Leparkoltam a kocsival,elkezdtük kipakolni a ruhákat.Még tudtam,hogy van időm,ezért mondtam Zacnak,hogy egy kicsit egyedül szeretnék lenni,szóval hagyjon békén.A kocsinak dőlve elkezdtem gondolkodni mindenen.Jól teszem-e amit teszek?Jó,hogy belekezdtem ebbe,vagy anyuéknak van igazuk?Mi van Ridley és én köztem?Miért siklott félre az egész?Az egész gondolatmenetemből,egy igazán elegáns kocsi fényszórója billentett ki.
Letöröltem a könnyeket az arcomról,mert időközben a könnyek is kicsordultak a szememből.Annyira elgondolkodtam és a gyönyörű fényes csillagokat lestem,hogy észre sem vettem,hogy mikor kezdtem el könnyezni.Arra lettem figyelmes,hogy egy nagyon jó képű fiatalember szál ki,egy igen luxus autóból.S ez a fiatalember igen ismerős.Na ne,ez James.Azon nyomban próbáltam valamit csinálni,hisz zavaromban megnyaltam még a számat is.Teljesen hülye vagyok.Végig néztem rajta,pár nap alatt,hogy lehet ennyit változni?A barna haja le lett egy kicsit vágva,ha jól kitudom venni az enyhe fényekből.Ami igen jól áll neki,nem lett sok vágva belőle,így meg maradt még a gyönyörű mogyoró barna,dús haja,amit be kell vallanom imádok.Persze csak a gyönyörű zöld szeme mellett.Ami most sajnos nem látszott a sötétben.A szürke szmoking viszont iszonyat jól állt neki,de persze ne menjünk el az mellett sem,hogy így is lehetett látni a kidolgozott testét.Hiszen igazán jó helyen feszültek meg rajta a ruha darabok.S persze had említsem meg a formás fenekét,ami igazán beindít,ezért is örülök,hogy egy kicsit feszülős nadrággal párosította az így is jó kinéző alakját.A kicsit kreol bőré és a csodaszép kisfiús mosolya.Ha le kéne írnom az arc vonásait,akkor egy bombasztikus férfit tudnék leírni.A kicsi füle,s a nem túl tökéletes orra is megbocsájtható hiszen,az arc vonásai,mintha meg lennének szimmetrikusan rajzolva.Igazán jó szívű volt a jó isten vele.Az arcán meghagyta a borostát is,nem tudnék mondani olyan fiút akinek 19 évesen ilyen jól állna.De ne menjünk el,hogy Derek és Samanta génjei is elég jók,tehát jó gyereket hoztak össze.De nem tudok elmenni a mellett sem,hogy a szája,istenem azok az ajkak.Dús és kicsik,de mit nem tudnának csinálni ezek az ajkak velem.A csókjáról ne is beszéljünk.Bezsongtam talán?Igen,eléggé.Olyannyira bezsongtam már a gondolattól,hogy egy nagyot kellett nyelnem,mert már annyi nyál össze gyűlt a számban.Ha pedig a férfiasságát kellene nekem tanulmányozni,akkor csak annyit,hogy hiába iszonyat jó az a nadrág,jobbnak gondolnám azt kicsomagolni.Hisz így is úgy feszül rajta,pedig nyugalmi állapotban van,basszameg asszem bugyi csere is kelleni fog.A nagy gondolatokból Zac billentett ki.
Zac:Haliey,miért nem veszed fel a telefont?
Haliey:Hmm..?Jaj bocsi,elbambultam.
Zac:Azt látom.-nevetett rajtam-Annyira,hogy azt sem vetted észre,hogy a kezedben rezeg a telefonod.-mutat a kütyüre.-
Haliey:Oh.Bocsika.
Zac:A bocsánat az ráér,de azt hiszem sietni kellene,ketyeg az óra és még sehogy sem állsz.Hahóó,felfogtad?-lóbálja a kezét előttem.-Na meg persze,te vagy a főszereplő.
Haliey: Haladjunk akkor.
Sietve és nevetve egyet a nagy csöndbe futunk be a színházba.Annyira jó érzés volt látni,hogy mindenki készül a műsorra.Bánom,hogy nem nézhettem tovább James-t,de annak örülök,hogy nem vett észre.S,hogy pont annyira távol állt meg tőlem,hogy én még láthattam,de ő engem nem.Ami viszont megrémiszt,hogy mindig is éreztem egy fajta nyugalmat mellette,s vonzalmat iránta.De most minden jött egyszerre,mint egy nyári zápor.Érezni akartam mindenét,a csókját kívántam,s ha becsuktam a szemem,elgondolkoztam,mi mindent tudna velem csinálni.Na persze arról is essék szó,hogy én mi mindent szeretnék.De most nem tehettem ezt meg,túl szép lenne.Most amúgy is a műsorra kell koncentrálni.
----------------------
Készülődés
Az egyik kedvencem a műsor mellett az előkészületek voltak.Ahogyan nevetve,izgulva készül mindenki.Végig néztem az arcokon,s mindenki nagyon koncentrált.Bekapcsoltuk a lejátszási listát,azok a zenék voltak rajta ami a darabban is.A sminkem el is készült,a hajamról ne is beszéljünk,imádtam.A sminkem még csak nagyon alap volt,hiszen a pizsamás jelenettel kezdünk.S este ügye nem nagyon van rajtunk smink,jobbik esetben.Tehát csak az alapozó és az árnyékolások kerültek rám.Majd amikor a buli része jön,a többi réteg is fel kerül az arcomra.A hajam végül marad egész végig vízesés fonásban félig leengedetten.Meg néztük mennyire zavaró-e az,ha nem variálunk a hajammal,elég lesz a szettel majd.S végig táncoltam úgy és élveztem,nagyon.A tanárnő is mondta,hogy jobban illik ez hozzám,s amikor az izzat testemre ráragad,míg táncolok sokkal valósabb.S erotikusabb is,amikor Zacel táncolok,hiszen kitudja majd söpörni a szememből,istenem mennyit nevettünk a próbán ezen.
YOU ARE READING
Mindent amit akarok!!
RomanceHaliey új suliba megy útolsó évre költözés miatt Los Angelesbe.Halieynek semmi kedve nincs a költözéshez mivel belecsöppen valami újba ami nem a megszokott.Minden egy bulis 1hetes kirandulással kezdődik.Vajon megtud bírkozni az akadalyokkal és letud...