezt a hatalmas fájdalmat, ami szerintem már sosem múlik el. Hero persze azóta sem írt de miért is tenné? Annyira fáj, amit tett, hogy azt el sem tudom mondani és tudom, hogy egész életemben érezni fogom. Bármit is tett én ugyan úgy szeretem és nem értem, hogy miért? Bárcsak sikerülne őt örökre elfelejtenem.

Tegnap végre ki tudtam jönni a szobámból...Olivér addig nem hagyott békén. Anyával és vele megnéztünk egy filmet és sütöttünk muffint, amiből egyet tudtam enni.

Ma is így tettem.
A nappaliban ülünk...anya és Olivér beszélgetnek közben valami a sütőben sül, aminek annyira jó illata van. Én a telefonomat nyomkodom épp most beszéltem apával...holnap jön haza. Ma szombat van és annyira szép idő van kint, ha nem lennék szó szerint egy roncs most biztosan elmennénk Olivérral valahova este pedig tuti bulizni. Épp instán nézegetem a storykat...mindenki nyaral meg fesztiválozik én meg itthon sírok, szenvedek és öngyilkos akartam lenni...el sem hiszem, hogy ilyet tettem. Most már megbántam de tényleg meg akartam halni.
Valaki írt...rámegyek az üzenetekre. Persze, hogy Dani...

~ Mit csinálsz ma? -Mintha nem tudná, hogy napok óta a levegőn sem voltam kint...úgy érzem magam, mint egy vámpír vagy nem is tudom.
~ Miért?
~ Csak kérdezem
~ Mintha nem tudnád amúgy😏
~ Azt hittem el jössz velem a fellepésemre
~ Milyen fellépés?
~ Hát ő tudod...T. Danny vagyok és szoktak lenni fellépéseim😂
~ Jó tudom de úgy értem, hogy hol?
~ Siófok, plázs🚀 -Neki is pont ez a kedvenc emojija. Heronak is ez...mindig mindenhova ezt szokta oda írni...
~ Értem...hát tudod, hogy nekem tegnap sikerült kijönnöm a szobámból
~ Tudom...de azért megkérdezhetem nem? -Akkora hülye vagyok amúgy...Hero azzal a nővel van én meg itt szenvedek. Hát nem! Eleget szenvedtem már...hiába maradok a szobámba úgysem lesz jobb. Igazából, ha Danival vagyok egy kicsit mégis jobban érzem magam.
~ Oké...elmegyek veled
~ Komolyan?
~ Nem...viccelek!
~ Mi?😂
~ Igen komolyan! -Nem akarok ennyit szenvedni miatta már! Vagyis bármit teszek úgysem lesz jobb...szóval elmegyek.
~ 😍😍😍😍😍😍
~ Mikor jössz értem?
~ 23:30-ra kell ott lennem szóval fél tízre ott vagyok!
~ Rendben
~ Később írok, mert mennem kell a stúdióba is. Ne csinálj semmi hülyeséget! Most, ha itt lennél ez következne 👉🏼 💏 😂
~ Te bolond vagy! Nem következne ez! Mondtam, hogy többé nem csókolhatsz meg!
~ Igen de utána mikor nálatok voltam mégis folyton csókolóztunk🤣🤣
~ Mostmár tényleg nem! Dani...mondtam, hogy nem akarom, hogy miattam rossz legyen neked😒
~ Jó nyugi. Akkor majd később írok❤
~ Okés💕

Miben menjek? Semmi normális ruhám sincs...és tényleg nem tudom mit kéne fel vennem. El kell mennem venni valamit. Olyan rég voltam vásárolni.

- Olivér! -Kiabálnom kell, mert ő már a konyhában van anyával...gondolom eszik. Szokás szerint.

Én a nappaliban ülök és épp valami török sorozat megy azt nézem...nem vagyok oda értük igazábol, mert mindegyik ugyan arról szól. De anya imádja őket ezért van az izaura tv-re kapcsolva, ahol egész nap ilyen sorozatok mennek és igazából lusta voltam felkelni és oda menni a távirányítóért, hogy elkapcsoljak.

- Igen?! -Tudtam...tele van a szája. Hallom..
- Gyere ide egy kicsit..nem akarok ordítozni!
- Naaa?? Épp ettem! Olyan finom sütit csinált anyukád, hogy ez eddig a legfinomabb!! Gyere kóstold meg!
- Jó mindjárt! De eljössz velem a Westendbe? Ruhát akarok venni!
- Mi? Jól hallottam? Ki akarsz menni a házból?
- Igen...ma este elmegyek és nincs semmi jó ruhám.
- Csak ezt ne mondanád...annyi ruhád van, hogy...mindegy! legalább nem akarsz egész nap itthon feküdni. Egyébként meg hova mész, ha szabad tudnom?
- Danival...
- Hát azt gondoltam! De hova?
- Siófokra
- Anyám!
- Igen, mert ott fog fellépni...
- Akkor menjünk már! Majd én választok neked valami olyat, amitől még maga a Balaton is beléd szeret!-Mi?? Olivér néha olyan furcsa dolgokat mond...na mindegy hagyjuk is. Csak elkezdek nevetni aztán felmegyünk a szobámba felöltözni, mert már egy hete pizsiben vagyok.

CSAK TE ♾Where stories live. Discover now