Neredeyse 30K olduk, çok hızlı büyüyoruz sizleri seviyorum.💋
Satır arası yorum yaparsanız sevinirim;)
İyi okumalar 💕 💞
🐰 🐥 🐰 🐥
Jungkook tatil planını 1 haftalık ayarlasa da bu hafta stüdyoya çok fazla randevu alındığını ve hyunglarının yetiştiremediğini öğrenince mecburen 4. gün geri dönmüşlerdi.
Döneli 6 gün olmuştu ve Jungkook 6 gündür sadece çalışıyordu. Bu dövme ve piercing merakı nerden geldiyse Jungkook bu altı günde bel ağrısından ölü gibi hissediyordu.
Bu akşam ise ne kadar sevgilisinin evine gitmek istese de çok yorgun olduğu için ve kendi evi daha yakın olduğu için evine ilerledi. Salak gibi arabasını almamıştı ve saat geç olduğundan otobüsler de geçmiyordu.
20 dakikalık yürüyüşün ardından sonunda evine gelince duş almış ve kendini yatağa atmıştı. Ne zaman uyuduğunu hatırlamıyordu.
🐰 🐥 🐰 🐥
Sabah erkenden kalkmıştı. Lanetler ederek yataktan kalktı. Elini yüzünü yıkayıp hızlıca aşağı indi. Üşengeçliğinden dolayı kendine ramen yapıp salona geçti. Televizyondan rastgele bir kanal açıp izlemeye başladı. İzlerken bir yandan rameni yiyordu.
10 dakika sonra telefonundan gelen bildirim sesi ile eline alıp ekrana baktı. Mesaj atan kişiyi görünce gülümsedi. Minik sevgilisini çok özlemişti. O tatilden sonra yüz yüze gelememişlerdi. En fazla ya mesaj ya da aramalar sayesinde görüşebilmişlerdi.
Minik Çiçeğim 🌺 :
Sevgilim~
Seni çok özledim😣
Kaslı sevgilimm👅 :
Ben de seni çok özledim bebeğim😟
Minik Çiçeğim 🌺 :
Bugün yanıma gelsen olur mu?
Kaslı sevgilimm👅 :
Gelmeye çalışırım...
Aslında bugün tatil ama randevu alan olursa
yine gitmek zorunda kalabilirim...Minik Çiçeğim 🌺 :
Offf...
O zaman ben sana göstermediğim o
kıyafetleri şimdi giyinip atayım.Bugün onları sana göstermek istemiştim.😳
Kaslı sevgilimm 👅:
Tanrım...
Şansımı sikeyim gerçekten ya😠
Neyse bebeğim...
Ben bekliyorum at sen.
Minik Çiçeğim 🌺 :
Kookie~ Kkkk
Çok tatlısın😍
Cidden çok özledim ama beeen...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Beautiful Babe {JIKOOK}
FanfictionPark Jimin instagramda ünlü feminen bir erkekti... Jeon Jungkook ise instagramda dövmeleri ile tanınan bir dövme tasarımcısı... Peki Park Jimin'in bir gün dövme yaptırmak istemesi sonucu kendisine Jeon Jungkook'un adresi verilirse ve bu iki genç erk...