Buszozás a célponthoz!

405 13 0
                                    

Hát felszáltunk a buszra végre és mehet a 4órás út mire odaérünk.Csak legyen gyorsan vége a buszútnak.Érdekes hogy ezt mondom hiszen a legjobb az utazásban az együtt töltött buszút.De most sajnos nem nagyon ismerek még senkit csak Josh bácsit ezért még nem nagyon tudom élvezni az utat.

Mikor felszalltam a buszra nagyon feltem hova kéne ülnöm?Gondolkodtam es persze kerestem a helyet.....mig vegul egy szomoru,de kedves lany mellett volt hely ezert megkerdeztem szabad-e a hely.Ő boldogan mondta,hogy igen és a buszútamból egyből jobb lett.

1órával később.

Istenem!Nagyon jó fej ez a lány és olyan jót beszélgettünk és még mindig csevegünk.Ashley-nek hívják és azért szomorú,mert a legjobb barátnője szintén sulit váltott,ő pedig itt maradt egyedül.Teljesen átérzem a helyzetét és amikor elmesélte ezt az egész storyt,hogy csak vele volt jóba meg egy masik fiú osztálytársukkal,akkor annyira rosszul esett amit halottam.Egyreszt azert mert,akkor eszembe jutott Ann akit én is ott hagytam es most mi lehet vele.Nagyon aggódtam érte.Elmesélte még,hogy van egy öccse Ben akit nagyon szeret és vele szerette volna tölteni az utolsó hetet meg a családjával,de uttána mondta örül neki,hogy végül eljött és nem maradt otthon.Bár ez mondjuk esélytelen lett volna mivel kötelező.Ez az ut benne van a suli szabályába,hogy minden hónapban menni kell egy max.3napos lirandulásra,hogy a diákok együtt töltsenek egy napot és mert jó kikapcsolodás.Szerintem ez a resze nagyon kiraly már most nagyon örülök a suli valtásnak.A masik pedig a fiú akiről eddig beszélt Ashley ugy hivjak,hogy Lucás es o mar ott van a helyen ezért nem jött velünk,de azt mondta Ash majd bemutat neki.

Alig ismertük egymast,de szinte mindent elmodntunk egymasnak.Nem gondolkodtunk,hogy vajon majd a masik mit gondol csak mondtuk kerdeztunk es persze sokat nevettunk szinte az egesz busz tollunk zengett.Parszor szoltak is rank hogy egy kicsit halkabban pl:a picsa az mindig szolt....😶😅Az utólsó kérdésre amit kerdezett egy kicsit nagyobb nezoink is lettek....

Ashley:Te sosem?Tenyleg?Na ne....

Haliey:(gyors befogtam Ash szajat,mert nem akartam,hogy barki is meghallja aztan en legyek a kie prud lany aki nem csinalt meg eletebe semmit sem)Ash kerlek ne olyan hangosan....(Korul neztem)Nem akarom hogy barki is meghallja.

Ethan:Már késő hercegnő(Belesugott a fülembe)Mindent kristaly tisztan hallottam.(Kiult az arcan a kaján vigyor)

Annyira merges voltam,de nem Ash-re ő errol nem tehetett.Azt hittem,hogy pofan csapom,de inkabb elhesegedtem az agresszios gondolataimat.

Haliey:Igen?(Neztem rá komoly arcal csak ugy alltam a tekintetet)Na es akkor mivan?Persze rolad csak ugy leri,hogy mar mindent csinaltal eletetbe.

Ethan csak ugy nezett hol rám hol pedig Ash-re.Aztan hatra simitotta a tincsemet én pedig meg rezzentem.Ez persze tetszett neki.Miert is ne?

Ethan:Hat akkor hercegno elmenyekkel teli lesz ez a het.(Oda sugta en meg csak lassan ki-be lelegeztem)Elvezem ezt,hogy mar ennyitol bezsongtal.(Rámnezett és a számat nezte amit en akaratomnal fogva megnyaltam)Latom elvezed hidd el eljon az ideje...(Kacsintott)

Haliey:khm...azt ketlem.Nem adom be a derekam semmifel ilyenre foleg ugy hogy neked baratnod van.Nezd csak(Mutattam a hata moge)Ott ul es teged var menny csak oda hozza hidd el o jobban illik hozzad csak ratok kell nezni.

Ethan felhuzta a szemoldoket es nem szolt semmit csak vissze ment a helyere.

Haliey:Valami rosszat mondtam?(Neztem Ash-ra ilyedten)

Ashley:Szerintem nem baj.

Haliey:Szoval akkor igen.

Ashley:Nem dehogyis.Vagyis tudod Ethan tipikus az a pasi,mint a filmekben.Nincs olyan,hogy ne lenne valakije mivel mindenki rajong erte.Te pedig...

Haliey:En mi?(Neztem aggodva)

Ashley:Nem elolvadtal,mint uj csaj hanem kikosaraztad es megmondtad neki a magadet.(Mosolygott)

Haliey:Hogy erted azt hogy kikosaraztam?(Neztem kerdon)

Ashley:Hat ugy hogy konkretan felajanlotta magat neked hogy elveszi szád szüzességét.

Nevettem

Haliey:Na ne nevettes.Ez nem vicces.Es ha csak ennyi a "baj" akkor az nem is baj.Hiszen en szivesen beolvasok neki parszor.

Ashley:Nem ez.....ahj Haliey nem érted.Nem ő fut a lányok után hanem a lányok utána,de veled mas volt konkretan mondta amit te is hallhattal.Es koztetek a szikrat is lehetett latni.

Haliey:Na ne hulyeskedj ilyenekkel kerlek.Semmi nem volt csak elvitte a cica a nyelvet,mert ez az elso hogy eletebe megmondta valaki a magaet es nem lihegett.

Ashley:Pont ez az.Hidd el vigyazz vele.Ha nem is olyan mint a tobbi pasi egy biztos a pasik imadjak az elerhetetlent megszerezni.Ami tudjak hogy nehez megszerezni az nekik kell.Es most neki te egy tiltott gyumolcs vagy,mert nemet mondtal.

Haliey:Na jo inkabb hadjuk,ha lehet.Jo?

Ash bolintott egyet es inakbb hagytuk egymast egy kicsit.Kifaradtunk mindketten.Bennem meg a kerekek folyamatosan forogtak.Valamiert keztetest ereztem hatra nezni ezert hatra pillantottam es ekkor ossze ert pillantasunk Ethannal.De csak egy ravasz mosolyal megnyalta ajkait mikozben az enyemet nezte.En meg langolo arcal vissza fordultam es lentebb huzodtam szenyenemben.Minek kellett nekem hatra neznem....basszameg.Hosszu lesz ez az egy het az biztos es mar elore rettegek.

Mindent amit akarok!!Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang