24. fejezet

2.8K 45 2
                                    

🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞

                ● Hero szemszöge ●

*Na végre ide értem! Egy örökké valóságnak tűnt ez az út.
Itt vagyok Szófiában nélküle, de ha ő nem akarja, hogy vele legyek akkor ez van! Nem tudok mit csinálni!
Castille leírta a hotel címét így most oda tartok taxival.
Annyira idegesít ez a taxis is!lassabban már nem is mehetne.

Mikor végre megérkezünk a hotelhez kifizetem és bemegyek.
Ahogy belépek Castille már ott vár. A többiek még nincsenek itt...én vagyok az első? Hát ez remek! Végre valahol nem én vagyok az utolsó.
Oda megyek hozzá és megöleljük egymást.*

- Hero! De örülök, hogy eljöttél! Annyira izgultam, hogy mégsem tudsz itt lenni. De tudtam, hogy nem hagynál cserben!
- Persze, hogy nem. Hogy- hogy csak én vagyok itt? -Igazábol, ha Laura azt mondta volna, akkor cserben hagytam volna, ami nagyon nem szép de érte bármit megtennék!
- A többiek már rég itt vannak és már el is foglalták a szobájukat! -Akkor mégsem én vagyok az első...tudhattam volna.
- Jaa értem...
- Tessék itt a szobád kulcsa. -Oda adja a kártyát, amivel a szoba nyílik.
- Köszönöm!
- Szívesen! Fél óra múlva gyere le a hotel bárjába, mert szeretnék beszélni mindegyikőtökkel így egyben!
- Oké...akkor én megyek is! -Bazdmeg!Laurával akartam beszélni aztán aludni! Jó mindegy...lejövök de biztos, hogy nem fogok sokáig maradni!

*A lift megáll az 5. Emeleten. Megkeresem a szobám és bemegyek. Hát elég jó de voltam már szebb hotelben is igazából.
Szóval akkor hónapokig ez lesz a szobám! Valahogy majd megszokom. Bárcsak itt lenne most velem Laura. Ő biztosan nem rám gondol folyton. Én viszont semmi másra nem tudok csak rá!
Gyorsan lezuhanyozom és átöltözök.
Egy fekete polót és fekete farmert veszek fel. Szerintem ezekben nézek ki a legjobban. Mielőtt lemegyek írok neki üzenetet...látom ő nem írt.*

~ Szia remélem jól vagy. Nagyon hiányzol, ha ráérsz majd hívj fel. Szeretlek!

*Annyira hiányzik...olyan jó lenne, ha most itt lenne és...mindegy hagyjuk. Nincs itt és kész! Ő akarta ezt!

Lemegyek a liftel. Merre van amúgy az a bár? Elég nagy ez a hotel.
Oda megyek a recepcióshoz és megkérdezem...

Mikor végre megtudtam merre kell mennem...elindulok.
                            

...


Végre megvan! Bemegyek és egyszerre észre veszem a többieket, mivel ők vannak a legtöbben. Jó látni őket de igazából, ha nem látom őket az sem baj. Nem hiányoznak úgy, mint a szerelmem. Persze kedvelem őket meg minden de hát na!
Oda megyek...sokan nincsenek itt és hát azért persze kicsit mégis hiányoznak. Kár, hogy ennyi mindenkit kicseréltek de ez van...el kell fogadni!
Köszönök nekik majd mindenki vissza köszön egyszerre. De jó nekik, hogy ilyen jó kedvük van!
Sajnos Dylan sincs itt, aki Trevort alakította. Pedig vele nagyon jóba lettünk a 2. Rész forgatásán és Shaneel is. Ők hiányoznak a legjobban, de biztos az új szereplők is jó fejek. Azért mégis csak hónapokig velük leszek szóval nem árt, ha jól kijövünk egymással.
Tessa szerencsére maradt Josephine. Vele fogok a legtöbbet forgatni és már elég jól megismertük egymást.
Észre veszi, hogy őt nézem és elmosolyodik majd int, hogy menjek oda...ezért oda megyek és leülök mellé*

- Szia Hero jó újra látni!
- Szia én nem akartalak látni de hát muszáj. -Persze csak viccelek...ő is tudja, mert mindig viccelni szoktunk egymással.
- Haha...tudom, hogy erre vártál már, hogy végre láthass engem!
- Persze! Mióta vége lett a 2. forgatásának depressziós voltam, amiért nem láthattalak! -Mindketten nevetni kezdünk.
- Tudtaaaam!
- Hát ja. Mi újság amúgy veled?
- Semmi új...csak a szokásos tudod. Na és veled?
- Semmi.
- Hát ez nagyon rövid volt
- Mert nincs semmi tényleg! Legalábbis olyan, amiről neked tudnod kéne!
- Ma a szokásosnál is bunkóbb vagy!
- Ez van! -Jo elkezd nevetni mire én  rákacsintok ő pedig megforgatja a szemeit.

CSAK TE ♾Where stories live. Discover now