Hálaadás avagy Karácsony

239 8 0
                                    

Azt hiszem kitettem magamért és normálisan felöltöztem ahogyan anyáék kérték.Nekem ehhez semmi kedvem és semmi erőm,de azóta amióta Ridley csókolóztunk,mintha más ember lennék vagyis annak érzem magam.Már nem sok idő volt és halottam valakik csöngetnek.Mivel elég nagy belépőt akartam ezért úgy gondoltam addig nem megyek le amíg anyuék nem szólnak.Semmi kedvem nincs nézni a hülye arcukat meg a kisfiuk arcát.De ahogy erre gondoltam rögtön szólalt.

Anya-Apa:Kislányom gyere le,kérlek.

Milyen kedvesek és nyugodtak,mintha hirtelen máshova csöppentem volna.Hát akkor menyünk.Azzal szép lassan lementem a lépcsőn és addig szét néztem.Láttam anya eléggé kitett magáért.A terítéssel és a főzessél egyben.És azt is,hogy ők milyen elégedettek.Hát sajnos ez nem nagyon lesz így. Igazából nem akarok velük kicseszni csak igazat mondok,ha a céggel kapcsolatban kérdeznek.Anyáék is nagyon jól tudják nincs kedvem itt lenni és erről csevegni.

Apa:Kislányom nagyon csinos vagy.(Adott egy puszit)

Haliey:Köszönöm(mosolyogtam)

Anya:Akkor bemutatom a cég társainkat.Mrs.Samanta és Mr.Derek.

Haliley:Örvendek.

Mosolyogva kezet fogtam velük.

Samanta:Nyugodtan tegezz minket.(Mosolygott)

Haliey:Rendben.Köszönöm.

Szép nő volt nem mondom,olyan csinos mint anya és körülbelül egy idősek lehettek.Ahogyan apa és Derek is.

Anya:Akkor foglaljatok helyet.

Mutatott az asztalra.

Samanta:Azta nagyon kitettél magadért.Elnézést,hogy a fiam késni fog,de tudja ő is kamasz még és épp egy céges dolgot intézett el,de még beugrott a barátaihoz és mivel nagy a torlódás késni fog pár percet.

Anya:Köszönöm kedves vagy.Semmi baj.Akkor a fiatok nagyon benne lehet a munkába.

Derek:Ez így van még csak 19 éves,de már most szereti és nagyon sokszor ő intéz egyedül dolgokat.Hiszen pár év múlva neki ezt kell csinálni,mert át veszi a céget.Vagyis a nagy részét ő fogja irányítani.Haliey azt hiszem veled egy idős igaz?Te hogy állsz a céges dolgokkal?Majd a fiammal fogja vezetni,milyen jó nem?

Igen valahogy sejtettem,hogy ez a kérdés elő fog jönni,de ilyen hamar?Ez így nem olyan mókás.Letettem a poharat és válaszoltam.Anyáék már válaszolni akartak helyettem,mert tudták őszinte vagyok egy kis bunkóssággal.

Haliey:Én 18 éves vagyok én még nem végeztem csak most fogok.És ahogyan anya is mondta nagyon büszkék lehetnek a fiára.De én nekem igazából más terveim vannak a közel jövőben.Szóval nem fogom át venni anyuéktól a céget.Ezért sajnos kétlem.

Anya:Haliey.

Samanta:Semmi baj,hagyd csak még kamasz nem tudja mi lesz később.A fiam is ilyen volt akkoriban.De végül ezt csinálja amit szerettünk volna.

Haliey:Bocsánat,hogy ilyen vagyok.És sajnálom anyáékat mindig mondják,hogy majd ezt kell csinálnom,de én nem akarom.Mindig is segíteni fogok anyuéknak,mint eddig.De ezt életem végéig nem tudnám csinálni.

Samanta:Értem.Mondta Sara,hogy kis makacs vagy még és vannak elképzeléseid.De remélem ez nem így lesz végül hanem a cégünk tagja leszel,hiszen nagyon ügyes vagy már most pedig alig ismered a céget.

Derek:Jól mondja a feleségem.Olyan dolgokkal elő álltál amit még a mostani gyakornokok sem tudnak,pedig ők már képzettek és nem kamaszok,mint te.Vannak olyan termékek amit te magad terveztél és befutó lett.Nem is értem mi mást szeretnél ez helyett csinálni.Mi érdekel téged?

Mindent amit akarok!!Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora