Valójában nem akartam beleírni,hogy láttam.De így is remegő kézzel írtam végig az üzenetet,mert félek,hogy valamit titkol előlem,de nagyon reménykedem,hogy majd ír,s nincs semmi,csak én gondolom túl az egészet.
Egy ujabb reggel,egy ujabb esely a mai naphoz.Nagyon ideges voltam.Ez az utolsó próbák az előadás előtt,s nagyon jól akartam teljesitenei,de emellett nagyon ideges is voltam.Nem jött semmi üzenet tegnap óta,s még látni sem látta.De zölden villog a messengere.
Nem foglalkozva vele kikeltem az ágyból megmosakodtam,elraktam a telefonom,látni sem akartam.Ettem,fogat mostam és megcsináltam minden tevénykedést amit ilyenkor az emberek szoktak.De ekkor megcsörrent a telefonom.Oda sietve felkaptam azt reménykedve,hogy a pasim az,de csak a tanárnő volt.
Haliey:Csókolom tanár nő!
De egy férfi hang szólt bele.
Kyle:Szia Haliey!Ma sulihoz kellene jönnöd,ott próbálunk aztán el kell mennünk ahol fellépünk.Mivel ügye ott még nem sikerült próbálnunk nagyon.De majd a részleteket ott.
Haliey:Jaj szia!Rendben,mikorra legyek ott?
Kyle:Hát úgy most kéne.-nevet a telefonba-
Haliey:Ohh,,,ne okés,akkor nagyon sietek.Vagyis próbálok.
Kyle:Hát igazából,ha átöltözve jössz,akkor időben vagy.8:30-ra kellene ide érned.S még van 30 perced.
Haliey:Akkor sietek.Még enni is akartam és még nem vagyok készen,mondhatni elaludtam.
Kyle:Úristen,akkor haladj a tanár nő nem fog neki örülni,mi már elindultunk.
Haliey:Szia-szia.Sietek!
Letettem gyors a telefont,s felöltöztem,raktam váltó ruhát is,mert tuti tiszta büdös leszek.A táskámba raktam a reggelimet,s a pénztárcámat is,hogy legalább tudjak venni valamit magamnak. Elindultam gyorsan, kocsi kulcsot az autóba és már úton voltam az iskolába. Nagyon izgultam a próba miatt is,és valójában attól rémülten meg a legjobban, hogy lehet találkozni fogok egy bizonyos személlyel. Nem akartam erre gondolni,de nem tudtam másra. Érdekelt hogy miért nem veszi fel a telefont,s miért nem hajlandó válaszolni az üzenetemre, kételyeket éreztem,de gyorsan el kellett hesegetnem magam előtt,hiszen most egyre kellett összpontosítanom mégpedig a próbára.
Olyan gyorsan haladtam az úto, hogy észre sem vettem hogy átmentem a piroson,még szerencse hogy nem csináltam balesetet. Az órán még csak 8:15 írt de már ott voltam a suliban,konkrétan öt perc alatt kész lettem és 10 perc aladt odaértem a suliba, ami egy 20 perces útnak kellett volna lennie körülbelül,azt én örömmel levezettem nagyon gyorsan,remélem nem nem mértek be.
Gyorsan be álltam egy parkolóba, lekapcsoltam az autót ,bezártam és már mentem egyenesen az ajtóhoz,egyre idegesebb lettem,de meg kellett nyugodnom hiszen a koncertre kellett összpontosítanom. Idegesen vettem a lépcsőfokokat. Észre se vettem de Kyle mellett mentem el. Kiabált nekem hogy Haliey,de észre se vettem. Utánam futott és elém állt,akkor vettem észre,hogy ki is kiabált valójában nekem.
Haliey: Jaj...szia Kylie észre se vettem hogy te vagy az.
Kylie: Úgy látom Haliey, hogy teljesen össze vagy zavarodva.Mi a baj?- aggódó tekintettel nézett rám-
Sajnáltam hogy ennyire aggódik értem.
Haliey: Ne aggódj miattam, jobban leszek.- a vállára tettem a kezem, és egy mosollyal mentem el mellette, be a terembe-
Kyle: Ugye tudod hogy nem fogod megúszni a beszélgetést?- kacsintott rám-
Haliey: Igen tudom, ismerhetnélek már annyira ,de most inkább összpontosítsunk arra ami fontos.- behúztam a tornaterembe és elkezdtünk próbálni.-
ESTÁS LEYENDO
Mindent amit akarok!!
RomanceHaliey új suliba megy útolsó évre költözés miatt Los Angelesbe.Halieynek semmi kedve nincs a költözéshez mivel belecsöppen valami újba ami nem a megszokott.Minden egy bulis 1hetes kirandulással kezdődik.Vajon megtud bírkozni az akadalyokkal és letud...