100K OLDUK🎉🎊
HEPİNİZE ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM💖Satır arası yorum yaparsanız sevinirim:)
İyi okumalar💗
🐰 🐥 🐰 🐥
"Jungkook bu nasıl sence?"
Jimin bilmem kaçıncı kombini Jungkook'a gösterirken, Jungkook aynı ilgili ifade ile sevgilisini süzdü. "Sevgilim hepsi çok güzel, sana çok yakışıyor."
"Ama düzgün bir kıyafet olsun istiyorum. Yani kısa eteklerimi baban hoş karşılamaz belki."
Jimin'in ailesi ona tanışmak istediklerine dair mesaj attıktan sonra, Jungkook kendi ailesi ile de konuşmuş ve bir gün belirleyip Jimin'in evinde akşam yemeğine sözleşmişlerdi. Jimin bütün evi baştan aşağı temizlemiş ve dekoru düzenlemişti. Her ne kadar Jungkook'un annesi ile tanışmış olsa da babasıyla henüz tanışma fırsatı olmamıştı. Bu yüzden en güzel şekilde karşılamak istiyordu.
Şimdi ise Jimin, kıyafet seçmeye çalışıyordu. Hala endişeleri vardı. Jungkook'un annesi ile anlaşmıştı evet, ama babası ne tepki verirdi bilmiyordu.
"Bebeğim saçmalama ama ya... Bunları kaç kere konuştuk. Beğensin ya da beğenmesin, benim için değişen bir şey olmayacak. Annem sevdi bir kere seni. Hayatta babama laf bırakmaz. Hem babam öyle biri değil benim."
"Ya ne bileyim..? Yine pantalon falan giyinsem daha iyi olacak sanırım."
"Hayır Jimin. Benim yanımda nasıl tatlı tatlı eteklerini giyiniyorsan onların yanında da öyle giyineceksin. Hatta dur ben seçeceğim."
Jungkook rengarenk kıyafetlerin bulunduğu giysi dolabına göz atmış ve kırmızı kadife etek ile üzerinde kırmızı, minik çiçekler bulunan beyaz crop çıkardı.
" Yarın bunları giyiniyorsun. İtiraz istemiyorum. Gerçi etek biraz kısa ama neyse babanlar var zaten. Ayrıca bu eteği çok beğendim" Cümlesinin sonunda, minik bedene göz kırpmış ve gülmesini sağlamıştı.
"Teşekkür ederim Kookie~"
"Rica ederim meleğim benim"
Jungkook minik sevgilisini kolları arasına alıp saçlarını öpmüş, ardından kucağına alarak yatağa oturmuştu.
"Şimdi senin doya doya tadına bakmak vardı ama yarın ailen geliyor. Chanyeol baban beni öldürür."
Jimin kıkırdayıp kaslı göğüse minik bir yumruk attı. "Deme öyle, çok tatlı benim babam."
"Evet öyle... Ama bu benim ağzıma sıçmayacağı anlamına gelmiyor."
Jimin kahkaha atıp ellerini sevgilisinin yanaklarına koymuş ve bir güzel sıkıp öpmüştü. "Çok tatlısın aşkım"
"Aşkın yesin seni."
Jungkook sevgilisinin beyaz boynuna art arda öpücükler kondururken bir yandan da tatlı kıkırdamaları dinliyordu. Kesinlikle çok aşıktı bu çocuğa...
🐰 🐥 🐰 🐥
Jimin bir sağa bir sola, mutfağın içinde koşturarak yemek yapıyordu. Jungkook her ne kadar yardım etmek istese de, ona izin vermemiş gidip duş almasını ve giyinmesini söylemişti. Jungkook da gelen kesin emir karşısında, mecburen dil dökmeyi bırakmış ve sevgilisinin odasına ilerlemişti. Kıyafetlerinin yarısı buradaydı.
Yarım saatlik bir duşun ardından giyinip saçlarını kurutmuş ve aşağı, sevgilisini kontrole gelmişti. Minik bedenin telaşlı hali çok tatlıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Beautiful Babe {JIKOOK}
Fiksi PenggemarPark Jimin instagramda ünlü feminen bir erkekti... Jeon Jungkook ise instagramda dövmeleri ile tanınan bir dövme tasarımcısı... Peki Park Jimin'in bir gün dövme yaptırmak istemesi sonucu kendisine Jeon Jungkook'un adresi verilirse ve bu iki genç erk...