36.fejezet

2.4K 40 5
                                    

🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞

● Hero szemszöge ●

Nem hiszem el, hogy képes volt más pasival szexelni! Ha erre gondolok még idegesebb leszek!
Mióta vissza értem fekszem ebben a kibaszott hotel szobában és csak lesek ki a fejemből. Ez az egész az én hibám! Miattam van most ez, hogy nem vagyunk együtt...ráadásul ő egy másik pasival van. Elvesztettem örökre!
Hallom, hogy valaki kopog ezért oda megyek megnézem ki az és mit akar ilyenkor?

Mikor kinyitom az ajtót Josephine áll velem szemben. Jajj csak ő hiányzott!
Nézek rá pár másodpercig mire egyszer csak megszólal.

- Beengedsz még ma?
- Gyere... -Jobban kinyitom az ajtót és beengedem az ajtót pedig becsukom.
- Hol voltál?
- Miért? -Semmi köze ahoz, hogy én hova megyek!
- Csak kérdezem...miért? Nem tudhatom hova mész?
- Nem kell tudnod...nem vagyunk együtt és nem is leszünk már mondtam Jo!
- Ja igen...csak arra vagyok jó ugye?
- Igen! Csak arra voltál jó! De ezt te is tudod! Te magad mondtad, amikor elkezdtük, hogy csak szex és ennyi!
- Azért nem kéne ennyire bunkónak lenned velem!
- Az igazat akartad hallani nem? Tudod, hogy sosem áltattalak semmivel!
- Mikor ilyen vagy még jobban akarlak!-Közelebb jön és végig simítja az ujját az ajkaimon majd megcsókol. Vissza csókolom...de minek? Már megint miért csókolom vissza? Hirtelen ellököm magamtól ő pedig értetlenül rám néz.
- Ezt hagyjuk!
- Miért mi bajod?
- Nem csinálom ezt Jo! Nem dughatunk többé...hagyjuk ezt az egészet! Először izgalmasnak tűnt de rájöttem, hogy ennek semmi értelme!
- Mivan kibékültél a kis szerelmeddel?-Összekulcsolja a kezeit a mellkasán és idegesen néz rám.
- Őt hagyd ki ebből az egészből! Miattad nem békült ki velem! Miattad van ez az egész!!!!
- Miattam?
- Igen! Nem kellett volna ezt csinálnunk!
- Nem én kezdtem ezt az egészet! Ha nem tudnád engem is elhagyott a barátom miattad!
- Nem úgy látom,mintha annyira bánnád, hogy elhagyott!
- Hát...csak azért, mert te sokkal jobb vagy! -Megint közel jön és meg akar csókolni de elfordítom a fejem és megint ellököm magamtól...én nem akarom már őt! Tudom, hogy undorító vagyok...csak kihasználtam majd meguntam és most már nem kell de nem tehetek róla.
- Josephine...mondtam, hogy ezt hagyjuk!
- De én nem akarom hagyni!
- De nem kellesz már!!!! -Látom, hogy ez rosszul esik neki a szemei megtellnek könnyekkel és csak néz rám.
- Hogy lehetsz ilyen?!
- Csak őszinte vagyok! Nem akarom, hogy szerelmes legyél belém vagy ilyesmi! Jó volt meg minden, de ennyi!
- Azthiszem már késő!
- Mi késő?
- Én már szeretlek Hero! -Mivan? Na ne...Jézusom!
- Ezt most nem mondod komolyan?!
- De igen!
- De én nem szeretlek és nem is foglak! Ezt az elején is elmondtam!
- Én sem akartam beléd szeretni, de nem tehetek róla...nem így akartam!
- Most menj el kérlek!
- Mi? Miért?
- Mert menj el és kész! Én csak Laurát szeretem!
- Ja ilyenkor menjek el ugye? Úgysem kellesz már neki!
- Fogd már be és húzz innen!
- Jó de akkor se keress, amikor dugni akarsz!!!
- Nyugi nem foglak! -Megfordul és kimegy a szobából majd becsapja maga mögött az ajtót. Nagyon csúnyán beszéltem vele, de úgy látszik csak így értette meg. Nekem csak Laura kell senki más!!
Ő most biztos azzal a kisnyomorultal van...mi tetszik neki rajta? Azok után, hogy velem volt komolyan egy ilyennel teszi le magát?
Ráadásul lefeküdt vele. Ez egyszerűen nem megy ki a fejemből!

Elmegyek zuhanyozni aztán megpróbálok elaludni.

Miután végeztem a zuhanyzással lefekszem és csak nézek ki a fejemből...
Nem tudok aludni. Folyton rá gondolok! Mit csinálhat most? Biztosan vele van...de azt mondta, hogy még szeret! Meg azt is, hogy hiába szeret akkor sem bocsát meg soha!
Nézem az instáját, de csak még idegesebb leszek, amikor meglátom arról a kis izéről a képet...látom oda kommentelte ezt: 🚀😏💕
Mit lopja az én emojimat? Ez most komoly? Idióta! Rámegyek a nevére és elkezdem nézni az instáját.
tdanny_official. Miért ki ő, hogy official? Jaaa tényleg!  Biztos énekes, mert Laura tett ki róla egy videót, ahol énekelt vagy mit csinált a kis idióta.
Mi ez a kép Jézusom...és Laura persze lájkolta.⬇️

CSAK TE ♾Where stories live. Discover now