A célhoz érkezve.

354 15 0
                                    

Hála istennek már vége lett a hosszú busz utnak.Aludtam egy órát kb...arra keltem,hogy egy nagyot fekezett a busz.

Haliey:Basszameg...(Fogtam a fejem,mert szerencsémre bevertem az elöttem lévő ülésbe)

Nagyon fájt szerintem ez még meg fog lászani.És persze ezt a műsort látták is.

Maddie:Jaj....(Nevetett)Jól vagy?Ugye nem szenvetsz majd agyi károsodast,mert már igy sem vagy komplett.

Az egesz csapata nevetett hátul.Úgy látszik,hogy ő itt a menő picsa.Ethan csak úgy nézett és persze nevetett barátnője ütős beszólásán.De hát nézzük ki nevet útoljára.

Haliey:Jaj nem kell aggódnod.És kétlem,hogy pont neked kéne ezt kérdezned.(Nevettem es halkan megsúgtam)Mivel neked már szét kurták a fejedet is.De Pszt...

Azzal előre fordultam,de még mielött ezt megtettem volna Ethanra neztem aki egy kicsit elnevette magát és csak úgy bamult ezt barátnője is látta es rögtön rácsapott kezére.De a lényeg ezt a meccset én nyertem.Mindenki csak nézett valaki nevetett es elkezdtek sugdolózni és valakitől még egy olyan nézést is kaptam mintha elismertek volna engem.Azt hiszem ez nem volt jó ötlet mivel most en lettem a rossz kislány.

Josh:Figyelem!Megérkeztünk.Mindenki siessen le a buszról es mar mondom is a következőket.

Ash-el gyorsan lesiettünk a buszrol és egy csoportba gyültünk.A hely gyönyörű volt.Part,tele vegigvezetve virágoggal amelyek csak úgy pompaztak és persze a szallás sem volt semmi.Végignéztem mindent megcsodáltam es máris tetszett a hely és ezt valaki láthatta is hiszen engem pasztázott és egy mosolyal invitálta.Huha.....sokkal helyesebb mikor mosolyog es nem goromba.De gyorsan elvettem a tekintetemet és Joshra figyeltem.Így is lemaradtam az elejéről.

Elisabeth:Na gyerekek.Megérkeztünk majd kaptok 2óra pihenő órácskát amit azzal töltessz amivel akarsz.Vegignezhettek mindent szóval most figyeljetek.Aztán vacsizunk és arra gondoltam,hogy ma gyönyörű lesz az ejszaka ezért a tűz körül pillecukrot süthetnénk és sátrakban aludhatnank és nézhetnenk a csillagos eget.Na mit szoltok?

Persze mindenki elkezdett beszelni ki mit csinál majd és persze valakinek tetszett az ötlet valakinek pedig nem.De ebben az volt a jó,hogy nem kötelező hanem egy ötlet.De így is ki hisztizett mert hogy ő biztos nem alszik kinn a szabad ég alatt ő benn alszik az agyban.Valaki pedig alig várta már az éjszakát,köztük én is.Ash-re néztem aki szintén örült az ötletnek.Egyre jobban tetszik a csaj gondolkodása,mintha egymásra találtunk volna.😁

Josh:Kérlek maradjatok csendben.Lucas benn vár a szalláson mi is mennyunk oda es akkor megbeszeljuk ki hol es kivel alszik.Oke?

Mindenki nagyon örült es sietett be a szallásra,de elsőnek kikellett venni a csomagunkat.Én direkt megvártam míg mindenki kiveszi mi Ashel az utólsók voltunk.

Haliey:Ahj istenem persze,hogy mindenki sietbe,de azért nem gondoltam volna ezt.(Mutattam a maradek csomagra)

Ashley:Hat mindegy.Inkabb suessunk.Nincs ezen mit ragodni.

Bemásztam a csomagok közé és kivettem Ash-ét aztán kiakartam venni a sajátomat is mikor valaki megszólalt egy plusz fővel a bal oldalán.

Maddie:Ha már ott vagy benn és ilyen nagy erökkel rendelkezel akkor az enyémet ia kivehetnéd és Ethanet is....

Ethan nem szolt semmit csak elmosolyodott és egy kicsit csunyán nezett Maddire,aki ezt eszre is vette.Ezért még jobban hozzá bujt.

Haliey:Arrol ne is álmodj.Ki vagy te,hogy megmond nekem mit csinaljak és ki vagyok én neked hogy teljesitsem ezt a Kívanságot?(Neztem ra kerdőn meg mindig benn a csomagtartóban)

Mindent amit akarok!!Where stories live. Discover now