Part(y)

280 12 2
                                    

Ha harc,hát legyen....

Leszálltunk a buszról mindannyian és szabad foglalkozás,ja nem.Vagyis nekem és Ethannek nem.Nekünk dolgunk van.Itt vagyunk a csodás  parton és mi munkát kaptunk,milyen király.Ma itt fogunk aludni szóval a sátor is a mi feladatunk.Az összes.Ami számban majdnem 20db.Ezért amint leszálltunk a buszról elkezdjük felállatni őket.De az biztos,ha végeztünk,akkor irány a víz.Nem hagyom,hogy itt vagyunk egy teljes napot és nem voltam vízben.

Haliey: Oke,figyu Ethan most van 12óra azaz mindenki eszik mi dolgozni fogunk,mert van majdnem 20 db sátor ami magától nem fog "felállni".Szóval kezdjünk neki,hogy minél hamarabb végezhessünk én még ma a vízben szeretnék lenni.(Mosolyogtam)Hajrá

Elkezdtem megindulni,de vissza rántott.

Haliey: Hé....befejeznéd ezt a rángatás mániádat?(Néztem dühösen.)

Ethan: Elsőnek is nyugi,állj meg.Nem vagy még túl jól,ha jól emlékszem.Szóval enni fogunk,hogy nehogy össze ess.(Parancsolgatott)

Haliey: Jól vagyok oke?Akkor nem lennék itt.És rendben együnk,de utána munka.(Mutattam oda ahova a többiek is mentek.)

De újra vissza rántott.

Ethan:Bocsi Virágom,de nem tudlak máshogy megállítani.Vagyis,de csak azt most még nem alkalmazom.(Perverzkedett)De legalább most hallgatsz rám,ez haladás.

Haliey: Jaja,haladni kéne.De akkor merre,ha nem arra,mint a többiek?(Néztem kérdőn)

Ethan: Elviszlek valamerre.Én már jártam itt szóval van egy jó hely.Nickel szoktam oda menni,ha itt vagyunk.

Azzal karon fogott és elindultunk.Ami nagyon jól esett,de nem helyes.

Haliey: Öhm...Ethan ezt ne.(Kibújtam)

Ethan: Ja,persze 2lépés távolság.

Nem tudok rajta kiigazodni.Amióta csak ketten vagyunk és sétálunk kitudja hova azóta nagyon kedven,mintha más ember állna mellettem. Kb..10percet sétáltunk 12:15 volt,de ideértünk.

Ethan:Itt is lennék.

Bementünk rajta és kit látunk meg?Elkezdtünk nevetni.

Ashley: Nézd csak kit látnak szemeim.(Mosolyog)

Nick: Szevasz haver.(Lepacsiztak)

Ethan: Hát ti?(Nevetett)

Nick: Gondoltam elhozom enni Ash-t ide.De úgy látom nem csak én gondoltam így. Szia Haliey,örülök,hogy látlak benneteket együtt.

Haliey: Szia Nick én még jobban.(Néztem Ash-t és Nicket.De mi.(Mutattam magunkra)Nem vagyunk együtt.Csak nem hagyott békén ezért eljöttem vele.Had emlékeztesselek van barátnője.Ő csak baj a nyakamra.

Nick nevetett.

Nick: Hát persze.Üljetek csak le.

Mind a ketten helyet foglaltunk egymás mellett.Ethan és Nick elmentek a kajánkért mi meg elkezdtünk pletykázni.

Ash:Na..(Húzogatta a szemöldökét)Mi van köztetek?

Haliey: El kell keserítselek...SEMMI.És nem is lesz csak büntibe vagyunk mindketten.Ezért kénytelen vagyok vele lenni.

Ash: Nem-nem vagy kénytelen.De Ethan látom nem bánja.(Mosolyog)

Haliey: Na mindegy hagyjuk ezt a témát,mert úgy is ebbe te mindent belelátsz.De te és Nick?

Ahs: Hát jóba lettünk.Tudod amióta ti bajba kerültetek ketten egyre több időt töltünk mi is.És nagyon kedves Nick.Jót elbeszélgettünk.

Mindent amit akarok!!Where stories live. Discover now