~35~

2.8K 240 109
                                    

Çoook uzun zaman oldu biliyorum ama uzun zamandır ders çalışıyorum ve tamamen oraya odaklanmıştım. Son üç sınavım kaldı hazır hafta sonu gelmişken ve biraz daha rahatlamışken bölümü atayım dedim~

Bu arada 72K olmuşuz iyiki varsınız 💋

İyi okumalar :)

🐰 🐥 🐰 🐥

Aniden çalan telefonu ile kocasının dudaklarından ayrılıp telefonunu aldı minik beden. Kucağında oturduğu bedenin göğsüne bir elini koyup destek almış ve telefonu ekrana bakmadan açıp kulağına götürmüştü.

"Alo baba~" Karşı taraftan gelen sesle gülümseyip heyecanla kocasının kucağında kıpırdandı.

"Bebeğim~ Minie neden hiç bizi aramıyorsun birtanem? "

Yatakta uzanan bedende duyduğu cümle ile gülümsemiş ve eşini dinlemeye başlamıştı.

"Üzgünüm baba~ biliyorsun uzun zamandır dans kareografisi üzerinde çalışıyorum... Ama ertelendi"

"Anladım bebeğim. Bir şey olmaz sıkma sen canını. Dinlenmiş olursun bir süre. Hem ayrıca dansı bahane etme sevgilin ile oynuyorsundur sen kesin"

"Baba ya! Söyleme öyle"

"Yalan mı?"

"D-değil " Jimin'den gelen kısık sesle kahkaha attı babası.

"Jiminie~ aynı bana benziyorsun kkk"

"Sana benzemek hoşuma gidiyor~ Aslında ben seni başka bir şey için aradım baba"

"Ne için aradın bebeğim? Bir sorun yok değil mi?"

"Hayır hayır... Hani ben sizden Jungkook'a bahsetmemiştim ya, bugün anlattım"

"Ah.. Tepkisi ne oldu peki? Seni üzecek bir şey demedi değil mi?"

Chanyeol eşinin dedikleri ile kaşlarını çattı. "Oğlumu üzerse boğarım onu biliyorsunuz değil mi? "

"Dur bebeğim bir şey anlatıyor çocuk"

Chanyeol omuz silkip eşini izlemeye devam etti.

"Hayır baba üzecek bir şey demedi. Aksine birlikte fotoğraflarınıza baktık yarın da size yemeğe geliyoruuuz~"

"Oh rahatladım. Gerçi kötü birine de benzemiyordu ama olsun. Tamam bebeğim yarın siz gelin mükemmel yemekler yapacağım size."

"Kkk tamam baba~. Benim şimdi kapatmam lazım ne giyineceğimi bulmalıyım."

"Tamam bebeğim~ Dikkatli olun. Seni seviyorum"

"Ben de seni~ ve Chan babamı da seviyorum"

"Ben de seni seviyorum minik bebeğim" Jimin duyduğu sesle kıkırdayıp veda ederek telefonu kapatmıştı.

Chanyeol eşini  kendine çekerek yarım kalan öpüşmeye devam edecekken Baekhyun kıvrak bir hareketle kollarından sıyrıldı. "Kalk hadi koca adam. Yarın oğlumuz sevgilisini bizimle tanıştıracak. Hazırlık yapmam lazım şimdiden"

"Sevgilisi için hazırlık yapmana gerek yok ki"

"Saçmalama.. Bak yarın sakın Jungkook'u sorguya çekeyim deme. Onun Jimin'i ne kadar mutlu ettiğini sen de biliyorsun"

"Off biliyorum. Tamam yapmam bir şey"

Baekhyun gülümseyip eşinin yanağına öpücük kondurdu ve yataktan kalkıp odadan çıktı. Chanyeol ise hala yarım kalan öpüşmenin acısını yaşıyordu.

My Beautiful Babe {JIKOOK}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin