79K 🎊🎊
Çoook güzel büyüyen bir kitap oldu...
Satır arası yorum yaparsanız sevinirim:)
İyi okumalar 💕
🔥SMUT🔥
🐰 🐥 🐰 🐥
"Bir daha gelin olur mu? Özlüyorum sonra ben."
"Geliriz baba~ Merak etme"
Baekhyun ve Chanyeol oğullarına sarılmış ve ardından Jungkook'a da sarılıp yolcu etmişlerdi. İkili arabalarına biner binmez Jungkook rahatlama ile geriye yaslanmıştı.
Jimin onun bu haline gülüp yanağını okşadı. "Sen biraz fazla mı stres yaptın bebeğim?"
Jungkook yanağındaki eli tutup öperek gülümsedi. "Chanyeol baban biraz fazla dikkatli bakıyordu. Gerildim"
Jimin dudaklarını büzüp mırıldandı. "Fazla korumacı o... Hep öyleydi."
"Korumacı olmakta haklı... Hem güzel bir eşi var hem de mükemmel bir oğlu var. Ben olsam ben de korumacı olurdum ama ister istemez insan geriliyor. Ayrıca babanların hikayesi çok hoşuma gitti. "
"Kook~ çok tatlısın aşkım. Dediğin gibi benimde çok hoşuma gidiyor. "
Jungkook gülümseyip büzüşüp duran dudakları öptü. Karşılık alması ile öpücüğü kesmeden gülümsemişti. Jimin kollarını dövmeli bedenin boynuna dolarken Jungkook gecikmeden miniğini kucağına aldı.
Dar alanın verdiği avantajla vücutları birbirine yapışmış adeta bir bütün olmuşlardı. Bu da sabahtan beri zor durumda olan Jungkook'u iyice delirtmişti. Ensesinde gezinen minik parmaklar hem huylandırmış hem de kucağındaki bedenin alt dudağını dişlemesine sebep olmuştu.
Jimin inleyip kucağında olduğu bedene olabilecekmiş gibi daha da yanaşmıştı. Jungkook arabada olduklarının farkına varınca ıslak bir sesle dudaklarını ayırmıştı.
Jimin yaramaz bakışlarla sevgilisine bakıp şişmiş ve iyice dolgun olan dudaklarının üstünde dilini gezdirmişti.
"Yaramaz bebek~"
Minik beden kıkırdayıp başını sevgilisinin omzuna koydu. "Bebeğim~ gitmemiz lazım. Evde bol bol kucağıma alırım seni"
"Söz mü?"
"Söz aşkım"
Jimin gülümseyip sevgilisinin boynuna minik bir öpücük kondurmuş ve kucağından kalkıp yan koltuğa geçmişti.
Jungkook önce Jimin'in ardından da kendi kemerini takmış ve ardından arabayı sürmeye başlamıştı.🐰 🐥 🐰 🐥
İkili artık ses gelmişler ve rahat bir şekilde oturmuş dizi izliyorlardı.
Jimin canının çikolata çekmesi ile ayağa kalktı."Ne oldu aşkım?"
"Mutfağa gideceğim, çikolata var mı diye bakacağım."
Jungkook başını sallayıp anladığını belli ederken Jimin mutfağa girmişti. Bütün dolapları tek tek karıştırmaya başladı. Çikolata bulamayınca dudak büzüp geri salona dönmüş ve eski yerine oturmuştu.
Jungkook bakışlarını sevgilisine çıkarmış, önce büzüşmüş dolgun dudaklara ardından da minik gözlere bakmıştı. "Bulamadın mı bebeğim?"
"Hayır bitmiş." Jimin çatık kaşları ile adeta bir bebek gibi şikayet etmişti. Jungkook onun bu haline gülüp ayağa kalktı.
"Ben gidip alayım sana. Bekle tamam mı?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Beautiful Babe {JIKOOK}
FanficPark Jimin instagramda ünlü feminen bir erkekti... Jeon Jungkook ise instagramda dövmeleri ile tanınan bir dövme tasarımcısı... Peki Park Jimin'in bir gün dövme yaptırmak istemesi sonucu kendisine Jeon Jungkook'un adresi verilirse ve bu iki genç erk...