Haragos napjaim egyike pt.1

104 2 0
                                    

A nap további részében,csak ettem ittam és romantikus videókat néztem,aztán lassan elaludtam.

Nem is tudom mikor aludhattam el,de az tuti,hogy fáradt lehettem és eléggé kilehettem.Az órára nézve még csak reggel 7:30 volt.Ezért felkeltem,mivel megint 9-re a tanárnő házához kellett mennem próbára.Hamarosan itt a fellépés el sem hiszem,már nagyon várom.És ennek örömére kipattantattam az ágyamból és gyorsan megágyaztam.Kinyitottam az ablakot,hogy a csodás nap besüssön és a levegő átjárhasson a szobámban.Nagy nehezen eldöntöttem,hogy mit veszek fel,azokat szépen az ágyamra tettem és elmentem megmosakodni,fogat mosni és irány le a lépcsőn.A konyhát megkörnyékezve gondolkodtam mit is egyek.De mikor nyitottam a hűtőt szinte üres volt....hupsz,nem  vásároltam be.Akkor is ennem kellett valamit,úgy hogy ettem egy kis pirítóst lekvárral,nem volt kedvem kakaót csinálni ezért egy pohár citromos vizet ittam mellé.Nagyjából jól is laktam.Felmentem a szobámba és hangosan énekelve a zenék közt cikázva kapcsolgattam az előadókat.E-közben szépen lassan elkészültem,egy gyors hideg zuhanyt is vettem.Az öltözékem nem állt most olyan nagy igényesen,mint tegnap.Ma mondjuk nem is volt rá szükség.A darab mivel is egy eléggé modern felfogású lesz.Ezért több mindenben meg tudom magam mutatni a színpadon.Szóval kiválasztottam egy lenge rövidnadrágot és egy haspólót,a cipő az szinte majdnem mindegy,úgyis mezítláb leszünk.Csak felkaptam a tegnapi táskámat,mindent benne hagytam tegnapról,plusz raktam pénzt is még el,mert be kell vásárolnom ma.Sminket nem vittem ma sem túlzásba,pilláimra raktam és a szemöldököm csináltam meg.Felkaptam a kulcsot és lassan mentem is,mert elhúztam egy kicsit az időt.

Nem kellett annyira sietnem,mert hála nem voltak sokan az úton és még a lámpák is nekem kedveztek most.Lassan odaértem a kapubejáróhoz,még hamarabb is,mint kellett volna.Mosolyogva csöngettem be,s már nyitották is nekem az ajtót.A tanárnő betessékelt gyorsan.

Mrsz.Wilamina:Nincs lazsálás,gyerünk.

Haliey:Öööö értem,megyek is.

Időm sem volt le tenni a cuccaimat,már siettem hátra.Kyle-t még nem vettem észre,de elkezdtem bemelegíteni,mivel is az a legfontosabb.A tanárnő addig is a konyhát célozta meg,közben Kyle ki is jött,együtt folytattuk a bemelegítést.

Kyle:Minden rendben van most már?-aggódó tekintettel nyújtott tovább- tudod nem voltál olyan meggyőző tegnap,ezért próbáltam inkább nem rákérdezni,de ma már nem szabadulsz meg.-mosolygott-

Haliey:Foglyuk rá,hogy minden okés velem.-néztem rá egy furcsa pózban-Nem nagyon foglalkoztam vele utána,fontosabb most az előadás.-közben a konyhára tekintettem,mert egy nagy hangot halottam bentről jönni.-Minden rendben tanárnő?-egy hangos nem túl meggyőző hangot hallottam,de mivel vissza szólt nem annyira aggódtam.Biztosan megint kutyul magának.-

Kyle:Értelek,de akkor te is mesélj,mi is a baj?Ha jól tudom,akkor változott meg a hangulatod amikor is valakit láttál átsétálni a zebrán.-nézett rám,s keresett valami választ az arcomról leolvasva-Jól tudom?

Haliey:Igen jól tudod.Ő a pasim..-nagyot sóhajtva csak kimondtam.-

Kyle annyira meg volt döbbenve,hogy leesett a fűbe.Nem értettem miért érte ez ilyen hatással,de nevetve a fűben folytattuk a nyújtást.

Haliey:Miért vagy annyira ledöbbenve?

Kyle:Csak nem értem a helyzetet.

Haliey:Mármint?

Kyle:Mármint,szólt egyáltalán neked?Mert ha jól emlékszem,akkor azt mondtad,hogy a napokban nem esett szó ilyenről.

Haliey:Na igen,nem esett szó,nagyon nem.Ezért is kaptam fel egy kicsit a vizet,és a hangulatom változott egyről a kettőre.

Kyle:Nem csodálom. Felhívtad,megkérdezted mi a helyzet?

Mosolyogva közöltem,hogy nem.

Kyle:Nem???Te jól vagy?Nem is érdekelt a magyarázata,vagy hogy találkozz egyáltalán vele?

Haliey:Valóban nem....vagyis mérges voltam és inkább nem.

Kyle:Nem értelek Haliey,ha tényleg érdekel,akkor én a helyedben megkérdeztem volna.Szereted?

Haliey:Ez meg miféle kérdés?Persze,hogy szeretem.A legjobb fiú barátom volt.Aztán a szülinapomon jöttünk össze.

Kyle:Igen,ami nem régen volt.Azaz,nagyon friss a kapcsolatotok,s ha nem keresitek egymást akkor gyorsan ki is hűlhet.

Haliey:Na a nagy tapasztalt....-nevettem-

Kyle:Kérlek ne nevess,nem viccből mondtam.Gondolkodj el ezen és hívd fel,de csak ha tényleg úgy érzed.-komoly arccal figyelte,hogy mit fogok mondani,hogy mit?Nem tudom.-

Mrsz.Wilamina:Na gyerekek remélem készen vagytok és kezdhetjük.

Mind a ketten bólogattunk és elkezdtük a gyakorlást.Nagyon vicces volt a próba,a tanárnő megint beivott,annyi koktél összekutyult magának.Mi pedig sikeresen teljesítettük a mai napot.Adott nekünk 15 perc szünetet,addig ittunk egyet mi is és kifújtuk magunkat.Közben Kyle megint kiment mosdóba,ami szerintem nagyon nem jó.Ha nem érti meg a barátnője a dolgokat,akkor lépnie kéne,mint egy férfi.Ez nem helyes,persze az sem amit én csinálok,de ez azért hosszú távon nagyon gázos tud lenni.Addig én is elkezdtem egy üzeneten gondolkodni,hogy mit is írjak.Vagy inkább fel kéne hívnom?Sokat agyaltam rajta,hogy mi is lenne a legjobb megoldás.A döntésem meg az lett,hogy halvány lila gőzöm sincsen.

---------------------------

Nagyon elfáradtam 5 órát gyakoroltunk ma,de nagyon jól esett.Át tudtunk még egy részt venni,mert nagyon jól haladtunk.Pedig csak egy volt tervben.Beszálltam az autóba és az utat a bevásárló felé vettem.Mindent sikerült megvennem amire szükségem volt.Későn értem haza,ezért nem volt kedvem főzni,behajtottam a mekibe és azt volt a mai vacsim.Hazaérve letusoltam,átöltöztem és bekapcsoltam a tévém.Egy valóságshown állt meg a mai választás,közben majszoltam a hambimat.Hogy mit is kellene írnom még mindig nem tudom,de szerintem felhívom ez a legegyszerűbb.Leraktam a hambimat és tárcsáztam a számot.Kicsöng ez jó hír. Kihangosítottam,a tv-t lehalkítottam és vártam. Semmi,csak a sípszó után hagyjon üzenetet.Na persze,olyan üzenetet hagyok mindjárt,hogy nem köszöni meg.De helyette csak újból hívtam.Még mindig semmi.Mivel nem vette fel gondoltam küldök neki egy üzenetet,arra majd később is tud válaszolni,ha lesz ideje.

Szia szívem!Hogy vagy?Mikor tudunk majd találkozni?Biztos nagyon sokat edzel,de azért örülnék neki,ha írnál.Remélem jól vagy,nagyon szeretlek és hiányzol.Azt meg remélem nem felejtetted el,hogy hamarosan fellépek,neked is raktam el jegyet,ha szeretnél még valakit meghívni csak írj,hogy még mennyi kell pluszba.Nagyon jól esne,ha előtte azért tudnák találkozni,mert láttalak ám,hogy már itthon vagy és nem is mondtad.Na de se baj,szeretlek,majd írsz. Puszii szerelmed!

Valójában nem akartam beleírni,hogy láttam.De így is remegő kézzel írtam végig az üzenetet,mert félek,hogy valamit titkol előlem,de nagyon reménykedem,hogy majd ír,s nincs semmi,csak én gondolom túl az egészet.

Mindent amit akarok!!Onde histórias criam vida. Descubra agora