Utazás

265 11 0
                                    

Minden homályos lett ennyire emlékszem,de akkor térjünk vissza az elejére.

Nagyon fájt a fejem és még a szememet nem tudtam kinyitni,de már mindent hallottam. Josh éppen Ethannal veszekedett,hogy mi a franc történt,de én nagyon is emlékszem.Egyet sóhajtottam hátha azzal magamra vonom a figyelmet.

Egyet sóhajtottam hátha azzal magamra vonom a figyelmet

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Siker.Idefigyeltek,de a szemem az még nagyon fájt. Próbálgattam kinyitni a szemeim.

Ethan: Haliey jól vagy?(Aggódó arccal fürkészett,de én még mindig homályosan láttam)

Josh:Ahj....Haliey szívem azt hittem valami bajod lesz,mert 15 perce eszméletlen vagy.Nagyon megijedtünk. Elizabeth már hívott egy orvost hamarosan itt van és megvizsgál.

Lassan próbáltam felkelni sikertelenül.Nagyon fájt a fejem.

Ashley: Haliey vissza kéne feküdnöd.Még nem vagy jól.Várjuk meg a doktort,kérlek.

Haliey: Nekem nem kell orvos jól vagyok.Kutyabajom csak megnéztem egy kicsit közelebbről a padlót.(Nevettem kínomban)

Ethan-Josh: Nagyon nem vagy vicces Haliey.

Haliey: Jaj Ethan csak próbáltam nem savanyú lenni.

Josh:Tessék?(Nézett hol rám hol Ethanra) 

Ethan:Nem így gondoltam,hogy törd össze magad.(Nézett rám dühösen)

Haliey: Jól van,nem az én hibám volt.Nem kell leharapni a fejem így is sajog.(Veszekedtem)

Ethan:Ha egy kicsit óvatosabb lennél nem történt volna meg.(Vágott vissza)

Haliey: Ha nem lenne a barát...

Elizabeth:Itt is vagyunk.(Mutatott rám és a doktor úr rám nézett)

Doktor: Rendben!Akkor kérem menjenek egy kicsit hátrébb.(Hessegette el a többieket)

Haliey: Ki is lehet menni,jól vagyok.(Néztem Ethanra)

Ethan:Azt csak lesheted.(Mondta dühösen és leült egy székre és onnan nézett)

Josh: Elég legyen.(Kiabálta el magát)

Doktor: Látom a kisasszony harcias.Ezek szerint nincs nagy baj.(Mondta mosolyogva)

Meghallgatta a tüdőm,megnézte a szemem stb....mint egy rendes kivizsgálás.Felállt.Azon nyomban Ethan is.

Ethan:Hogy van?(Kérdezte idegesen)

Josh:Nyugi Ethan.

Doktor:A fiatalember a barátja?

Haliey-Ethan:Nem.

Doktor:(Csak nevetett)Rendben van.Nincsen nagyobb baja a kisasszonynak.Nagyon erős,de viszont enyhe agyrázkódás.Szóval jobb lenne,ha egy-két napig nem nagyon erőltetné meg magát,mert nagyobb baja is lehet ennél.

Mindent amit akarok!!Where stories live. Discover now