Jungkook'un ağzından
Karşımda Jimin'i görünce şaşırsamda belli etmedim. Tabi iki saniye sonra Jimin'in tatlı sesini duydum.
"Kookie~ sen de gelmişsin."
Sırıtmamı engelleyemiyordum. Gerçekten çok tatlıydı. Isırıp öpesim geliyordu. Şey tamam susuyorum.
"Jiminie? "
Güldü... Hem de çok güzel güldü... Tanrım çok tatlı.
"Hmhm~ Hoşgeldiniz"
"Hoşbuldum güzelim."
Yanakları kızardı ve saklamaya çalıştı. Tabiki gördüm ve yine karnımda oluşan kasılmayı görmezden geldim.
"Buyrun içeri gelin."
Hoseok hyung ile birlikte içeri girdik. Jimin elimizdeki hediyeleri alıp bir masanın üzerine koydu. Ben aslında hediye almadım. Hoseok hyung doğum günü olan kişinin bilgisayar oyunlarını sevdiğini söyleyince bu sabah kargo ile gelen yeni çıkmış oyunu hediye edeyim dedim. Bence mantıklı. Yalnız şu an farkettim ki Jimin'in elbisesi aşırı kısaymış. Bir de ben dedim giyin diye... Hoseok hyungun beni dürtmesi ile düşüncelerimdensıyrılıp dikkatimi ona verdim.
"Jungkook, çok yakışıklı olmuş..."
"Kim yakışıklı olmuş? "
"Yoongi tabiki, başka kim olacak?"
"Ah doğru... İyi de hyung buradaki herkes yakışıklı sen hangisinden bahsediyorsun"
"Bak şurada."
Hyungun işaret ettiği kişiye bakınca cidden yakışıklı olduğuna kanaat getirmiştim.
"Waow.! Cidden iyiymiş."
"Sanane bundan."
" Tamam be bir şey demedik."
"Hoseok? "
Hoseok hyungu çağıran kişiye baktığım zaman Yoongi dediği kişiyi gördüm.
"Yoongi..."
"Gelmişsin gerçekten.Teşekkür ederim."
"Önemli değil. Ben de davetin için teşekkür ederim."
"Şey.. Bu bahsettiğin arkadaşın değil mi?"
İkisinin bakışları bana dönünce gülümsedim.
" Evet arkadaşım Jungkook."
"Tanıştığıma memnun oldum hyung."
"Bende Jungkook... Bir.süreliğine Hoseok'u senden alsam sorun olur mu?"
"Hayır tabi,hiç sorun değil."
"Evet sorun değil çünkü Jungkook benimle gelecek."
Arkamdan gelen tatlı ses ve yanıma gelen kısa bedeni görünce gülümsedim.
"Tamam o zaman size iyi eğlenceler."
"Off hadi git artık Yoongi hyung. "
Jimin'in sitemli çıkan sesi ile kurduğu cümle sonrası Yoongi hyung gülüp bir elini Hoseok hyungun beline koyup başka bir tarafa yöneldi. Hoseok hyung bugün heyecandan bayılmazsa bir daha hiçbir şey olmaz ona. Birden kolumda hissettiğim minik el ile yanıma baktım.
"Jungkook senin beğendiğini giyindim olmuş mu?"
Ama bu böyle dudağını büze büze konuşursa ben bunu yerim.
" Çok güzel olmuş güzelim. Bu arada saçların çok tatlı olmuş."
"Gerçekten yakışmış mı?"
" Evet~ Çok beğendim,çok yakışmış sana"
"Kkkk teşekkür ederim."
"Rica ederim güzelim."
Tanrım yine yanakları kızarmıştı. Cidden kalbim ağrıyor artık. Bu kadarı bana fazla.
"Benimle pastayı getirir misin?"
"Tabii ki getiririm."
"O zaman benimle mutfağa gel hadi."
Jimin önden mutfağa ilerliyordu. Tabiki ben de arkadan yürürken biri onun kalçalarına bakıyor mu diye kontrol ediyordum.
Ama tabiki bakanlar listesinde ilk ben vardım...
🐰🐥🐰🐥
Satır arası yorum yaparsanız sevinirim.😘
Seviliyorsunuz😍
iyi okumalar 💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Beautiful Babe {JIKOOK}
FanficPark Jimin instagramda ünlü feminen bir erkekti... Jeon Jungkook ise instagramda dövmeleri ile tanınan bir dövme tasarımcısı... Peki Park Jimin'in bir gün dövme yaptırmak istemesi sonucu kendisine Jeon Jungkook'un adresi verilirse ve bu iki genç erk...