~20~

5.3K 341 235
                                    

17K olunca yazacağım dedim ve yazdım 😉

Teşekkür ederim bebeklerim 😘

Satır arası yorum yaparsanız sevinirim;)

İyi okumalar 💕 💞

🐰 🐥 🐰 🐥

"Jungkook... geri mi dönsek?"

Jimin ve Jungkook yaklaşık 1 saat süren araba yolculuğundan sonra nihayet Jungkook'un annesinin evine gelmişlerdi.

Şimdi ise Jimin kapının önünde Jungkook'un elini sıkıca tutmuş geri dönme planları yapıyordu.

"Sevgilim ne konuşmuştuk ama..? Dert edecek bir şey yok.."

"Off tamam..."

Jungkook gülümseyip kollarını minik sevgilisinin ince beline sardı. Jimin de ellerini kaslı bedenin omuzlarına koyup dudak büzerek alttan bir bakış attı. Sevgilisinin içinin nasıl eridiğini bilmeden...

"Şans öpücüğü ister misin miniğim~ hm?"

" Evet Kookie~ Lütfen.."

Jungkook tavşan dişlerini belli edecek şekilde gülerken ağzından çıkan kıkırdamasına engel olamadı. Jimin'in belindeki kollarını sıkılaştırdı ve ince dudaklarını dolgun dudaklar ile birleştirdi.

Kısa bir öpücükten sonra Jimin sarhoş bir gülümseme ile ayrıldı sevgilisinin dudaklarından. Birkaç dakikalık duraksamanın ardından derin bir nefes alıp kapıyı çaldılar.

Kapı anında açılırken karşılarına tatlı, aynı Jungkook gibi büyük gözleri olan ve Jungkook'tan oldukça kısa bir kadın çıktı.

" Ah bebeğim... Sonunda gelebildiniz."

Kadın anında oğluna sarılırken Jungkook bir kolu ile annesini sarıp boştaki eli ise hala Jimin'in elini tutuyordu.

" Hayırsız çocuk insan biraz annesinin yanına gelir.."

" Üzgünüm anne bundan sonra daha sık gelmeye çalışacağım."

" Öyle yapacaksın tabi.."

Jungkook'un kollarından sıyrılarak Jimin'in önüne geldi minyon kadın.

" Ay bebeğim sen de hoşgeldin."

Jimin beklemediği bir anda etrafına dolanan kollarla Jungkook'a bir bakış atmış aldığı onay ile o da sevgilisinin elini bırakmadan kadına sarıldı.

"H-hoşbuldum efendim."

Titrek bir sesle söylediği cümleden sonra kadın ayrılıp yanaklarını sıktı.

" Ay Jungkook... Çok tatlı ya."

Jimin bir yandan gülerken bir yandan da sevgilisine beni kurtar bakışları atıyordu.

" Anne hadi içeri girelim artık.!"

" Aaa unuttum bir an pardon. Hadi geçin içeri."

Hep birlikte içeri girmişlerdi. Annesi direk salona geçerken Jimin ve Jungkook terlik giyiniyorlardı.

" Bak sana demiştim. Korkacak bir şey yok.."

" Ah evet öyle... Sanırım gereksiz stres yaptım."

Jungkook minik sevgilisinin boynuna aynı onun gibi minik bir buse kondurdu.

"Hadi sevgilim içeri girelim."

"Elimi bırakma ama... Olur mu?"

"Olur minik bebeğim olur."

İkili el ele içeri girmiş ve aynı Jungkook'un annesi gibi koltuklara oturmuşlardı.

" Eee Jimin nasılsın?"

"İyiyim efendim siz nasılsınız? "

"Ben de iyiyim tatlım... Bu arada adım Sun hee, bu cibiliyetsizin annesiyim."

" Anne ayıp oluyor."

" Yoo hiçte olmuyor konuşuyoruz işte Jiminciğimle."

"Of ya."

"Of deme anneye!!"

Jimin olanları izlerken bir yandan kıkır kıkır gülüyordu. Jungkook annesinin yanında gerçekten inatçı bir çocuğa dönüşüyordu.

Bayan Jeon, Jimin'i öyle görünce gülümsedi.

" Hadi bakalım civciv, yemek yiyelim şu yanaklarını seveyim biraz daha kkkkk"

Hepsi birlikte masaya oturup güzel bir akşam yemeği yemişlerdi. Daha sonra ise birer fincan kahve ile salona geçip sohbet etmeye devam ediyorlardı.

"Jimincim bir gün güzel bir alışveriş yapalım kuzum olur mu? "

" Tabii efendim, çok sevinirim.."

" Aaa efendim demek yok, anne de yavrum. Sen artık oğlumsun benim."

"Peki efendim"

"Yahu ne dedim ben az önce.."

" Ay pardon efe- anne"

"He şöyleee~ Bir de bu cibiliyetsizi de arada buraya getir..."

"Kkk~ Getiririm."

Jungkook gülümseyerek Jimin'e bakıyordu. Sevgilisinin bu halleri onu deli ediyor adeta kalbi maratona koşuyordu.

Günün sonunda ikili Jungkook'un evine gelmişti. Jimin kendi kıyafetlerinden birkaç şey giyinip bacaklarını Jungkook'a doğru uzattı.

Bir iki fotoğraf çektikten sonra birini instagramda paylaşıp sevgilisinin kucağına çıkıp sıcak göğsün üstünde uykuya daldı...

🐰 🐥 🐰 🐥

🐰 🐥 🐰 🐥

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

367.981 kişi beğendi.

pjmin
Mükemmel bir gün geçirdim. Jungkook'un annesi çok tatlıydı~☺😚

(yorumlar kapatılmıştır. )

🐰 🐥 🐰 🐥
Çok tatlı bir bölüm oldu bence... 😇

Umarım beğenmişsinizdir😗

Seviliyorsunuz 💝 💞

My Beautiful Babe {JIKOOK}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin