~44-M~

2.4K 164 108
                                    

Buraya bölüm yazmayı çok seviyorum ama bitecek olması gerçeği beni üzüyor  :(

Satır arası yorum yaparsanız sevinirim:)

İyi okumalar 😘

🔥SMUT🔥

🐰 🐥 🐰 🐥

Namjoon telefonundan gelen bildirim sesi ile telefonunu açıp gelen mesaja tıkladı. Kaşları çatık bir şekilde mesajı okuduktan sonra arkadaşlarına döndü. "Taehyung'un bir işi çıkmış ve aniden girmesi gerekmiş... Öyle diyor."

"İşi mi çıkmış? Bu saatte mi?" Jimin şaşkınlığını belli eden ses tonuyla sordu. Taehyung'un bu saatte ne işi olabilirdi ki? Ayrıca bugünkü buluşmaları için çok hevesliydi.

"Belki de yapması gereken bir şey olduğu gelmiştir aklına bebeğim. Yarın konuşursun onunla olur mu? Hem senden saklamaz o bir şey olsa da."

Jimin iç çekerek başını sallamış ve elindeki viskiyi bir dikişte bitirmişti. Aniden içmek başını döndürse de bu hissi seviyordu. Birkaç bardak daha içmelerinin ardından elleri yerinde durmuyordu artık. Jungkook'un baldırını okşuyor, ellerini yukarılara götürüp yavaşça hareket ettiriyordu.

Jungkook geriye yaslanmış, hafif çakır keyif haliyle sırıtarak sevgilisini izliyordu. Vücudunda gezinen ellerden gayet memnundu.

"Dans edelim Kook~"

"Gel aşkım, dans edelim" Jungkook ayağa kalkarken arkadaşlarına baktı. Onlar da kendi halinde eğleniyorlardı.

Kendi halinde eğleniyorlardan kastı, Seokjin'in Namjoon'a sürtünmesi ve Hoseok ile Yoongi'nin kucak kucağa sohbet etmesiydi.

Başını iki yana sallayarak gülmüş ve minik sevgilisinin kendini çekiştirerek, dans eden insanların arasına götürmesine izin vermişti. Kalabalığa girdikleri anda, istemsizce kolunu minik bedenin beline sarmıştı.

Jimin arkasında kendisine yaslanan bedeni hissedince gülümseyip başını geriye atmış, sevgilisinin omzuna yaslamıştı. Hafifçe sallanarak dans ederken, vücudunu sevgilisine çevirip ellerini kaslı omuzlara koydu.

Jungkook kollarını ince bele sıkıca sararak vücutlarını birleştirmişti. Müziğin ritmine uygun olarak oldukları yerde dans ediyorlardı. Dansları ise sadece, vücutlarının birbirine sürtmesine izin vererek hareket etmekti.

Hareketli müzik yerini daha slow ve daha erotik bir müziğe bırakınca, Jimin gülümseyip ince dudaklara yapıştı. Onca insanın ortasında hiçbir şeyi umursamadan dans edip öpüşüyorlardı.

Öpücükleri gittikçe derinleşirken, Jimin geri çekilip arkasını döndü. Sevgilisinin ellerini tekrar belinde hissederken minik ellerini, büyük ellerin üstüne koyup dolgun kalçalarını sevgilisinin penisine sürttü.

Jungkook kumaşların üstünden kendisine sürtünen sevgilisine bakıp minik bir küfür mırıldandı. İnce beldeki ellerinden birini dolgun kalçalara götürüp sıktı. Jimin inleyip başını az önceki gibi geriye atarak sevgilisinin omzuna yasarken, kalçasıyla sertleşmeye başlayan penisin üzerinde bir daire çizdi.

"Sikeyim Jimin... Rahat dur güzelim."

"Durmayacağım~ Seni istiyorum Kook~"

Jimin nefesini kaslı bedenin kulağına vererek konuşunca, Jungkook için kendini tutmanın bir anlamı yoktu artık.

Sevgilisini kendine çevirip kucağına alırken hızla üst katlara ilerledi. Jimin kıkırdayıp başını dövmeli boyuna gömdü. Jungkook oda anahtarlarından birini alıp ilerledi.

My Beautiful Babe {JIKOOK}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin