Ott akartam hagyni őket a francba,de az a ribanc meglökött hátulról,egy autó éppen kanyarodott volna ki.S tessék, a fejem neki csattant az autónak, a lábam kifordult alattam,s mindent elsötétűlt.Csak egy kiáltást hallottam.
5 év telt el azóta
Hogy mi is történt velem 5 ével később?Az egész életem egy nagy szar lett.Pontosítva,ez így elég tömör,ne értsük a szót, a szó szoros értelmében.Tehát minden fenekestűl felfordult körülöttem,tudjátok nem éppen úgy alakult az életem,ahogyan én annó 18 évesen elterveztem.Az életemet egy ribanc szó szerint,s itt tényleg értsétek így,vérrel taposott lett.S mit értek az alatt,hogy vérrel taposott?Hát kezdjünk bele.Ugye 5 évvel ezelőtt még kedves 18 éves fejjel egy gyönyörű színpadon,egy csodás előadáson vehettem részt.Akkor volt az utolsó,hogy én színpadra léphettem.Minden jól alakult,addig amíg a drága ex pasim,az utolsó jelenetnél úgy gondolta,bele teszi a nyelvét egy pióca szájába.Így borúltam ki,bár igaz a darab csak jobb lett,ellenben az életem,darabokra hullot.Iszonyat jó dolognak tartom,hogy leszégyeníthettem magam a parkolóban mindenki előtt.Egyben még a kocsi elé is kilöktek,ennek az eredménye egy kicsavart térd,véres tett hely,s jó magam.Az eszméletemet úgy 6 hónapra elvesztettem,de a kómában mégis mintha fent lettem volna.Bárki jött,hallottam,s tudatomnál voltam.Valami borzalmas volt.Éreztem,hogy harcot vívok a saját testemmel.Hallgathattam anyám sírását,s hogy ott feküdtem a kórházi ágyamban,mégis engem hibáztatott vele.Most mondjátok meg,ez normális?Nem én vetettem magam a kocsi elé,mintha véget szeretnék vetni az életemnek.Ki akart volna véget vetni,hisz lehetőségem volt rá,hogy turnézni mehessek.De egy piócának köszönthetően elvesztettem a lehetőséget,vele az életemet is majdnem.Ash,Nick rendszeresen meglátogadtak.Ash mindig sírt,hogy nem együtt fejezzük be a sulit.Na igen,az érettséginek lőttek.Tehát,ha fel kelek gondoltam, egyszer végre,akkor még,ha a táncot örökké el kell felejtsem,nem tudok tovább tanulni.Ethan is bejött sokszor,mindig mesélt valamit,tudván,hallom.Hallottam is,s a beszélgetésünket így el kel napolnunk.Sok nappal méghozzá.Mivel beszélni akart velem az érettségi után.Hát én nem lehettem még ott sem,legalább nézhettem volna ahogyan ők leérettségiznek.De lecsúsztam róla.Az ex pasim soha nem jött be,talán 2x.Egyrészt mert nem engedték,másrészt ő sem jött volna be meleg szívvel.Nekem pedig jó is így.Hogy Jamesel mi újság?Nem nagyon tudom,ha tudott jönni bejött,de nagyon megtört volt.Nem mindenre emlékszem szó szerint sajnos,sok minden kiesett.De a térdem képtelen sokáig egyhelyben lenni,menni rajta sokáig nehézkes.Így táncolni még rosszabb lenne,egyenesen tiltott gyümölcs számomra.Mozogni lehet,múszáj is,hogy formában legyek.De erőltetni nem lehet.A fejem akár a vér tócsa.S miért is lett vérrel taposott?Mert a lehető legtőbb vért veszítettem,akkor s ennek köszönhetően az életemet is olyan nehéz lesz kijárnom.Így tudtam,hogy ez vérrel taposott út lesz számomra.A cégel mi van?Egyre rosszabb helyzetben volt,s azután is hogy felébredtem.Pontosan Június 31.
...................
