🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞
● Laura szemszöge ●
A mai nap gyorsan eltelt. Anyáék reggel már el is indultak így egész nap Olivérrel ketten voltunk, de neki is haza kellett menni, mert segítenie kellett valamiben az anyukájának. Remélem azért majd vissza jön, mert semmi kedvem egy hónapig egyedül lenni.
...
Már este 10 óra van.
Hero írt nekem fél órával ezelőt, amire nem válaszoltam még...
Igazából nem is tudom mit írhatnék erre:~ szeretlek életem❤
Azt hiszi, hogy ilyenekkel meg tud hatni? Soha sem fogok vele kibékülni! Miért nem fogja fel? Sajnos mi nem lehetünk együtt soha többé! Bármennyire is szeretem...
Dani is...tegnap este azt írta, hogy ma látni akar, de ezek szerint annyira mégsem akart, mert végül nem találkoztunk csak reggel írt akkor is csak annyit kérdezett, hogy hogy vagyok. Hát mindegy...ha nem hát nem! Na jó...igazából nagyon nem ezt gondolom! Megint saját magamnak arok hazudni. Egész nap azt vártam, hogy mikor fogja írni, hogy találkozzunk, de nem írta. Most, hogy nem ír észre vettem, hogy hiányzik! Nagyon...
Rá írjak? Hogy nézne ki az, hogy én írok rá?
De miért ne? Nem vesztek vele semmit! Hiányzik és kész!~ Látom már el is felejtettél😏
Elég gáz de mindegy...már elküldtem.
Akkora hülye vagyok! Minek írtam rá? Mit gondolhat most?
Ahh már írt is...miért remeg a kezem? Jézusom...ennyire izgulok azért, hogy vajon mit írhatott. Nézzük!~ Miért felejettelek volna el? -Na miért? Írni sem vagy képes én pedig már megőrülök!
~ Nem is tudom...eddig mindig írtál de ma olyan más vagy. Azt mondtad ma találkozni akarsz...
~ Neharagudj! Egésznap a stúdióban voltam. Előbb értem haza! De találkozhatunk most is🙂
~ Most? Már tíz óra múlt😒
~ Na és? Gyere át hozzám!
~ Inkább te hozzám!!!
~ És a szüleid?
~ Nincsenek itthon! 1 hónapig egyedül leszek...
~ Huha...akkor menjek?
~ Nem vagy nagyon fáradt?😔
~ Nem😘
~ Akkor gyere
~ Pár perc és ott vagyok
~ 😍Nem tudom mi ez velem. Nagyon hiányzik Dani és rosszul esett, hogy nem írt úgy, mint eddig. Gyorsan elmegyek zuhanyozni és veszek fel valami szexi pizsit. Várjunk...szexi? Teljesen megőrültem!
Mikor sikerült lezuhanyoznom fel veszem ezt⬇️
Fogalmam sincs miért de azt akarom, hogy Daninak még jobban tetszek! Tudom, hogy önző vagyok, mert én nem szeretem viszont és mégis ezt csinálom, de ő is tetszik nekem! Ráadásul nagyon!
Pár perc múlva hallom, hogy valaki csenget. Ez ő lesz! Lefutok a lépcsőn, majd kinyitom a bejárati ajtót. Jól gondoltam...ő az! Mikor meglát csak néz rám egy ideig, majd megszólalok...
JE LEEST
CSAK TE ♾
RomantiekHero Fiennes-Tiffin rajongók! Remélem tetszeni fog❤ - Nekem csak te kellesz! - Csak én?..kérdezem vissza - Csak te! NAGYON 18+!!!! 🔞♾ 🥇 #sex 🥇 #herofiennestiffin 🥇 #miután 🥇 #after 🥇 #toxic 🥇 #london