Jó reggelt!Elsem hiszem ahhoz képest,hogy semmi kedvem nem volt a költözéshez nagyoon várom ezt az 1hetes kirandulást.Szeretek új barátokat szerezni,de még nyarvan es mar el is kellett jönnünk otthonrol,hogy ide érhessünk erre a csodás új lakásba.....Nem jó látni,hogy minden mas,de majd hozzá szokok, muszáj lesz.
Reggel 6kor keltem ez a franya idő eltolódás és persze,mert nem tudtam elaludni.Egesz éjszaka forgolódtam az ágyamban még a bárányokat is számoltam,de minek?😅
Még van 2oram oda erni ezért még az órám sem csörgött sem anyuek nem kelltek fel.Még csak Augusztus 25-e van és egészen augusztus 31-ig aztán lesz meg egy nap pihenés es masnap suli.
Míg gondolkodtam mit vegyek fel addig le mentem egy kavé helyett kakaót csinálni mivel nem bírom meginni azt a keserű fekete lötyött.Inkább iszom ezt.Reggelinek melegszendvicset csináltam és lassan leültem és eszegettem mikor valaki megszólalt.
Anya:Jó reggelt kislányom már ilyem korán fenn vagy?
Haliey:Hát ennek a fránya idő eltolódásnak az oka meg még szokatlan az egész hely.
Anya:Sajnálom kislányom!Apáddal tudod,hogy neked csak jót akarunk és ha nekünk sem kell a munka miatt eljönni nem is jövünk.Mi is ott hagytunk mindent,mint te barátok stb...
Haliey:Tudom-Tudom(Leraktam a szendvicset es belekortyoltam a kakaómba)Nem is hibáztatlak ez miatt titeket csak rossg belegondolni az egészbe és rettegek a suli miatt főleg a mai nap miatt.
Anya:Nem kell semmi miatt aggódnod nagyon jól tudom,hogy gyorsan beilleszkedsz majd mint mindig.
Apa:Így van!Jó reggelt kincsem.
Adott egy puszit a fejemre.
Apa:Drágám!(😘)
Haliey:Hát akkor én befejeztem.(Megittam az útolso csepp kakaót is)
Felmentem majd találkozunk hamarosan és apa siess nem akarok elkésni.(Sietek fel a lépcsőn a szobamba)Már össze pakoltam tegnap ezért ezt nem kell megcsinálnom.Fogat mosok,megmosom az arcom és felöltözöm.Valami kényelmeset veszek fel.
Kiválasztottam megfogtam a telefonom a táskát és az időre pillantottam.7óra múlt 10perce,akkor hamarosan indulhatunk is hiszen 8ra kell ott lenni,de hamarabb szokott lenni gyülekező.Az apának a tesója ajánlotta ezt a sulit mivel a felesége itt tanít nagyon fiatal virgonc tanárnő,de egy a baj,hogy most a ferje is jön és a kedvenc unokahuga vagyok ahj.....nem akarom hogy kivételezzen vagy ilyenek,de mar tavaly karacsony óta nem láttam és nagyon szeretem a nagybátyámat még csak közel 35éves,de ugy néz ki mint egy félisten.A humorarol meg ne is beszeljünk.Na de induljunk le,mert sose érünk oda.
Apa:Kész vagyok indulhatunk?
Haliey:Igen,persze.(Mosolyogtam)
Anya:Kislanyom meg felvehettél volna egy rendesebb ruhát is mint ezt a melegítőt.(Húzta a száját)
KAMU SEDANG MEMBACA
Mindent amit akarok!!
RomansaHaliey új suliba megy útolsó évre költözés miatt Los Angelesbe.Halieynek semmi kedve nincs a költözéshez mivel belecsöppen valami újba ami nem a megszokott.Minden egy bulis 1hetes kirandulással kezdődik.Vajon megtud bírkozni az akadalyokkal és letud...