~5~

9.8K 547 344
                                    

Yazarın ağzından
Jimin Jungkook'un sözünden sonra baktığı gözlere dalmış daha sonra kendini toplayarak kendine gelmişti.

"Ee tabi, bir Park Jimin çok bulunmuyor."

Jungkook duyduğu cümleyle kahkaha atmış ve Jimin'in yanağını okşamıştı.

" İstersen dövme yapmaya başlayalım çünkü git gide geriliyorsun. Dövme yaparken de sohbet edebiliriz."

"Olur tabi de bir şey sormak istiyorum."

"Sor bakalım."

"İçerde iki dövmeli adam vardı geniş omuzlu olan biraz ürkütücüydü de onlar kim?"

"Ürkütücü mü?"

Jimin bir çocuk gibi başını sallayınca Jungkook ikinci kahkahasını bıraktı odaya. Jimin ise kollarını önünde bağlamış kaşlarını çatarak bakıyordu.

"Ne var komik mi?"

"Ah hayır tabiki. Sadece Seokjin hyungu ürkütücü bulman değişik geldi."

"Hmm... Peki kim onlar?"

"Onlar benim hyunglarım. Seokjin ve Namjoon hyung. İkisi sevgili ve burayı kurmam için bana en çok destek veren kişiler."

"Bu çok güzel. Yani seni destekleyen birilerinin olması... Başlayalım mı artık?"

Jimin'in ağzından

Eteğimin uçları ile oynayarak sorduğum soruyu geciktirmeden onaylamıştı. Dövme koltuğuna oturduğumda koltuğu biraz geriye yatırdı. Yaptıracağım dövmeyi daha önce attığım için telefonundan açıp kenara koydu. Ellerine lateks eldivenleri geçirdikten sonra bir müddet tereddütle yüzüme baktı ardından ise sonunda ağzındaki baklayı çıkararak konuştu.

"Şeyy Jimin-ssi rica etsem sweatini çıkarır mısın."

Başımla onaylayarak üstümü çıkardım. Gözlerinin birkaç saniye göğsümün altındaki 'NEVERMİND' dövmesine kaydığını farkettiğimde ben de aynı yere baktım.

"Bir dövmen olduğunu düşünmemiştim."

"Bazı sebeplerden dolayı yaptırma gereği duydum."

"Özel değilse sebebini öğrenebilir miyim? Bu arada başlıyorum yapmaya, canın çok acırsa söyle tamam mı?"

"Hmhm... Bu arada çok özel bir şey değil. Gördüğün üzere ben feminen bir erkeğim. Bu şekilde yaşamaya başladığım ilk zamanlarda birçok kişi tarafından ezildim ve dışlandım. Sürekli moralim bozuluyordu.
O zaman yanımda sadece bir arkadaşım vardı. Taehyung... O bana hep 'Boşver Jimin. Kafana takma. Üzülme.' gibi şeyler söylerdi. Ben de bu söz hep beynimde yankılansın diye bu dövmeyi yaptırdım."

"Bence bu gayet özel bir sebep Jiminie. Ama arkadaşın Taehyung doğru söylemiş. Boşver. Boşver ki hayatında dar zihinli insanlara yer kalmasın."

"Haklısın..."

Sessizce dövmeyi yapmaya devam ediyordu. Ben de bu fırsattan yararlanarak yüzünü incelemeye başladım. İnce dudakları, dudaklarının altındaki beni, biraz büyük ama yüzünü kötü göstermeyen burnu, boncuk gibi gözleri, yanağında bulunan minik ama onda güzel duran minik yara izi ve tavşan dişleri...

Onu incelememi derin sesiyle bölerek girdiğim transtan beni çekip çıkarmıştı..

"Ne iş yapıyorsun Jimin?

"Dans eğitmeniyim ama arada modellik de yapıyorum."

" Bu harika... Danslarının türü ne?"

"Genel olarak Modern... Bale vs. İstersen bir gün seninle dans stüdyoma gidebiliriz. Hm?"

"Bunu çok isterim."

Verdiği cevap ile gülümserken aniden canım acımasıyla dişlerimin arasın san tıslar gibi bir ses çıkarmıştım.

"Çok özür dilerim. Biraz daha dikkatli olurum."

"Önemli değil."

Bir süre sonra dövmeyi bitirince üzerine bantı yapıştırıp kalkmama yardımcı oldu ve sweatimi uzattı. Giyindikten sonra ayağa kalktım ve yanına geldim.

"Teşekkür ederim Jungkook-ah. Borcum ne kadar?"

"Bu sana ufak bir hediyem olsun Jiminie. Tanışma hediyesi..."

"Ama olmazki~. Benim de sana bir hediye borcum var o zaman."

"Sorun yok zamanımız çok nasılsa. Ödersin bir gün."

Gülümsedim ve içimdeki isteği bastıramayarak sordum.

"Jungkook-ah bir fotoğraf çekilelim mi?"

"Tabii ki."

Telefonumu çıkarıp ön kamerayı açtım ve ve açıyı ayarlayarak fotoğrafımızı çektim.

"Her şey için teşekkür ederim. Benim artık gitmem gerekiyor."

"Biraz daha kalsaydın ama~"

"Başka bir zaman gelirim olmazsa olur mu?"

"Tamaaaam, kendine iyi bak o halde."

"Sen de kendine iyi bak..."

Dayanamayıp parmak uçlarımda yükselerek Jungkook yanağındaki yara izinin üzerine minik bir buse kondurdum.

"Görüşürüz Kookie~"

Veda ettikten sonra hızlı adımlarla stüdyodan çıktım.

Jungkook'un ağzından

Koşarak çıkan Jimin'in arkasından seslendim.

"Hediye borcun kalmadı Jimin-ssi!!"
"Çünkü bu aldığım en güzel hediyeydi..

🐰🐥🐰🐥

Umarım bu bölümü beğenmişsinizdir.

Size ufak bir soru sormak istiyorum. Şimdi kitabımızda bir yan çiftimiz var; Namjin

İkinci yan çifti siz en çok hangisini isterseniz onu yapmak istiyorum.

Taegi
Vhope
Sope

Bunlardan birini seçip yorumlara yazarsanız sevinirim.

İyi okumalar 💕

My Beautiful Babe {JIKOOK}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin