Konyhai kisegítés

265 11 0
                                    

A konyhában..

Magam sem tudom,hogy miért pont Ethan az akinek jobb dolga sincsen,mint hogy nekem segítsen és ez engem felbosszant.De nem tudok mit csinálni ez ügyben,ha Josh bácsi azt mondja,hogy segítenie kell,akkor neki "kötelessége" csak örülnék neki,ha nem nekem kéne,hogy segítsen. De mindegy kár ezen rágódnom hiszen ezen nem tudok változtatni csak annyit,hogy elfogadom.Ezért gyorsan megfogtam magam és bementem a konyhába megfogtam egy kötényt és magamra akartam kötni,de Ethan elvette tőlem és maga előtt elkezdte  lóbálni.

Haliey: Légyszi Ethan fejezd ezt be. Be se jöttünk,de neked már a hülyeségen jár az eszed.(Néztem rá rosszallóan)

Ethan: Tudod mi a te bajod Haliey.Hogy nem tudsz az ilyenekhez nyitott lenni.Ha valami "hülyeségről" van szó,mint ahogyan te is mondtad,akkor egyből kerülöd.Pedig ezek nem rossz dolgok.Ez az élethez tartozik,ne legyél savanyú Borsó.(Röhögött)

Haliey: Nagyon vicces már vártam mikor becézgetsz te is.Minél hamarabb kiakarok innen menni.

Ethan komolyabb arccal előrébb jött és....

Ethan: Örülnék neki Haliey,ha itt vagy velem,akkor nem lennél komoly hanem önmagad lennél.Tudom,hogy nem ilyen vagy.Csak valamiért,ha én itt vagyok a közeledben más vagy.(Súgta a fülembe)

Egy kicsit megrezzentem ezen ő csak elmosolyodott és a kötényt rám kötötte.

Haliey: Khm....köszi én is magamra tudom rakni nem kell segíteni.De viszont amit még az előbb mondtál.

Ethan: Igen?Hogy savanyú vagy?(Oldalra billentette a fejét és magára kötött egy kötényt.)

Haliey: Pontosan. Nem vagyok savanyú BORSÓ.(Addig kivettem a kenyeret és elkezdtem a hűtőből kipakolni amire szükség lesz.)Csak tudod én megválogatom kikkel barátkozom és hogy kik felé vagyok nyitott.És te sajnos még nem ebbe a körbe tartozol. 

Csuktam volna a hűtő ajtaját mikor szép lassú mozdulattal becsukta azt és rám nézett.

Ethan: Vagyis azt jelenti ez,hogy MÉG nem vagyunk elveszve.(Mosolyog)Akkor szerintem ezt helyre kéne hozni.Mit gondolsz Virágszál?(Vigyorog felhúzott szemöldökkel)

Haliey: Jó rendben van.(Megtörlöm a kezem a kötényembe)De vannak feltételeim.

Ethan: Gondoltam,hogy nem lesz egyszerű,de hát legyen nekem is lenne pár.

Haliey: Csak gondolom az enyémek hálás szabályok lesznek a tied meg....(Mutatok rá)Nem is akarom tudni.

Ethan: Virágszál most egyeztünk bele,hogy új lapot nyitunk bízz bennem.Szóval kezd csak,hölgyeké az elsőbbség.(Mutat rám udvariasan)

Haliey: Milyen udvarias nem gondoltam,hogy ilyen is.....

Ethan: Khm..

Haliey: Persze-persze új lap.Khm,szóval.1.Nem nevezel többet borsónak sem virágszálnak.2.Befejezed ezt a macsósságot amit csinálsz velem.

Ethan: Mégis mit.(Súgja a fülembe és már majdnem rajtam van ezért arrébb tolom)

Haliey: Ethan kérlek ne.Erről beszélek.(Ráteszem a kezem a fejemre)

Ethan: Miért zavar téged?Talán nem hozlak zavarba?(Gondolkodik)

Haliey: Egy cseppet sem.Rám nem hat ez a báj vagy mi,mint a többi lányon.De most inkább hagyunk fel az ilyenekkel folytatnám.Szóval hol is tartottam?

Ethan: Harmad...

Haliey: Igen megvan.3.Szóval ezt amit velem művelsz hagyd abba.4.Tartsuk a 2 lépés távolságot,mert nem akarom,hogy a barátnőd bármit is gondoljon,mint eddig,mert nincs köztünk semmi.

Mindent amit akarok!!Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang