Yazarın ağzından
Jimin Jungkook'un bahsettiği caddeye girdiğinde adımlarını yavaşlattı. Sakin ve tereddütlü adımlarla caddenin kaldırımında ilerledi. Bir yandan da yan caddenin iki tarafına dizilmiş mağaza ve stüdyoları inceliyordu. Aradığı stüdyoyu görünce duraksadı. Usulca kapıya yaklaştı. Derin bir nefes alıp kapı kolunu tutarak aşağı indirdi. Önce hafifçe kafasını içeri uzattı. Loş ışıklar ile aydınlatılmış ortamı görünce kapıyı ittirip bedenini de içeri kaydırdı. Etrafına bakarak herhangi birini arıyorken sağ tarafından gelen yüksek sesle irkilerek bir kaç adım geriledi.
"Selaaaam"
Jimin'in ağzından
Duyduğum ses ile irkilmiştim. Kafamı çevirdiğimde geniş omuzlu bir erkek ile burun buruna geldim. Çığlık atarak geri çekildim.
" Hayatım niye çığlık atıyorsun? Ah tabi sen de cazibeme karşı koyamadın değil mi? Bir kere de Seokjin oppaa diye bağır da biraz egomu tatmin edebileyim."
Karşımda benden daha uzun geniş omuzlu adının Seokjin olduğunu varsaydığım adama far görmüş 'civciv' gibi bakıyordum.
"Şey... Ben anlamadım..."
"Sevgilim çocuğu korkutuyorsun"
Bu sefer sol tarafımdaki koltuklardan gelen ses ile oraya baktım. Kocaman gamzeleri olan bir adam koltuklarda oturmuş gülümseyerek bize bakıyordu.
"Tamam sevgilim...Sen de kusura bakma tatlım korkutmak istemedim."
"Önemli değil. Ben Jeon Jungkook'un müşterisiyim... O nerede acaba?"
"Sen Jimin misin?"
Gamzeli olan çocuğun sorduğu soruya kafamı onaylarcasına sallayarak cevap verdim. Yanıma gelerek konuşmaya devam etti.
"Gel hadi. O da yan odada seni bekliyordu."
Birlikte yan tarafa geçtik. Kapıyı açarak içeri baktı. Bende kenarda bekliyordum.
" Jungkook misafirin geldi."
Kenara çekilerek geçmem için yol verdiğinde teşekkür ederek içeri girdim.
Kafamı kaldırdığımda gördüğüm beden ile yutkunamadım.
"Selam güzelim""Selam"
" Gel otur hadi"
Yanıma gelerek belimden tuttu ve koltuklara yöneldi. İstemsizce eteğimi düzelttim ve birlikte koltuğa oturduk.
"Bir şey ister misin?"
"Hayır"
"Tamaam... Nasılsın dünden beri?"
" İyiyim... "
" Çok sessizsin bir sorun mu var?"
"Off... Ya aslında... Kook, ben çok korkuyorum. Fazla acımaz değil mi?"
" Çok acımaz Jiminie, ama olur da acırsa elimi sıkarsın tamam mı?"
"Hmhm~ şey bu arada beklediğimden daha da yakışıklısın."
Kızararak söylediğim cümleden sonra kıkırdayarak gözümün önündeki bir saç tutamını kulağımın arkasına ittirdi. Avucunu yanağıma yerleştirip baş parmağı ile okşadı.
"Sen de bir fotoğrafın ile yetinemeyip sürekli yanımda kalmanı isteyeceğim kadar güzelsin."
🐰🐥🐰🐥
Başlasın flörtlerr😌
İyi okumalar 💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Beautiful Babe {JIKOOK}
Hayran KurguPark Jimin instagramda ünlü feminen bir erkekti... Jeon Jungkook ise instagramda dövmeleri ile tanınan bir dövme tasarımcısı... Peki Park Jimin'in bir gün dövme yaptırmak istemesi sonucu kendisine Jeon Jungkook'un adresi verilirse ve bu iki genç erk...