45K olmuşuz~ ❤
Hepinize çok teşekkür ederim bebeklerim 😘
Satır arası yorum yaparsanız sevinirim;)
İyi okumalar 💕 💞
🐰 🐥 🐰 🐥
Jungkook her zamanki gibi giyinmiş bebeğini bekliyordu. Şimdi onunla birlikte film izlemek ya da yatakta oynaşmak varken işe gidiyor olmak kanına dokunuyordu. Onu tek mutlu eden aynı zamanda tedirgin eden ise Jimin'in onunla gelmesiydi. Mutlu olmasının sebebi Jimin hem yalnız kalmayacak hem de yanında olacaktı. Tedirgin olmasının sebebi ise Jimin oraya gelirse bazı uçkur düşkünü puştların -o böyle söylüyordu- Jimin'e bakacak olması ve Jimin'in kalçası yüzünden rahat olamaması olacaktı.
İç çekip aynadan saçlarını düzeltiyordu. Merdivenden gelen adım sesi ile oraya döndü ve sevgilisine baktı. Son iki basamak kala atlayan minik beden kıkırdayıp büyük olana ilerledi.
Kaşları çatılmış bedeni görünce şaşırdı. Sevgilisi niye ona böyle bakıyordu ki? "O şort çok kısa değil mi bebeğim?"
Jimin duyduğu cümleyle sevgilisinin neden öyle baktığını anlamış ve gülümsemişti. "Yoo gayet güzel Kookie~"Jungkook iç çekip minik bedeni kucakladı. Jimin anında bacaklarını Jungkook'un beline doladı. "Ama herkes sana bakar ya" Jungkook'un dudak büzmesi ile Jimin gülümseyip küçük bir öpücük bıraktı ince dudaklara. "Sen de çok yakışıklısın... Her gün kim bilir kaç kız geliyor sana yavşıyor ben bir şey demiyorum ama Bay Jeon..."
Jungkook sevgilisinin ona hitabını duyunca sırıttı. " Demek Bay Jeon öyle mi küçük prens?"
"Öyle" Jimin kararlı bir şekilde başını sallayıp onayladı. Jungkook ise sevgilisinin yaptığı ile omzunu hafifçe ısırmış ve mükemmel bir çığlık kazanmıştı. "Yavaş Kook" Jungkook zaferle gülüp Jimin'in minik burnuna bir öpücük kondurdu.
"İşte şimdi oldu kkkk~ Ayrıca sen Bay Jeon diyince libidom yükseliyor "
Jimin kaşlarını çatıp kaslı bedenin omzuna yumruk attı. "Sapık.."
Jungkook gülümseyip sevgilisini kucağından indirdi ve ayakkabılarını giyindi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Beautiful Babe {JIKOOK}
FanfictionPark Jimin instagramda ünlü feminen bir erkekti... Jeon Jungkook ise instagramda dövmeleri ile tanınan bir dövme tasarımcısı... Peki Park Jimin'in bir gün dövme yaptırmak istemesi sonucu kendisine Jeon Jungkook'un adresi verilirse ve bu iki genç erk...