Haliey:Huh...na igen.Ő a jövendőbeli férjem volt.-mondtam egy nagyot nyelve és éreztem a bizsergést lent és a hasamban.-
Zac zavarodottan nézett rám,hol pedig a távolodó alakot leste.Lehet ezt nagyon nem kellett volna,sőt biztos.Se elmondanom,se azt tenni amit James láthatott, elég élesen az öltözőben.
Zac: Haliey,ez valami vicc akar lenni?Te és ő?Képtelenség,s 18 évesen?Ez egy nagy baromság, Haliey hallod?Nagy hülyeséget követsz el,pontosabban mész bele.-Mentünk közösen vissza az öltözőbe,elkezdődött a gyülekezés.
Haliey:Ha hiszed,ha nem ez igaz.Valóban,hozzá kellene mennem,de én ezt nem akarom.Nem is értem,miért van itt?Jó adtam neki egy jegyet,miszerint jöjjön el.De csak kedvességből,s hogy anyuék is biztosan eljöjjenek.Szóval,bocsi Zac. Nem lehetne ezt a darab után megbeszélni?
Zac bólintva választ adott, mi pedig figyeltük a tanárnő utolsó,bátorító szavait.Láttam mindenki arcán az izgalmat,izgulást,tudtam mindenkinek egy nagy tét a mai.Legyen szó főszerepről,akár mellékszerepről.Hisz mindenki fontos ma,nem számít ki milyen pozíciót kapott.Mindenki őrjöngött,s nevetett,hát jöjjön aminek jönnie kell.
...................
A második fél idő fog hamarosan elkezdődni,nagyon izgalmas jelenetek elé nézünk.Egyben sajnos a vége felé is.A második félidőben,megmutathatjuk milyen egy szerelem,pontosabban,hogyan tudjuk mi táncosok megjeleníteni a színpadon.Nem nagyon lehet ki látni a színpadról a nézőtérre,hisz olyan sok fények cikáznak ide-oda.S azért vagyok szomorú,mert így nem tudom kik jöttek el.Vagyis,Ethan,Nick és Ash,na meg persze James biztos,hiszen ők velük találkoztam is.Ethan találkozása furcsa volt nekem,azt mondta,szeretne majd beszélni velem az érettségi után.Szuper,még ez is.A pasimmal mi van?Nem tudom.Nem tudom itt van-e,s azt sem,hogy hol,ha éppen itt nincs.Mivel a meccs már 1,5 órája le ment.S ő sehol,nem jött az öltözőbe sem.De a darab folytatódik attól,tehát térjünk vissza.Már nem sok van hátra.S újra színpadra.A második rész,a legjobb rész,méghozzá a vége,ahol halálra táncolom magam Zac miatt,mi szerint a szerelem már csak ilyen.A halálba is elvihet.Még a harag,sírós fejem gyakorolnom kell,mert Zac miatt nem megy.Mindig hülye fejeket vágott a próbán,s így nem nagyon jött össze.Most viszont élesbe megy az egész.Mert a vége az előadásnak,hogy Zacat meglátom egy másik lánnyal,s kiborulok.Nem tudok rendesen táncolni,csak vonaglok,itt jön a Kyle-al gyakorolt szólónk a vége egy be nem teljesült szerelem.Én halálra táncolom magam,dühös vagyok és szomorú,sírok és nevetek,táncolok és nem is.De a végén megdöbbenek,s elájulok "meghalok".Na akkor menjünk "meghalni".
.............
Már annyira elfáradtam,el sem hiszitek.Egyre a végénél járunk,s most jövök majd én,s a darabnak vége lesz.Rohantam fel a színpadra,meg láttam a megcsalást,rontanék oda,de Kyle megállít.Dühös vagyok,s zakatol a szívem.A nézők arca hát,nem látom.De remélem tetszik nekik.Dobások és sok forgásokat lehet látni,a mozdulatok lelassulnak Kyle elenged,én pedig egyre közelebb megyek Zacékhez, már a színpad sarkán vagyunk. Kinézek a színpadról a nézőtérre,s lehet az emberek arcát látni innen.Lejtek egy kis mozdulatot és lassabb leszek.Megfordulnék,de hirtelen meglátok valakit a színpadról, pontosabban valakiket. Visszafordultam olyan nagy sebeséggel, hogy majdnem lezuhantam.De folytattam mintha ez a darab része lenne,el kezdtem sírni,már majdnem zokogni.S pont ez kelett, de így? Az a rohadék,miért ilyenkor kellett?Miért itt?Inkább ne jött volna el,s mentek volna szobára.Nagyon kibillentem a darabból, s ez nem jó.Vissza fordultam Zachez, folytattam a darabot,s bumm elájultam.Így darabnak vége lett,megcsináltam.Tapsoltak,mint az esze veszettek, Zac segített fel. Meghajóltunk vagy 3x,s Zac oda súgott valamit a fülembe, de úgy dobogott a szívem a fülembe,hogy alig hallottam.Csak mosolyogtam, könyekkel az arcomon,s zokogást vissza folytva. Lerohantunk a színpadról én egyből az öltözőbe,míg a többiek a szüleikhez,barátaihoz rohantak.Senkivel nem akartam találkozni, nem hogy beszélni.De Zac utánam rohant.
YOU ARE READING
Mindent amit akarok!!
RomanceHaliey új suliba megy útolsó évre költözés miatt Los Angelesbe.Halieynek semmi kedve nincs a költözéshez mivel belecsöppen valami újba ami nem a megszokott.Minden egy bulis 1hetes kirandulással kezdődik.Vajon megtud bírkozni az akadalyokkal és letud...