~19~

5.4K 333 169
                                    

HUHU~ BEN GELDİİİİİM KFSPSKFĞFK

16K💞💝❤💖💓

Şöyle ki ben panomda kitabı yeni bölümle birlikte yayımlayacağım demiştim ama bölümü daha yazmadan yayımladım. Çünkü gönlüm daha fazla taslakta kalmasına razı gelmedi.... Yanlışlıkla siliyordum ödüm koptu 😖

Neyse bebeklerim sizi seviyorum.💋

İyi okumalar 💕 💞

🐰 🐥 🐰 🐥

5 Ay sonra

"Jimin sakin olur musun bebeğim?"

"Ya Kook nasıl sakin olayım off!"

Aradan geçen 5 ayda Jimin ve Jungkook oldukça güzel bir ilişki yaşamışlardı.

Şimdi ise Jungkook Jimin'e onu annesi ile tanıştırmak istediğini söylüyordu. Jimin de bunun stresini yaşıyordu. Sorun tanışmak değildi onun için. Tabi onun heyecanı da vardı ama Jimin'in endişe ettiği şey feminen olmasıydı. Ya Jungkook'un annesi onu kabul etmese diye düşünüyordu.

"Bebeğim stres yapmanagerek yok. Annem çok tatlı biridir gerçekten.."

Jimin artık daha fazla ısrar etmenin bir işe yaramadığını anlamış ve susmuştu.

" Tamam..."

Jungkook duyduğu cümleyle gülümseyip minik sevgilisini kucağına aldı. Jimin hemen kafasını boynuna gömüp yerine kurulmuştu bile.

"Çok güzel olacak her şey tamam mı?  Sıkma canını sen."

Jimin'den minik bir onaylama mırıltısı duyduktan sonra boynunda hissettiği düzenli nefesler ile uyuduğunu anladı. Minik bir tebessüm ile kucağında küçücük kalmış sevgilisinin saçını öpüp yatağına yatırdı. Kendisi de yanına uzanıp üstlerini örterek beline sarıldı ve huzurlu bir uykuya daldı.

🐰🐥 🐰 🐥

Sabah güzel ve tatlı sohbetler ile geçen kahvaltının ardından Jungkook kendi evine oradan da stüdyoya gitmişti.

Bu akşam saat sekizde Jungkook'un annesi ile tanışacaktı. Ama ne giyineceğini de bilmiyordu. Dolabın karşısına geçip kıyafet aramaya başlamıştı.

🐰🐥 🐰 🐥

Akşam ki buluşmaya bir saat kala Jungkook stüdyosundan çıkmış eve girmişti. Üstüne dolaptan rastgele ama hoş duran bir şeyler seçip giyindi. Sonuçta annesinin evine gidiyordu. Rahat olabilirdi.

Yanına küçük bir sırt çantası alıp evden çıktı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yanına küçük bir sırt çantası alıp evden çıktı. Arabasına binip sevgilisinin evine giderken yüzündeki gülümsemeyi silemiyordu. Eve gidene kadar minik bebeğini düşünmüş tatlı halleri gözünün önüne geldikçe kıkırdamasına engel olamıyordu.

My Beautiful Babe {JIKOOK}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin