~32~

3.1K 246 227
                                    

Neredeyse 53K olduuuk~
Seviyorum sizleri bunu biliyorsunuz zaten 😚

Satır arası yorum yaparsanız sevinirim;)

İyi okumalar 💕 💞

🐰 🐥 🐰 🐥

Jimin stüdyodan çıkışta Jungkook'a gitmek yerine kendi evine geçmişti. Jungkook'a haber vermiş ve birazcık sevgilisinin nazını çekmişti. Çünkü Jungkook bu durumdan hiç memnun değildi. O gördüğü fotoğraflardan sonra bebeğini öpücüklere boğmayı düşünürken sevgilisi gelmeyeceğini söylüyordu. Neyseki Jimin onun gönlünü almış ve ertesi gün kesinlikle onun yanında olacağını söylemişti.

Aslında Jeon, Jimin'in evine gitmeyi düşünüyordu ama sevgilisi yorgun olduğunu söylediği için uyuyacağını biliyordu. Uykusunu bölmek istemiyordu. Sabah ona minik bir kahvaltı sürprizi yapabilirdi.

Sevgilisine ise eve gittiği zaman ona haber vermesini istemişti ama hala bir mesaj gelmemişti. Tam telefonu alıp arayacak iken gelen bildirim ile gülümsedi. Hemen gelen mesajı açtı. Açması ile tükürüğünün boğazına kaçması bir olmuştu.

Minik Çiçeğim 🌺:

Kookie~ Üzgünüm sevgilim biraz geç açtım mesajı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kookie~
Üzgünüm sevgilim biraz geç açtım mesajı..
Bunları almak için oylandım biraz nasıl?
Güzeller mi?

Kaslı sevgilimm 👅:
Sevgilim...
Bacakların daha güzel bence 😍

Minik Çiçeğim🌺:
Ksşsmsfşsmfs
Öyle mi~

Kaslı sevgilimm 👅:
Kesinlikle öyle sevgilim
Şu an hala duşta mısın?

Minik Çiçeğim 🌺:
Hmhm
Birazdan çıkacağım

Kaslı sevgilimm 👅:
Çok kalma suyun içinde
Hasta olursun sonra
Çıkınca saçını kurut

Minik Çiçeğim 🌺:
Tamam~
Sonra da konuşalım ama olur mu?

Kaslı sevgilimm 👅:
Olur tabi miniğim
Ama erken uyuman lazım
O yüzden saat en geç on birde uyuyorsun
Tamam mı?

Minik Çiçeğim 🌺 :
Peki peki~
Görüşürüz aşkım

Kaslı sevgilimm 👅:
Görüşürüz çiçeğim

🐰 🐥 🐰 🐥

Jimin banyosunu yapmış üstünü giyinmişti. Tabi altına sadece külot giyinmişti. Saçını kurutup yatağa uzandı ve sevgilisine mesaj attı.

My Beautiful Babe {JIKOOK}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin