🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞
● Hero szemszöge ●
Laura nem válaszolt az üzenetemre és a hívásaimra sem. Miért csinálja ezt velem? Addig hívni fogom amíg fel nem veszi! Hívom újra!
Na végre! Felvette! Tudtam én, hogy ezt kell csinálnom!
De mikor meghallom, hogy ki szól bele azt érzem, hogy mindjárt felrobbanok! Megint vele van?- Mi a faszt akarsz tőle? -Mit képzel kivel beszél ez? Idióta kis patkány!
- Nem veled akarok beszélni! Add oda neki a telefont!
- Nem adom, mert nem kíváncsi rád! Nem veszed észre, hogy nem veszi fel a telefont neked?!
- Te ebbe ne szólj bele! Tele beszéled a fejét a hülyeségeiddel! De akkor sem lesz a tiéd értsd már meg!
- Ebbe ne legyél olyan biztos! Nem érdemled meg őt! Hagyd már békén!
- Miért ki érdemli meg? Talán te? Csak azért van most veled, mert én nem vagyok ott! Na add oda neki a telefont!
- Nem! Na csá!
- Ne merd lerakni! Most rögtön oda adod neki vagy ne akard tudni mit csinálok veled! Ne szórakozz velem!
- Nem félek tőled szóval engem hiába fenyegetsz! -Mit nevet? Pedig jobb lenne, ha félne! Látszik, hogy nem ismer engem! Annyira ideges vagyok, hogy azt el sem tudom mondani! Épp ki akarom nyomni ezt a kibaszott telefont de meghallom a hangját...végre bele szól a telefonba.
- Hero...mit szeretnél? Hagyj már békén kérlek! Ezt megbeszéltük már!
- De ne csináld már szerelmem! Tudom, hogy engem szeretsz!
- Értsd már meg, hogy köztünk többé nem lesz semmi!
- De szeretsz! Igaz?
- Hagyjuk Hero kérlek!
- Miért vagy vele már megint?
- Azzal vagyok akivel akarok!
- Megint dugtál vele ugye?
- Fejezd már be légyszíves! Semmi közöd ahoz, hogy mit csinálok! Nem vagy már a barátom!
- Szóval igen. Mivan ennyire nem bírod szex nélkül, hogy egy idióta nyomorultal dugsz? Nem vagyok a barátod igaz. De akkor is engem szeretsz és örökké engem fogsz!
De tudod mit? Nem is érdekelsz! Nekem már nem is kellenél ez után a szerencsétlen után!!! Elbasztad az egészet Laura!! Szó szerint! Legyél vele boldog! Bár úgysem leszel, mert állandóan rám fogsz gondolni! Na viszlát!!! -Nem várom meg, hogy válaszoljon. Kinyomom a telefont. Hogy képes arra, hogy ezt csinálja? Nagyon durván ideges vagyok de le kell nyugodnom! Ha ezt akarja akkor legyen! Ezek után tényleg nem tudnék már vele lenni. Tudom, hogy én csaltam meg és az egész az én hibám, de belőle ezt nem néztem volna ki. Nem ilyennek ismertem meg, aki lefekszik valakivel miközben másba szerelmes. Tudom, hogy engem szeret! Érzem! Nem lehet, hogy ő már nem szeret, mert én őt ugyan úgy szeretem még mindig...vagy talán még jobban! De az biztos, hogy nem kéne nekem már ezek után! Valahogy el fogom viselni ezt az egészet, mert elfelejteni nem tudom abban biztos vagyok!...
Megint eltelt egy nap...vége a forgatásnak. Holnap és holnap után nem forgatunk, mert pihenő napok lesznek. A hotel bárjában ülök Carterrel. Csak bámulok ki a fejemből miközben már a nem tudom hányadik wiszkit iszom. Nincsenek sokan de jobb is...szeretem mikor csend van. Bámulom a fehér és zöld falakat közben folyton rá gondolok. Miért alakult így ez az egész? Annyira szeretjük egymást akkor miért nem vagyunk együtt? Olyan egyszerűnek tűnhet ez külső szemmel. Szerelmesek vagyunk és együtt kéne lennünk.
De mégsem annyira egyszerű ez az egész, mint ahogy látszik. Én elbasztam az egészet ő pedig most folytatja azzal a kis rohadékkal!
Ahoz sincs kedvem, hogy éljek. Tudom, hogy soha az életben nem fogom őt elfelejteni...milyen életem lesz így?
A gondolataimból Carter zökkent ki, mikor megszólal.- Hallod amit mondok? -A kezével integetni kezd a szemeim előtt.
- Mondtál valamit?
- Igen! Mondom van egy disco itt a közelben. Jössz? Chanceval mindjárt indulunk csak felment átöltözni.-Semmi kedvem igazából.
- Ahhh nem is tudom...
- Na már teso rengeteget forgatunk ennyit megérdemlünk! -Igaza van...
- Jó igazából elmehetek
- Na ez a beszéd!Gyorsan átöltöztem és indulok is le a liftel. Amikor kiszállok Castille épp előttem megy el és mikor meglát megáll.
- Hero csak veled nem tudtam beszélni. Épp téged kerestelek!
- Igen?
- Az van, hogy nagyon gyorsan haladunk és úgy néz ki 1 hónap és végzünk is a forgatással! Igazából csak ennyi. Már elmondtam mindenkinek ma a forgatás után de te úgy eltűntél, hogy észre sem vettelek!
- Jaa igen sietnem kellett...köszi, hogy szóltál! -Hála Isten! Már nem kell olyan sokat itt lennem....
Megérkeztünk a discoba a fiúkkal. Josephine is jött...ha ezt tudom inkább nem jövök sehova! Igazából nem utálom meg semmi de így, hogy tudom mit érez irántam nem lehetünk már barátok. Hiba volt ez az egész, amit csináltunk. Sosem tudnék bele szeretni senkibe Laurán kívül!
Leülünk egy asztalhoz és én megint csak lesek ki a fejemből...semmi sem tud lekötni. Folyton rá gondolok.
A fiúk elmentek táncolni. Biztos csajozni akarnak. Én itt maradtam és persze Jo is...közelebb ül hozzám és rám néz.- Mi az Jo? -Muszáj megkérdeznem, mert idegesít, hogy bámul. Még közelebb jön és a fülembe súgja
- Hiányzol...
- Jajj csak ezt ne kezd el kérlek!
- Látom nagyon ideges vagy! Mi történt?
- Jól látod!
- Ezen segíthetek...
- Na jó...ezt fejezd be! -Nem tudnék vele többé lefeküdni! Egyszerűen iránta is már azt az undort érzem, amit Kelly és minden más lány iránt kezdtem érezni, mikor Laurát megismertem. Nem tudom akkor mi volt velem, mikor annyira akartam Josephinet de már teljesen elmúlt ez az érzés. Ugyan olyan volt, mint régen. Ahogy megkaptam már nem is érdekelt annyira. Egyedül Laura az, akit sosem tudnék megunni és sosem elég belőle!
- De Hero...tudom, hogy te is akarod!-A kezét szép lassan a férfiasságomra csúsztatja. Mit csinál? Megfogom a kezét és elveszem onnan majd felállok.
- Nem foglak megbaszni! Fogd fel!-Nem akartam ennyire durva lenni, de kurva ideges vagyok! Megkeresem a fiúkat! Jo nem szól vissza semmit csak néz. Érzem, ahogy engem figyel miközben ott hagyom de kit érdekel? Van itt annyi pasi...biztos szívesen kielégítik a vágyait.Sehol sem találom Carteréket ezért kimegyek és látom, hogy hatalmas tömeg van kint. Oda megyek megnézni...mindenki velük fotózkodik. Az egyik lány megfordul és észre vesz engem, majd elkezd kiabálni. Mindenki hátra néz és szó szerint letámadnak...Atya Isten! Megmozdulni sem tudok annyian vannak...mindeki képet akar meg aláírásokat. Persze csinálok velük...aranyosak, hogy így szeretnek igazából. Ha tudnák, hogy egy undorító seggfej vagyok, akkor is így szeretnének? Mindegy. Jó, hogy ők nem tudják milyen is vagyok és így úgy teszek, mintha egy normális és kedves fiú lennék.
Folyton azt kérdezgetik tőlem hogy Joval együtt vagyunk-e hiába mondom, hogy nem! Hirtelen elkezdik az ő nevét is kiabálni...megfordulok és látom, hogy Jo is kijött. Hozzá is oda mennek, majd ide jön hozzám és közösen is csinálunk velük képeket.Közel egy óra fotózkodás meg minden ilyesmi után haza jöttünk...vagyis vissza a hotelbe.
Most már végre az ágyamban fekszem és kibaszott álmos vagyok. Holnap végre nem kell korán kelni és már csak egy hónapot kell itt lennem. Igaz ennek már nem nagyon van jelentősége, mert úgysem leszek Laurával együtt már soha...Annyira jó lenne, ha itt lenne velem! Ha nem rontottam volna el az egészet, ami köztünk volt akkor...áhh mindegy!
Érzem, hogy a szemeim lecsukódnak és pár perc múlva már alszom is. Imádok álmodni, mert mindig róla álmodom és ilyenkor legalább vele lehetek!
YOU ARE READING
CSAK TE ♾
RomanceHero Fiennes-Tiffin rajongók! Remélem tetszeni fog❤ - Nekem csak te kellesz! - Csak én?..kérdezem vissza - Csak te! NAGYON 18+!!!! 🔞♾ 🥇 #sex 🥇 #herofiennestiffin 🥇 #miután 🥇 #after 🥇 #toxic 🥇 #london