2020.június 31.-2024.szeptember 23
A felkelésem úgy kezdődött mintha megakarnék halni.Vergődtem az ágyon,s újra élesztettek,s én mint a filmekben hirtelen felpattantam egy nagyot sóhajtva.S mintha mindent elfelejtettem volna,amikor a fejemben voltam zárva,néztem bambán mindenkit.Az orvosok valami csodát kiabáltak.S egy nővér mondta,én 6 hónapíg voltam itt.Sírtam napokig,nem akartam senkit,s semmit.Tudatosult bennem sok mindent,miket veszítettem.Anyékat,és senkit sem akartam látni jó sókáig.De ők nem tettek a kérésemnek semmit sem.Mikor megtudtam,hogy veszélyben van a cég,s miden forog kockán tudtam majd cselekednem kell.Így megkértem a recepcíón lévőket ne engedjenek senkit be hozzám.Kesőbb megunták,s nem jöttek.Viszont láttam valakit,akit nem volt nehéz felismernem.Egyszer hamarabb lett vége a tórnámnak,s a szobámba,hirtelen megpillantottam Jamest.Elbújtam és sírni támadt volna kevdem.Nem szabadott,erősnek kellett lennem.Mindig hozott nekem virágot,s egy doboz édességet.Viszont azt nem tudtam,ő az akitől kapom.Nem éppen nézett ki a legjobban,megtőrt volt,s csapzott néha.Az óráimat ezért mindig hamarabb befejeztük,hogy láthassam addig Jamest.Mégha kukkolnom is kellett. Még augusztusig bent kellett maradnom megfigyelésen,s a gyógytornán részt vennem.De nem javult az állapotom,egyre jobban fájt már az egész lábam.Míg az orvos azt nem javasólta,menjek külföldre.Ott jobb a kezelés,bár igaz fizetni kellett,de hála az nem volt annyira baj.Ki mentem mindenki tudta nélkül,de hagytam egy levelet.Tudtam James találja meg,így muszáj volt leírnom neki,miszerint tudtam mindig bejött s láttam őt.De nem volt merszem oda menni hozzá.Mert tudtam gyenge vagyok,s elérzékenyűlnék,s akkor anyuékat is látni akarom majd.De múszáj volt,hiszen anyuék oda tudtak figyelni,s jobban ment a cég.Beindult újra,kivéve Jamest.Halottam,hogy szétszórt lett,s egyre rosszabbul ment neki a munka.Így anyuék hagyták pihenni egy ideig,s csak akkor ment be,ha ő akart.Hát igen,jó ha az embernek saját cége van,akkor megy be ha akar.De tudtam Jamesnek most erre van szüksége.
Az utat miszerint engem át küldenek külföldre engedélyeztettem,nem volt nehéz.Felnőtt voltam,még ha 18 is.Amikor anyuék megtudták kiborultak,hogy merészeltem,s az orvosok is hogyan engedhették ezt meg.De felhívtam egyszer őket s megnyugodtak.Mondtam idő kell,sok idő.Fel kell épülnöm,s elérnem valamit az életbe,csak akkor térek vissza.Gyors talpalóban megcsináltam az érettségit,a balesetemre hivatkozva megengedték,s sikeresen leérettségiztem.A lábam meggyógyult,mégha egy gyors műtétet is kellett végezni.A lényeg minden rendben van,de nyilván vigyáznom kell.A kórházban találkoztam egy fiatal emberrel,akinek sok mindent köszönhetek.Ő volt mindig mellettem,s sikerült munkát találnom általa,egyben egy szép lakást is kivehettem.És ott éltem sok ideig.A munkámat tovább fejleszettem,s sikerült elérnem,hogy saját vállalkozásom lehessen.Nem volt nehéz,hiszen a győkereimben van,mivel egy ékszer cégben bontakoztam ki.Jobban beleástam magam,s megszerettem.Megnyugtatott a tudat valamiben jó vagyok,s sikeres.A külföldi vállalkozást át helyeztettem magyarországra is,s híres lett.Sok magyar cég társulni akart velem, köztük anyuék is,én pedíg bővíteni.Így neveztem ki a legjobb barátomat igazgatóhelyettesnek,s egyben a külföldi céget ő vezette,ha én nem voltam itt.Magyarországon sikerült terjeszkedni,ekkor nevet változtattam,hogy még senki ne tudjon róla,hogy enyém a vállalkozás.Anyáékkal szerződést kötöttem,s ha vissza megyek a szülőhazámba közös cég lehet,s egyben sikeres.Nagy lépés volt számomra,évek teltek el,s évekig küzdöttem fel magam,de meg lett az eredménye.Így 2024.szeptember.23.-án,22 évesen állhatok most,a kedvenc kávézom küszöbén, Ethan várva várt beszélgetésére.
BẠN ĐANG ĐỌC
Mindent amit akarok!!
Lãng mạnHaliey új suliba megy útolsó évre költözés miatt Los Angelesbe.Halieynek semmi kedve nincs a költözéshez mivel belecsöppen valami újba ami nem a megszokott.Minden egy bulis 1hetes kirandulással kezdődik.Vajon megtud bírkozni az akadalyokkal és letud...