~40-M~

2.5K 185 117
                                    

Kitabımız 113K'yı geçmiş ❤️

Satır arası yorum yaparsanız sevinirim:)

İyi okumalar💗

🔥SMUT🔥

🐰 🐥 🐰 🐥

Güzel geçen akşamın sonunda Jungkook'un ailesi artık evlerine gitmek üzere hazırlanmıştı. Jungkook sabırsızca bacağını sallayıp dururken Jimin ve ailesi, Jeon çifti ile vedalaşıyordu.

Artık bir an önce gitmelerini ve sabaha kadar sevgilisiyle eğlenmek istiyordu kaslı beden. Kendi ailesi gittikten sonra Jimin'in ailesi de gider diye düşünüyordu ama işler pekte istediği gibi gitmemişti.

"Jimin, babacım biz bu gece burada kalalım diyoruz... Uzun zamandır sana gelmemiştik hem."

Jungkook duyduğu cümle ile kocaman olmuş gözlerini Jimin'e çevirdi. Hayır diyemezlerdi sonuçta ailesiydi onun. Ama bulunduklarını durum da onu zorluyordu.

"Şey... Tabi baba. Kalın burada." Jimin ne kadar babalarının burada kalacağı için mutlu olsa da sevgilisi ile gecelerinin bozulmasını istemiyordu. Çünkü kendisi de en az sevgilisi kadar zor durumdaydı.

"O zaman sen bize pijama falan verir misin?"

"Tamam, ben getireyim size."

Jimin ayağa kalkıp misafir odasına ilerlerken, Jungkook ona yardım etme bahanesiyle peşinden gitmişti. Sevgilisinin ardından misafir odasına girdi. "Jiminie~ ben seninle sevişmek istiyorum."

Jimin sevgilisinin açık sözlü oluşuna gülüp kollarını boynuna sardı. "Ben de bunu istiyorum ama babamlara hayır diyemezdim Kook. Uzun zamandır gelmiyorlardı cidden."

"Biliyorum... O yüzden bir şey diyemiyorum ama cidden zor durumdayım ki sen de öylesin."

Jimin dudaklarını büzüp ne yapacağını düşünüyordu. Ama penisi şişmiş bir durumdayken aklına çıkış yolu olarak hep sevişmek geliyordu. Geri çekilip dolaptan ailesi için  temiz pijama takımları çıkarıp yatağın üstüne koydu.

Jungkook ile birlikte odadan çıkıp ailesinin yanına geldiler. "Pijamaları yatağın üstüne koydum baba. Temiz havlu diş fırçası falan da var."

"Tamam oğlum. Aslında daha oturalım derdik ama saat çok geç oldu. Sabah güzel bir kahvaltı yaparız birlikte."

"Evet~. Sevdiğiniz şeylerden yaparım size."

Baekhyun gülümseyip oğlunun yanağını sıkmış ve kocası ile misafir odasına gitmişti.

Jungkook, Park çiftinin odaya girmesi ile minik bedeni kucaklayıp yatak odasına ilerledi. "Jungkook indir beni ne yapıyorsun?" Jimin babalarının duymaması için sessizce uyardı.

"Bekle bebeğim." Yatak odasına girip sevgilisinin sırtını kapıya yasladı. "Madem babanlar gitmiyor biz de bu işi biraz fanteziye çevirelim dedim. Ben senin içinde hareket ederken sessiz kalabilir misin? Babanlara yakalanmadan geceyi bitirir miyiz?"

Jimin duyduğu cümleler ile penisinin daha da erekte olduğunu hissediyordu. Anlaşılan kirli konuşmalar hoşuna gitmişti. Tabi sadece cümleler değil, sevgilisinin yüz ifadesi ve kalın ses tonu da etkiliydi.

My Beautiful Babe {JIKOOK}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin