Vár a munka

198 7 4
                                    

Megálltam,de ő ugyan úgy közeledett felém én pedig egy lépést hátra léptem,James pedig egy nagyot előre. Csak arra lettem figyelmes hogy ijjedt arcal felém jön és hirtelen.....puff

Haliey:Áu..James szállj le rólam.-Ficánkoltam alatta-

James:Jól vagy?Mutasd magad.-fürkészte az arcomat és aggódó tekintettel körbe nézte azt.Kisöpőrte az arcomból a hajamat,akkor egy kicsit felszisszentem.

Haliey:sssz....ez egy kicsit fájt-Nevettem el magam.

James:Te ezen most komolyan nevetsz?Ezt nem hiszem el.-Nevetett ő is ezen,csak nem értettem miért ijjedt meg?

James lemászott rólam és egy nagyot sóhajtott,fogta a fejét és az oldalára feküdt,megbillentette a fejét és engem vizslatott.

Haliey:Megkérdezhetem miez az aggódó arc és ez a nagy felhajtás?

Én is oldalamra billentem a fejemet a kezemmel támasztottam és elkezdtem én is fürkészni az arcát és mosolyra húztam a számat.Jamesnek tágra nyílt a pupillája én ezen hangosan felnevettem.

Haliey:Figyu válaszolsz nekem?

James:Ő igen persze.Nem vetted észre,hogy a fejed vérzik? Mármint nem sajog vagy hasonlók?

Haliey:Kellett volna?-megfogtam a fejem és éreztem,hogy ilyen ...Ja igen nincs ezen mit szépíteni ez vér. Fel röhögtem és felültem.

James:Te egy bolond vagy.Mi ezen a vicces?Nem fáj?Hiszen vérzik.-ő is felült.

Haliey:De egy kicsit fáj,de mégis mit kéne csinálnom? Bőgni? Vagy hisztizni?Ez csak egy apró karcolás,pikk-pakk helyrehozzuk.Csak hozz nekem egy elsősegély dobozt és segíts nekem.Kérlek.-egy mosoly segítségével kérleltem.

James:Ha ilyen szépen kérsz,akkor nagyon szívesen.-vigyorgott és felállt.

Megkereste a dobozt,leemelte a polcról és nyújtotta a kezét.

James:Gyere,segítek megcsinálni. Ide üljünk le a kanapéra,de addig is becsukom ezt a rohadt ablakot.

Azzal ledobta az ágyra a dobozt és bacsukta az ablakot.Felémnyújtotta a kezét én pedig a lendületesen felkeltemét,természetesen James segítségével. Ahogy felekltem egy nagyot szúrt a fejem és elkezdtem szédülni.

James:Jól vagy?

Haliey:Mondanám,hogy igen,de nagyon sajog a fejem.

James:Gyere üljünk le.-leültetett a kanapéra és ő pedig velem szemben ült le.
Elhiszem,hogy sajog rohadt nagyot koppant a fejed,szerencse,Hogy csak ekkora ütés érte. -mutatott a fejemre.

Haliey:Oke,ne reagáld túl kérlek. A másik anyáéknak egy szót  sem erről,kérlek.

James:Én nem szólok,de szerintem ez a seb árulkodó jegy lesz.És elég ebből a túl sok kérlekezésből.Még a végén azt hiszem,hogy tényleg baj van a fejeddel.

Haliey:Nagyon humoros vagy,csak gyorsan essünk túl rajta aztán mintha mi sem történt volna.

James csak bólintott,de láttam,hogy a mosolyt az arcán próbálja bújtatni. Hát persze nehogy már ebből a mondatból is a lényeget vegye le,hanem kiforgatja. Nem is ő lenne.

Mindent amit akarok!!Where stories live. Discover now