Ébredés történésekkel

261 11 0
                                    

Nem tudom hány óra lehetett,de arra ebredtem,hogy valakin fekszem.Kényelmes volt,de mivel egy kicsit hideg is kinyitottam a szemem.Arra eszméltem fel,hogy nagyon nem a sátorban vagyok hanem kint a szabadban és....Ethan mellkasán.Gyorsan felriadtam.Ethan halk szuszogását hallgattam mely oly nyugodt és kellemességet árasztott.Jó volt nézni ahogyan alszik.De gyorsan elkellett onan mennem míg észre nem veszi,hogy itt vagyok.

Ethan:Hiába akarsz elmenni virágszál.Már rég észrevettem,hogy itt maradtál tegnap a mólón velem.(Kacsintott)

Haliey:Semmi nem történt meg  mielött bármi átfutna a fejeden.(Forgattam a szemem)És ne hívj virágszálnak.

Ethan:Már késő VIRÁGSZÁL.Az éjszaka együtt aludtunk és...

Haliey:Csak aludtunk már mondtam.De én mentem szia.

Azzal a lendülettel felkeltem és indultam volna,de vissza rántott magához és beleestem az ölébe.

Ethan:Most itt akarsz hagyni ilyenkor?(Súgja a fülemhez)

Haliey:(Nagyot sóhajtottam)Ethan kérlek engedj el,mint mondtam és te is tudod nem történt semmi csak aludtunk.

Ethan:Ha látnád most az arcod.(Vigyorgott)Biztos nagy hatással vagyok rád.

Haliey:Az lehet,de nagyon nem jó hatasal.(Felkeltem karjai közül,de vissza rántott és az orrunk össze ért.)

Etha:Tudod virágszál amikor beszelnek hozzad illetlenség elmenni.

Az arcomon éreztem leheletet.Friss szellő csapta  meg az arcom.Nagy érőmmel kirántottam a kezemet a kezei közül és elsétáltam.Hallottam,hogy sietve rohan utánam.

Ethan:Nem vársz meg?(Mosolyog mellettem)

Haliey:Képzeld nem.(Ránéztem halál komoly arcal és mentem a sátram felé)

Ethan:Drága Virágszál.Bunkóság ott hagyni a másikat,mint mondtam nem tudsz elszaladni.

Haliey:Figyu elég nagy bunkó vagy te.De szerintem ne erről beszéljünk,hogy ki a legnagyobb bunkó,Mert hidd el te nyernél.

Ethan:Igen?És ezt csak te mondom vagy más is  így gondolja?

Mivel már elegem volt abból hogy folyamatosan utánam jön nekem pampog ezért megálltam és felé fordultam. Csak ezt nem jól tettem mert összeért az orrunk annyira közel jött hozzám. Egy kicsit megijedtem de tűrtőztet tettem magam. Halkan kifújtam a levegőt eltoltam magamtól s megszólaltam.

Haliey:Na idefigyelj Ethan. Nem tudom mi lett veled.Mit akarsz. Vagy mit teszel és pont velem. Nem tudom miért. De kérlek hagy békén,neked 1.,tudtommal barátnőd van 2.,utál engem nem tudom miért nem tettem vele semmit sem. Szóval mivel nem bajt keverni jöttem hanem tanulni ezért kérlek engem hagy ki ebből a játékból és keress mást akivel szórakozhatsz.

Ethan nem tudott megszólalni. Csak nézett rám. Láttam a szemében valamit,de nem tudtam elmondani mit. Mintha megértette volna amit mondok vagy még csak most kezdődik neki a játék. Nem tudom.
De ott hagytam és hála nem jött utánam.

Ashley:Haliey jól voltál?Téged kerestelek. Hol voltál?

Haliey:Szia. Semmi nem történt csak elmentem sétálni és egy kicsit hamarabb felkeltem,mert nem tudtam aludni.

Ashley:Értelek. De kétlem,hogy csak ennyi lenne. De ha akarod majd elmondod nem faggatlak. Na menjünk,mert 6óra van és 7kor reggeli. Öltözz fel én addig még várlak és mehetünk reggelizni. Ja és Josh bácsi üzeni,hogy majd beszélni akar veled.

Haliey:Köszönöm Ash te egy nagyon jó barát vagy.

Rá mosolyogtam vissza mentem a sátorba és kiválasztottam a mai ruhát amit felveszek és gondolkodtam miért kereshet Josh bácsi. De a legjobban izgatott mit gondol most Ethan? Azt hiszem muszáj lesz elmondanom Ash-nek hátha tud segíteni nekem ő jobban ismeri. A ruhád kiválasztottam,de egy kicsit sportosra vettem az irányt.

Mindent amit akarok!!Onde histórias criam vida. Descubra agora