Repülőtér

220 9 0
                                    

Reggel arra ébredtem,hogy nem fekszik mellettem már senki.Megnéztem a telefonomon az időt és reggel 5óra volt.De felkeltem,mert már nem tudtam vissza feküdni.Felvettem egy hálóinget és lassan lementem a konyhába.Megláttam Ridley-t a konyhában aki csinálta a reggelit egy szál alsó nadrágba.Vissza gondoltam a tegnapi estére és elmosolyodtam.

Ridley:Szia Haliey,felkeltél?

Adott egy csókot.

Haliey:Szia.

Mosolyogtam és felültem a konyhapultra.

Ridely:Éhes vagy?

Haliey:Ahhan.Mit csinálsz?

Ridley:Palacsintát és egy kis rántottát.És persze neked kakaót.

Haliey:Köszönöm.

Elém rakta a kakaót és leültem a székre.Szedtem magamnak egy kis palacsintát és egy tányér rántottát.Ridley leült velem szemben és ő is csemegézett.Öntött magának egy kávét és beszélgettünk.

Ridley:Tudod Haliey,én ma már megyek,akkor és nem találkozunk majd csak a suliban.Veled mi lesz addig?Elmész ,akkor anyudékhoz?

Haliey:Muszáj lesz mivel itt van egy repülő jegy ami mára szól.Szóval majd délután kimegyek a reptérre és elmegyek oda,de nem azért mert sok kedvem van,ellenkezőleg.Letisztázok velük most mindent.Nem vagyok egy zsák akit ide-oda pakolhatnak.

Ridley:Elhiszem Haliey,de biztos érted csinálják ezt.

Persze,értem.És ezért kell annak a hülye ismeretlennek majd a felesége lennem?Persze ezt ő nem tudja,hiszen ki lenne akadva és,akkor túl becsületes lenne és mivel olyan "jó" fiú ezért még lehet szakítana is velem.Azt meg nem engedem,hogy egy vad idegen miatt szakítsunk.

Haliey:Jól van,úgy is tudod,hogy nem fogok velük össze veszni.

Ridley:Remélem is.Ismerlek Haliey,ha nem az van amit szeretnél vagy nem bíznak benned,akkor kitör a balhé,mert nem hagyod magad. 

Haleiy:Haha,kössz szépen.Mindig anyáék pártját fogod.Ez nem igazságos.Én sem vagyok gonosz,aki a rosszat akarja.De mindegy.

Ettől kezdve csak ettünk és még a suliról csevegtünk.Elpakoltunk és elmosogattam,addig Ridley felment összepakolt és felöltözött.

Ridley:Nekem mennem kell,de te meg nyugodj meg minden oké lesz.

Nyomott egy puszit a homlokomra egy csókot a számra és elment.

Még csak 8 óra volt.Összepakoltam a lakásban,szobámban,elővettem a bőröndömet és elkezdtem válogatni milyen ruhákat vegyek fel.De mivel tudtam,hogy ott nagyon hideg van(mivel tél van) ezért el kellett mennem vásárolni meleg ruhákat.Csak itt olyan nagyon nincsen.Ezért átöltöztem a hálóingemből és kiválasztottam a ruhát amit felveszek ma.A kisebb dolgokat ami kelleni fog azt eltettem,megmosakodtam,fogat mostam.Fogtam a táskám beledobtam ami kell és fogtam a slussz kulcsom és beszálltam az autóba.

Fogtam a táskám beledobtam ami kell és fogtam a slussz kulcsom és beszálltam az autóba

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Mindent amit akarok!!Where stories live. Discover now