7k💋❤
Sizleri sevdiğimi hep söylüyorum ve sanırım hepte söyleyeceğim😘
Satır arası yorum yaparsanız sevinirim;)
İyi okumalar💕 💞
🐥🐰🐥🐰
Yazarın ağzından
Jimin şaşkınlık ile Jungkook'un yüzüne bakıyordu. Aslında bunu az çok farketmişti ancak bir itiraf beklemiyordu."J-jungkook be-"
" Cevap vermek zorunda değilsin... Ben sadece artık içimde tutamadım."
Jimin duydukları ile dolan gözlerini kırpıştırdı. Jungkook ile yüzündeki belirgin endişe ile Jimin'e bakıyordu.
"Jimin özür dilerim ağlama bak lütfen.."
"Jungkook ben... Korkuyorum."
Jungkook duyduğu cümleyle kaşlarını çattı. Korkuyorum mu?
"Neden Jimin, neden korkuyorsun?"
Jimin bu sefer sessiz kaldı. Nasıl anlatacaktı. Ya Jungkook'un ona bakış açısı değişirse...
Jimin hala Jungkook'un kucağında olduğunu farkedince inmek için yeltendi fakat Jungkook kalçalarını destekledi ve inmesine izin vermedi.
"Söyle güzelim..."
"Ben... Her zaman bedenim için sevildim. İnsanlar bana hep sürtük gözü ile baktı. Sevgilim olan kişiler beni hep vücudum için istedi. Ben yine aynı şeyleri yaşamak istemiyorum... K-korkuyorum..."
Jungkook ne diyeceğini bilememişti. Sanki dili tutulmuştu da konuşamıyordu.
"Jimin'im... Güzelim bak... Güzel bir vücudun olabilir ama benim için önemli olan bu güzel gözlerin bana nasıl baktığı. Ben senin gözlerine bakınca yıldızlı bir gökyüzüne bakmış gibi huzur ile doluyorum. Hislerim gelip geçici değil buna eminim..."
"Kook..."
"Beni kabul etmek zorunda değilsin dediğim gibi. Ama senden tek istediğim benim sevgimin diğerleri gibi olmadığını bil..."
"Seni seviyorum."
"Sen de haklı- ne?"
"Seni seviyorum."
Jungkook kucağında ona dolu gözlerle bakan ve aşkını itiraf eden minik bedene sıkıca sarıldı.
"Seni hayal kırıklığına uğratmayacağım miniğim."
Jimin iç çekerek başını Jungkook boyun girintisine yerleştirdi. Kokusu... Birkaç saniyede bağımlısı olduğu kokuyu ciğerlerine hapsetti.
"Jimin yüzüme bakar mısın?"
Yutkunarak kafasını kaldırdı minik beden. İster istemez gerilmişti. Jungkook çok ciddi bir ses tonu kullanmıştı. Ama bu gerginlik çok uzun sürmedi. Jungkook oldukça yumuşak bir ifade ile bakıyordu çünkü.
"Miniğim, benimle birlikte korkularını yenmek ister misin? Tabularını yıkar mısın? O güzel kalbini ve aklını bana açar mısın, sevgilim olur musun?"
Minik beden karşısında galaksi bulunan gözlere bakarken yanaklarını ıslatan göz yaşlarını durduramadı.
Yanıtını en güzel şekilde verdi. Sevdiğinin kiraz dudaklarını öperek...
🐰🐥🐰🐥
290.659 kişi beğendi.jeonjk
Seni seviyorum benim minik meleğim /@pjmin ❤
*yorumlar kapatılmıştır*
🐰🐥🐰🐥
278.908 kişi beğendi.
pjmin
Seni ve boncuk gözlerini seviyorum sevgilim /@jeonjk 😘*yorumlar kapatılmıştır*
🐰🐥🐰🐥
Sonundaaaa~
Seviliyorsunuz 💝 💞
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Beautiful Babe {JIKOOK}
FanfictionPark Jimin instagramda ünlü feminen bir erkekti... Jeon Jungkook ise instagramda dövmeleri ile tanınan bir dövme tasarımcısı... Peki Park Jimin'in bir gün dövme yaptırmak istemesi sonucu kendisine Jeon Jungkook'un adresi verilirse ve bu iki genç erk...