James:De gondolkodtam,és már nem így gondolom.Megfogom válogatni ki kerül az ágyamba,az életembe.
Amikor hallgattam James-t,nem tudtam mit gondoljak.Kérdések kavarogtak bennem,vajon komolyan gondolja vagy csak szórakozik?Egy ilyen fiúról egyből Ethan jutott eszembe.És ha belegondolok,hogy Ethan Maddievel szakított,akár komolyan is gondolhatja,mármint James,persze.Látta rajtam hitetlenkedésem,ezért szóra nyitotta a száját.
James:Haliey,ezt komolyan gondoltam,lehet azt hiszed szórakozok és későn jöttem rá,de tényleg nagyon komolyan gondolom.-elkeseredett arccal nézett rám,mint aki nagyon akarja hallani a megerősítésemet-
Haliey:James én megértelek,s talán el is hiszem,csak nem értelek,miért mondod ezt az egészet nekem?-Elfordulok tőle és egy nagyot sóhajtok-
James:Igazából azt szeretném mondani,hogy ha esetleg.......
De csörgött a mobilom.
Radliey
Haliey:Bocsánat Ridley az.-Mosolyogtam örömben,de még nem vettem fel,láttam James nagyon mondani akar valamit és azt véltem felfedezni az arcán,mintha azt akarná ne vegyem fel.De miért is gondolkozom ezen,hogy felvegyem-e vagy ne?Ő pasim.-James egy pillanat és visszajövök,aztán folytathatjuk-
Elmentem és felvettem a telefont.
Haliey:Szia szívem,miújság?Mi ez a késői telefon,mindjárt éjfél van.?
De nem Radliey szólt bele a telefonba.
-Te vagy az a ribanc?
Haliey:Tessék?Már elnézést,de ki vagy te?Ez nem Radliey telefonja?
-És ez hogy jön most ide?Inkább válaszolj.-Kiabált,mint egy hülye,de alig halottam a hangját,mert hátul irtó hangos zene szólt.
Haliey: Odaadnád a telefont a tulajdonosának?Nem vagyok hajlandó veled beszélni.-már én is ingerülten beszéltem a telefonba.-
-Radliey most nem elérhető,hisz akkor nem én hívtalak volna.S a nevem Jane,jól jegyezd meg,mert nem először hallottál felőlem.
Eszemben volt vissza szólni,de lehetetlen volt,hiszen rám csapta a telefont.Mi a fene volt ez?Jane,neaggódj meg jegyeztelek.Siettem vissza Jameshez,de már nem volt ott.Nem értettem miért akadt ki ennyire ezen,de talán holnap megkérdezem tőle.Az órára néztem és már késő volt,siettem fel a szobába hiszen én megyek vissza a holnapi géppel Los Angelesbe.És Jamesel erről nem is tudtam beszélni....Nem tudom miért foglalkozom én ennyire ezzel.Nem tartozom neki beszámolóval.
----------------------------
Másnap reggel 6 óra,tudtam,hogy James még alszik,hiszen ma nem kell bemennie korán dolgozni,a legtöbb munkát elvégezte minél hamarabb.Én felkeltem s lassan bepakoltam a böröndömbe.Nem akartam felkelteni őt ezért csak egy cetlire leírtam,hogy elmegyek és nem tudom mikor találkozunk,de egy biztos nem jövök vissza a céghez és nem csinálom ezt.Ez nem az én álmom,sose ez volt én csak szerettem segíteni anyuéknak,de a vállamra akarják tenni az egészet,hogy ne foglalkozzam a tánccal. De akkor mit csináljak,ha nem azt amit szeretek?Még csak 18 éves vagyok,élni akarok és nem elköteleződni valaki mellett akit nem is ismerek,s nem is szeretek.Én mindig is szerelemből akartam valakihez feleségül menni,s a mai napig ezt gondolom és ezt fogom örökké.
Megágyaztam,lassan,de biztosan lebattyogtam a csomagommal és rendesen felöltöztem hiszen nagyon hideg szél fújt kint.Már tegnap mondtam Jacknak,hogy mikor vigyen ki a reptérre,szóval nem soká itt lesz.Nem készítettem magamnak kávét,mert tudtam,hogy az egy kicsit hangos lenne.Másrészt nagyon elakartam kerülni,hogy James felkeljen.Szóval gyorsan kisiettem az ajtón és beszálltam az autóba.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Mindent amit akarok!!
RomanceHaliey új suliba megy útolsó évre költözés miatt Los Angelesbe.Halieynek semmi kedve nincs a költözéshez mivel belecsöppen valami újba ami nem a megszokott.Minden egy bulis 1hetes kirandulással kezdődik.Vajon megtud bírkozni az akadalyokkal és letud...