Téli hangulatba

239 8 0
                                    

4 hónappal később

December van és minden mondhatni jól történik.Vagyis valójában nem. Ethan és én alig beszélünk elhúzódtunk egymástól,de mit is vártam így akartam én egy őszi napon milyen költői nemde?Ethan és Maddie azóta is elvannak boldogan. Ash és Nick még mindig boldogok aminek örülök.Lucas és én azóta több időt töltünk együtt mivel Ash nagyrészt Nickel van és a bandájával és én nem akarok ott lenni egy bizonyos ember miatt.De Lucas hiába ilyen kedves nem lehet mindig velem hiszen ő is rátalált az igazira épp ezért tölti az idejét szép kedves barátnőjével Ellával. Szalagavató és sok más történt még.Én Ridley párja voltam a parketten együtt roptuk és jókat szórakoztunk.Mondhatni vele is eléggé jóba lettem. Épp ezért töltök vele is több időt nincs barátnője együtt mulatunk mindig.Mint majd most is karácsonykor megvesszük az ajándékokat. Segitünk egymásnak ami látszólag Ethannak nem tetszik épp ezért már nincs olyan jóban Ridley velük.Ezért velem tölti az idejét.És azóta a tánc egyre jobban megy.Örülök neki,hogy ezt csinálhatom és már nem sok idő maradt a suliból és kiszabadulhatok innen.

Reggel péntek 8 óra van és hála szünet 2 hétig.Reggel felkeltem a szokásos dolgokat megcsináltam és lementem enni.

Anya:Jó reggelt kincsem jól aludtál?

Apa ki öntötte anyának a kávéját nekem pedig a kakaót.

Haliey:Köszönöm!Igen jól,hála nem sokáig leszek még a suliba és mehetek is el innen.És go a tánc.

Anyáék rosszallóan néztek rám mivel ők nem akarják,hogy táncos legyen belőlem.Azt szeretnék,hogy az ékszer cégben segítsek majd nekik.Ha van időm mindig segítem anyáékat. Ötletet adok,papírokat töltök ki és gyakornokoskodom.Nem mondom szeretem ezt csinálni,az ékszereket pedig egyenesen imádom,de ez nem azt jelenti,hogy mindig ezt akarom majd csinálni.Én akarom magamnak kitaposni az utamat és táncos akarok lenni.

Apa:Azt hiszem ezt már meg beszéltük.Hogy segítesz nekünk mindenben és,ha nem sikerül a tánc te veszed át a céget majd.

Anya:Igen kislányom,már misem vagyunk olyan fiatalok és csak neked tudjuk át adni ezt remélem tudod.

Haliey:Hát persze,gondolhattam volna,hogy nem fogtok megbarátkozni ezzel a gondolattal.Miszerint én táncos leszek.És nem vagytok még idősök ahhoz,hogy ezt ne tudjátok még végezni.Nem olyan nehéz.És köszi,hogy ennyire nem akarjátok,hogy táncos legyek.Mint mondtam.Az leszek és kész. Ezen semmi nem változik.

Anya:Ezen nem kezdek vitát.Mi apáddal nem akarjuk,hogy táncos legyél és kész.

Haliey:Ahhan,kössz a támogatást,igazán jó szülők vagytok.

Lehúztam a kakaómat és felálltam az asztaltól.

Apa:Állj meg kisasszony.

Megálltam és apáékra néztem.

Apa:Remélem nincs ma nagyon programod mivel is vendégeink lesznek és itt kell hogy legyél.

Haliey:Nagyszerű és kik azok?Amúgy is én Radliey akartam lenni ma.Mivel megbeszéltük programunk van.

Anya:Radliey várhat. Nagyoon sok időt töltesz vele kisasszony.Ugye ti ketten nem?

Haliey:Nem,és ha igen mi lenne?Annyira baj?És Radliey meg beszéltem vele leszek.

Apa:Rendben van.Nem vitatkozom.De 19orára itthon kishölgy szép ruhába.

Haliey:És kik lesznek itt azt szabad tudnom?

Anya:A cég társaink és a fia.ű

Haliey:Csodás.Mert pont most tudnak ezek is jönni.

Anya:Haliey.Elég legyen.Nem kértem véleményt hétre itthon kiöltözve.Egy perccel sem később.

Mindent amit akarok!!Onde histórias criam vida. Descubra agora