Ismeretlen

158 3 4
                                    

Elállt az utamból,Mint egy úriember és nyitottam az ajtót amikor valakivel egyszerre fogtuk meg a kilincset.

Haliey:Ki a fene.-hirtelen hátráltam egy két lépést és berontott egy kedvesnek tűnő,szőke,De igazán csinos lány.

James:Ó szia Heléna,de rég nem láttattalak te itt?-két puszival köszöntötték egymást én még vártam,hogy távozhassak.

Heléna:Szia James. Anyukád nem mondta,hogy jövök?Nemrég szált le a repülő gépem,siettem ahogyan tudtam. Még le sem pakoltam,egyből idejöttem.- Nevetett kedvesen és rám tekintett.-Be sem mutatód nekem a barátnődet.

James ezen csak nevetett.Hát hogyne,mert ez annyira vicces,tényleg.

James:Heléna ő itt Haliey.

Haliey:És nem a barátom,Már foglalt vagyok.

Heléna ezen csak fel kacagott egyet és kezét nyújtotta.

Heléna:Heléna vagyok James unokanővére.

Ja,így már más.Nem is értettem ezt az egészet,na de mindegy is.

Haliey:Haliey és az egyik cég tulajdonosának a lánya.

Heléna:Ne aggódj mindent tudok. -Rátette a vállamra a kezét.-Tudom nem olyan egyszerű ennek a fiúnak a menyasszonya lenni,de nem olyan rossz ám.Rengeteg lány odavan érte,csak úgy botladoznak,ha meglátják az unokaöcsémet.

Haliey:Na igen,azt vettem észre.Felőlem botladozhatnak,nem szeretném,ha bármi közöm is legyen ehhez a fiúhoz-mutatok Jamesre-Csak munkatársak vagyunk.

Heléna:De ugye tudod,hogy ez nem működik igy,ahogyan te ezt elmondtad és elképzelted a kis fejecskédben?

Jamesre néztem és láthattam ahogyan csak takarja kezével a mosolyát,és ebbe szerelmesek?Ezért vannak oda,amikor még komoly sem tud lenni ilyen helyzetben?Hát persze,hogy nem,hiszen minden ami itt megy az ő javára billen.Egyenlőre.!

Haliey:Én értem a ti helyzeteteket is,de amit valaki nem akar azt nem lehet ráerőszakolni.Mondtam már,hogy van pasim,ami igaz lehet nem örökké tartó,de sosem lehet tudni.S ha nem is lenne az,az nem azt jelenti,hogy egyenes úton Jameshez futok.Ki tudja addigra James is talál magának egy lányt,még csak 19 éves mit akartok tőle?Nem is ismer....És én nem fogom a céget vezetni,én táncos leszek.Nem is értem miért nem lehet ezt felfogni.Te viszont-Mutatok a srácra-Ne a szüleid miatt tedd amit tenned kell vagyis mait elvárnak tőled,hanem magad miatt,ne hagyd magad irányitani.Nem vagy te olyan hülye...vagyis nem gondolnálak annak.Én sem fogom feladni az álmomat,s remélem ezt mindenki felfogta.

Azzal a lendülettel kinyitottam az ajtót és elmentem,meg sem várva válaszukat.Azt észre vettem,hogy nem gondolták volna a kirohanásomat,de remélem megértették a lényeget.S azt is remélem,hogy James észhez tér,nem én kellek neki,csak élvezi a helyzetet és ez csak vágyakozás felém.Én is szeretem azt amit nem kaphatok meg,de ha én belemennék mocskos kis dolgaiba,akkor megunna és menne tovább egy másik cukorfalatra.Tudom,ha vissza pörgetem az időt akkor én is kikeltem magamból és azon gondolkodtam,hogy beleszerettem és milyen jó lenne,ha vele élhetném le az életemet,de nem-nem ez még viccnek is rossz.Bennem is túl sok hormon terjeng,s meg kell ezt fékeznem.Nekem ott van Radliey,tényleg még fel sem hivtam.Siettem az irodámba vissza,hogy rendbe tegyem magam.Nem akartam,hogy anyuék igy lássanak meg.De mikor benyitottam az irodámban,anyáékkal láttam magam szemben.

Mindent amit akarok!!Where stories live. Discover now